آبی Wahoos به میزبان بازی بیس بال, فیلم های آخر هفته به مناسبت روز پدر

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:49 PM EDT Jun 16, 2020دو enthralling بیس بال, فیلم, پس از دو شب آتش

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

دو enthralling بیس بال, فیلم, پس از دو شب آتش بازی بخشی از آبی Wahoos حوادث برای روز پدر آخر هفته همراه با یک تاریخی یاد.

جمعه شب در آبی Wahoos ورزشگاه این تیم به نمایش می گذارند "42" – فیلم زندگینامه در جکی رابینسون و دشوار مسیر تبدیل شدن به لیگ اصلی بیس بال اولین آفریقایی-آمریکایی بازیکن. شروع فیلم در 7 p. m. یک نمایش آتش بازی را دنبال دو ساعت فیلم.

این شب مصادف با Juneteenth, قدیمی ترین, ملی, جشن بزرگداشت 19 ژوئن 1865 برای پایان دادن به برده داری در امریکا است.

تمام درآمد حاصل از این رویداد به نفع جنوب, جوانان, ورزش, انجمن.

شنبه شب آبی Wahoos را نشان می دهد "میدان رویاها" در 7 p. m. به دنبال آتش بازی. پذیرش کلی بلیط برای هر دو فیلم $5 با تخفیف برای فرزندان ارشد-سن مهمانان و فعال نظامی است.

این اولین بار آبی Wahoos نشان داده اند فیلم و نمایش آتش بازی در شب متوالی. و اولین Juneteeth رویداد از سال 2013.

"ما می دانستیم که به عنوان یک سازمان ما نیاز به حمایت جامعه و این راه را برای ما به انجام این کار گفت:" شانون ریوز آبی Wahoos اتفاقات مدیر فروش. "این یک راه برای ما برای نشان دادن قدردانی ما به عنوان به خوبی به عنوان چیزی مثبت برای جامعه است."

بیشتر: تماشا کنید: یک هزار و نشان می دهد تا برای آبی Wahoos اولین فیلم شب

روز یکشنبه آبی Wahoos در حال میزبانی یک روز پدر ناهار از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر از آن خواهد شد یک رزرو رویداد برای اطمینان از میز و صندلی و غذا سفارش راحتی. وجود دارد به خصوص گردد منو از مواد غذایی تهیه شده توسط آبی Wahoos اجرایی آشپز تراویس ویلسون.

برای حضور در روز یکشنبه, ناهار, شام, نیاز به رزرو از طریق این تیم را لینک وب سایت. وجود دارد دو گزینه های ارتقا دهید و همچنین از جمله نهایی "Dadzilla" گزینه است.

این ویژگی "Crabzilla" ساندویچ ملی برنده 2019 Ballpark را هضم ویدئو جدید مورد مواد غذایی همراه با 32 اونس آبجو صنایع دستی و فرصتی برای پدر و فرزندان را به پنبه حلاجی تمرین در این زمینه است.

تمام ضربات آخر هفته با شنبه هفتگی چیزهای بی اهمیت شب این بار با یک کمیک مارول, تم و نوشیدنی ویژه.

بیشتر: Pensacola آبی Wahoos Airbnb پرده برداری کرد!

چهار روز. دو فیلم. دو آتش بازی نشان می دهد. ویژه یکشنبه ناهار. پدران در نظر گرفتن عمل پنبه حلاجی شده.

"ما ورزشگاه بزرگی است که جامعه ما در حال درمان آن راه است که" ریوز گفت. "ما هیجان زده برای تمام پدران به بچه های خود را در این آخر هفته. مهم نیست که شما هستند و یا آنچه شما ترجیح این است که ما احساس می کنیم باید چیزی برای همه است."

همه این وقایع به دنبال یک هفته کامل که در آن آبی Wahoos ورزشگاه میزبانی Pensacola کاتولیک بالا فارغ التحصیلی ویژه بزرگداشت رویداد برای Pensacola بالا دیپلم بین المللی برنامه.

حرکت رو به جلو آبی Wahoos در حال برنامه ریزی برای ادامه برگزاری این نوع حوادث در سال 2021 وقتی بیس بال می گرداند.

"فارغ التحصیلی می تواند اتفاق می افتد حتی زمانی که ما بازی بیس بال در سال آینده گفت: تیم صاحب پنجم Studer. "بنابراین بسیاری از چیزهایی که ما انجام می دهند اتفاق می افتد در سال آینده. ما باید یک رویداد بخش خواهد شد که جدا از آبی Wahoos بازی عملیات, چون من فکر می کنم ما در حال کشف راه های زیادی برای استفاده از این ورزشگاه که تیم در جاده ها در طول این فصل است."

هر چند جکی رابینسون را در پنساکولا او ماند یک شبه در تاریخ 1 مارس 1946. او در راه خود را به بهار آموزش در دیتونا بیچ برای مونترال سلطنتی و سپس وابسته به بروکلین داجرز.

او پرواز هواپیما از لس آنجلس در نهایت متوقف شد و برای سوخت گیری در پنساکولا. در کتاب "بیس بال در پنساکولا: امریکا تفریح و سرگرمی و شهرستان از پنج پرچم" نویسنده اسکات براون وقایع چگونه رابینسون و همسر او شد و ضربه کردن هواپیما برای مسافران است.

آنها محروم بودند اقامت قهوه ای نوشت: قبل از اینکه یک هتل الگوریتم بلمن پیشنهاد یک خانواده او می دانست که در پنساکولا. رابینسون بعد بازگویی داستان و تشکر مهربان خانواده برای اجازه می دهد یک محل به خواب قبل از او قادر به هیئت مدیره یک اتوبوس از پنساکولا به ساحل دیتونا.

این بخشی از پنساکولا بسیاری از اتصالات به گذشته ستاره بیس بال قهوه ای که در مورد نوشت: در کتاب خود در سال 2013 منتشر شد.

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com

می خواهید بروید ؟

چه: آبی Wahoos روز پدر آخر هفته

دانلود فیلم NIGHTS: جمعه 7 p. m. "42 فیلم" جشن جکی رابینسون ، شنبه, 7 بعد از ظهر میدان رویاها.

که در آن: آبی Wahoos ورزشگاه.

پذیرش: $5 به طور کلی پذیرش در هر شب. $4 برای جوانان, سالمندان فعال نظامی. کودکان 3-تحت رایگان.

امتیازات: باز کردن در ورزشگاه محل اجتماع و در میدان فروشندگان.

آتش بازی: زیر فیلم هر شب.

یکشنبه ناهار: 11.m به 3 p. m. در آبی Wahoos ورزشگاه. پیشبرد رزرو مورد نیاز است. منوی ویژه ارائه می گردد. اطلاعات بیشتر در www.bluewahoos.com.

توجه داشته باشید: هیچ صندلی تاشو صندلی و یا کالسکه های مجاز در این زمینه است. فیلم را برانگیخت مجاز به آوردن یک پتو یا پوشش پیک نیک به نشستن در این زمینه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن