هیئت امنا رای به افزایش سوخت های فسیلی سرمایه گذاری

هیئت امنا تصمیم گرفته است برای دوباره انتخاب آن به نه محروم از عموم معامله نفت و شرکت گاز طبیعی به جای امید بس

توسط NEWSSALAM در 7 تیر 1399

هیئت امنا تصمیم گرفته است برای دوباره انتخاب آن به نه محروم از عموم معامله نفت و شرکت گاز طبیعی به جای امید بستن به سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی است.

هیئت امنا قبلا به این نتیجه رسیدند که سوخت های فسیلی سرمایه گذاری به سادگی "عملی" از آنجا که از صنعت سوخت فسیلی حمایت از تحقیقات به خصوص با توجه به این مدرسه از زمین است.

Stephen Graham, رئیس دانشکده, زمین, محیط زیست و انرژی دانشگاه علوم و گفت: صنعت سوخت فسیلی بودجه بخش قابل توجهی از محیط زیست و انرژی های جایگزین پژوهش در دانشگاه.

اما با تخته های اخیر تعهد برای سرعت بخشیدن استنفورد انتقال به حداقل net-zero انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050 هیئت امنا تصمیم گرفت آن را به بهترین سرمایه گذاری در سوخت های فسیلی است.

"اگر ما می خواهیم به انجام بیشتر محیط زیست و انرژی های جایگزین تحقیقات ما باید به سرمایه گذاری در این شرکت ها به طوری که آنها بیشتر سرمایه گذاری در ایالات متحده گفت:" ژن Sykes M. B. A. '84 صندلی هیئت مدیره کمیته ویژه سرمایه گذاری مسئولیت.

"هیچ چیز بیشتر شنیع و اخلاقی غیر قابل توجیه از دیدن سوخت های فسیلی سهام جست و خیز کردن," او اضافه شده است.

فسیلی رایگان استنفورد اشاره کرد آن ناامیدی در هیئت مدیره تعجب آور رای با این استدلال که این صنعت بدون شک دستگیر دانشگاه ،

"صادقانه ما را پیراهن از دانشگاه استنفورد لوگو با $ به جای S نشان می دهد که چگونه آنها خریداری شده اما استنفورد احتمالا سو ما را در زمینه ادب و نزاکت" گفت فسیلی رایگان دانشگاه استنفورد.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با ریچارد کوکا در richcoca 'در' stanford.edu.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن