بونسای بالا پایان سوشی ژاپنی رستوران باز می شود در هیلتون Pensacola Beach hotel

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:14 PM EDT 21 مه سال 2020Pensacola Beach در حال حاضر به یک high-end

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

Pensacola Beach در حال حاضر به یک high-end رستوران ژاپنی بر خلاف هر چیز دیگری در پنساکولا اجازه دهید به تنهایی ساحل آن مشرف.

بونسای باز آوریل 6 در طبقه دوم هیلتون Pensacola Beach at 12 از طریق de Luna درایو. شرکت مادر Innisfail هتل پیکربندی مجدد هتل های اجرایی سالن و دکور برای اتاق های لوکس و رستوران که در خدمت سوشی, A5, ژاپنی, wagyu دست نورد رشته فرنگی رامش و خیلی بیشتر.

تقریبا همه چیز در بونسای منو ساخته شده است از ابتدا با توجه به آشپز عمر تورس نیز سفر کرد و به خوبی آشنا سر آشپز جدید 54-صندلی داخل سالن و فضای باز رستوران.

"همه چیز در بونسای در مورد توجه به جزئیات" تورس گفت. "این یک تجربه کاملا متفاوت است. در حال حاضر ما در رشته فرنگی رامش به غذاهای دریایی یکی از ما باید یک ادم تنومند و بدقواره میگو است که حدود 12 اینچ طول دارد. این چیزی است که به اندازه یک خرچنگ. بنابراین آن را فقط به نوع منحصر به فرد از چیزهایی که شما نمی خواهد در هر نقطه ببینید."

شما ممکن است صبر کنید کمی طولانی تر برای وعده غذایی خود را در بونسای به عنوان هر ماکی رول و تخصص ظرف شفافی در توسط Torres; مهمانان نمی خواهد پیدا کردن یک سنتی رنگین کمان یا خیار رول در منوی رستوران که تکامل می یابد و روزانه است.

این نمایش از خلیج فارس از طریق دیوار شیشه ای از بونسای اتاق ناهار خوری باید آرام راه برای عبور زمان و تورس را تضمین می کند, تازه, ظریف طعم غذا خواهد بود به خوبی به ارزش هر صبر کنید.

"شما در حال گرفتن نوع سلیقه و جنبه های آنچه سه ستاره میچلین رستوران خواهد بود" تورس گفت. "همه ما از سبزیجات از آشپز باغ در اوهایو یکی از بهترین مزارع در جهان است. آنها رشد سبزیجات برای تمام رستوران میچلین ستاره دار در کشور است."

چه چیز دیگری جدید است در ساحل ؟

آب خوک کباب رستوران باز در Pensacola Beach هدف را فلوریدا بهترین کباب

وکیل در لباس پوشیدن به عنوان grim reaper متوقف می شود توسط Pensacola Beach به اعتراض باز سواحل

برتر ماجراجویی پارک دوباره نام تجاری به عنوان لاگونا را اضافه کارائیب رستوران و نوار ماورا

A5, ژاپنی, wagyu خدمت با سالاد خرچنگ خالص و bottarga یکی از بنای آیتم های منو را به عنوان دودی ماهی تن رول یک مورد علاقه در میان مهمانان خارج از دروازه.

"که یکی از انواع خاویار در بالای آن" تورس گفت. "غذاهای دریایی رامش ماکارونی, همه چیز از ابتدا ساخته شده و همه چیز ساخته شده است در خانه و این یکی ساخته شده با جوهر ماهی مرکب رشته فرنگی و ما با قرار دادن طلا 24K برگ در براث. آن را بسیار سرد است."

گیاهی رشته فرنگی رامش و kurobuta گوشت خوک رشته فرنگی رامش ساخته شده با kurobuta گوشت خوک — که تورس تماس wagyu از گوشت خوک — دو دیگر فروشندگان در حال حاضر.

پس از آن وجود دارد که مخصوص سرآشپز, شناخته شده به عنوان "Omakase منو" است که می تواند تا 10 دوره با توجه به آنچه بونسای در منوی آن روز.

"Omakase در زبان انگلیسی به معنی" ترک آن را به آشپز این چیزی است که آنها می گویند در ژاپن" تورس گفت. "آشپز را ارسال کردن یک دسته از دوره های مختلف. انواع مختلف ماهی و caviars و wagyu و گونه های مختلف است که ما قادر خواهید بود به انجام. شما می توانید آن را فقط با خود و یا با شراب و خاطر جفت."

شراب خوب در محدوده قیمت از $100 به $2,000 در بطری تورس گفت و همچنین خوب, خاطر, ژاپنی whiskeys و gins و تخصص کوکتل.

"هنگامی که آن را به نوشیدنی و آشامیدنی این دوباره بسیار بالا پایان" تورس. "شراب شما را پیدا خواهد کرد در کل منطقه است."

با توجه به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' جدید ترین فاز یک بخشنامه بونسای محدود به یک 22-صندلی حداکثر ظرفیت برای هم بودن. رستوران باز است و از 5 تا 9 بعد از ظهر چهارشنبه تا شنبه.

صندلی در دسترس است توسط, رزرو تنها. برای رزرو تماس بونسای در 850-343-6791.

برای مرجع در بونسای قیمت امتیاز و بنای آیتم های چک کردن منوی آن از آوریل 20:

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن