بوکر تی واشنگتن لیام Winans به شنا در ولپریسو

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:02 PM EDT Jun 3, 2020گچ تا دیگری بالا شنا محصول از محلی کلاس از

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

گچ تا دیگری بالا شنا محصول از محلی کلاس از سال 2020 است.

بوکر تی واشنگتن شنا standout لیام Winans مجموعه به ادامه ورزشی خود را حرفه ای در ولپریسو دانشگاه که در آن او خواهد شد در یک بورس تحصیلی دانشگاهی.

Winans را همه کاره skillset به بخش من شنا برنامه در ایندیانا به عنوان او قادر به رقابت در آزاد individual medley, پروانه, و بیشتر.

"من به آنها گفتم آنچه من می توانم ورزشی و آکادمیک و من معتقدم که من باید یک سقف" Winans گفت. "هر کس باید بر این باورند که اما من بر این باور است که من می تواند چیزی برای فقط در مورد هر تیم وجود دارد."

Winans تعهد می آید او به عنوان تنظیم به عوارض جانبی شرایط آموزش از COVID-19 بیماری همه گیر.

یک عضو بیشتر Pensacola آبزی باشگاه Winans' معمولی جلسات در دانشگاه وست فلوریدا قطع شد توسط تسهیلات بسته شدن. آموزش در ساحل پر برخی از زمان و Winans' خانواده و همچنین سرمایه گذاری در یک استخر در زمین فوق به آموزش در خانه.

بازگشایی امکانات شنا در Roger اسکات قرار دادند Winans را به شش روز آموزش در هفته به عنوان او به دنبال رسیدن به اهداف رفیع دانشگاهی اهداف است.

"این رویای بزرگ برای تبدیل شدن به یک کنفرانس قهرمانی روزی" Winans گفت. "من فکر می کنم هر کسی می خواهد که اما در حال حاضر من فقط می خواهم به آن را به نهایی دریافت بالای 16 در کنفرانس و از آنجا حرکت می کند."

فارغ التحصیلی با 4.3 معدل از بوکر تی واشنگتن Winans گفت: او قصد دارد برای مطالعه زیست شناسی در ولپریسو.

Winans بخشی از تزئین کلاس محلی شنا فارغ التحصیلان این فصل است. TEPFER پسران شناگر از سال برندگان جایزه استفان ذره (خلیج فارس نسیم) و ویلیام هندرسون (پنساکولا) ادامه خواهد حرفه خود را با ایالت فلوریدا و فلوریدا آتلانتیک resepectively.

"من فکر می کنم ما تا به حال واقعا چشمگیر گروه در این سال" Winans گفت. "من شده است در حال رشد با این بچه ها برای مدت زمان طولانی. من پیوست GPAC پنج سال پیش و من مربی همیشه به من می گفت که ما تا به حال یک گروه ویژه و او فکر کرد که ما می تواند انجام کارهای خاص."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب