آبی Wahoos بازیکنان برای دریافت دستمزد, مزایای طریق Aug. 31

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:24 PM EDT 29 مه سال 2020Pensacola آبی Wahoos بازیکنان بیس بال د

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

Pensacola آبی Wahoos بازیکنان بیس بال در مجموعه ای به حمایت از دوقلوها مینه سوتا حتی اگر هیچ جزئی لیگ بیس بال است که در سال 2020 است.

دوقلوها اعلام کرد قصد خود را به پرداخت تمام minor league baseball بازیکنان 400 $در هر هفته دستمزد و همچنان تمام مزایای کارکنان در روز جمعه با توجه به متعدد رسانه ملی ، دستمزد معادل آنچه که سازمان به طور معمول به بازیکنان در فصل بهار آموزش.

بیشتر: آبی Wahoos Airbnb برای باز کردن طولانی مدت به عنوان تیم تلاش می کند برای جبران میلیون در ضرر و زیان بینی

مینه سوتا نیز اعلام کرد که به هیچ وجه قصد از برش هر یک از بازیکنان خود را جزئی سیستم لیگ و خواهد پرداخت بازیکنان این دستمزد حتی اگر هیچ جزئی لیگ فصل است. مزایای شامل مربیان و کارکنان پشتیبانی.

این خبر درست یک روز پس از وحشتناک کاهش جاروب minor league baseball, از جمله با انتشار صدها جزئی بازیکنان لیگ برتر و کردند از برخی از جلو دفاتر و سراغ کارکنان.

بیشتر: Pensacola آبی Wahoos Airbnb پرده برداری کرد!

آبی Wahoos گرفته اند اقدامات خلاق به نگه داشتن کسب و کار و اشتغال مناسب در تاسیسات از جمله تبدیل امتیاز می ایستد به منظقه رستوران میزبانی اجتماعی-فاصله شب فیلم و ساخت یک دیسک گلف در این زمینه است.

در روز پنج شنبه آبی Wahoos نشان داد جدید Airbnb مثال که در آن افراد می توانند با پرداخت 1500 دلار در هر شب به خواب در یک طراحی دوباره بازیکنان باشگاه وانجمن و اتاق قفل است. قدرت پردازش شامل زمان بازی در زمین در شب, دسترسی به پنبه حلاجی شده قفس و استفاده از امتیازات.

بیشتر: Bubba Watson جدید به ارمغان می آورد دیسک گلف به آبی Wahoos ورزشگاه

اقدامات مهم برای تقلیل تاثیر اقتصادی از COVID-19 بیماری همه گیر.

در روز پنجشنبه رونمایی آبی Wahoos رئیس جمهور جاناتان گریفیث گفت: تیم طرح ریزی حداقل 3 میلیون دلار در ضرر و زیان و 80 درصد کاهش در درآمد با توجه به همه گیر. تعداد کسانی که دقیق به عنوان طولانی به عنوان بیس بال را بر نمی گرداند و آبی Wahoos' سمت مباحث دوام بیاورد.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب