ماشین منگنه و میله انطباق را مجبور به بسته شدن نگرانی رستوران را به دور از به فروش

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:07 PM EDT Jul 1, 2020کری Eckland با سواحل خلیج فارس آبجوسازی شد

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

کری Eckland با سواحل خلیج فارس آبجوسازی شد او بار من آماده برای باز کردن در صبح روز جمعه هنگامی که او را دیدم در رسانه های اجتماعی که در ایالت فلوریدا به حال تعطیل در محل مصرف الکل برای میله های زندان.

صاحبان و مدیران در مواجهه با تطبیق دوم برای بسته شدن میله ها و کارخانه های لبنی در میان coroanvirus گیر با آینده برای اولین بار در 17 مارس است. در حال حاضر کسب و کار باید حرکت به منظقه و یا نزدیک در دسترس نباشد در حالی که رستوران ها مجاز به کار گیرند.

"ما در حال آمدن برای اولین بار از ماه که در آن ما در حال رفتن به این لوایح به دلیل. Bartenders ما نشسته اند و پیام کوتاه تا من 'اگر ما نمی توانیم فروش آبجو در محل چگونه بسیاری از مردم در حال رفتن به می آیند و خرید آن را به زمانی که شما می توانید نوشیدنی در تمام رستوران?," Eckland گفت.

عجیب و غریب مستعمره دم شرکت تا به حال مشابه نگرانی می آید رستوران میله ها باز بودن. در اولین تعطیل رستوران ها نیز مجبور به حرکت به برو فقط.

"فروش قطعا کندتر به کارخانه های لبنی و میله نوع از اینکه تنها مکان هایی که تعطیل. هر کس دیگری است که به ظاهر در حال حرکت به "زندگی عادی "حالت" گفت: Blake پرورش, co-founder. "مصرف کننده دارای گزینه های سمت راست در حال حاضر پس takeout فروش قطعا آهسته."

در حال حاضر دم شرکت کاهش یافته و به یک فرد شاغل در یک روز از معمول چهار و ارائه به رفتن آبجو.

"مدل کسب و کار ما ساخته شده بود در اطراف داشتن یک پر جنب و جوش شیر اتاق و برای ایجاد یک واقعا شسته و رفته تجربه در فرد مستعمره. این هرگز به معنای برو با فرمت" پرورش گفت.

فاستر گفت: او معتقد است که کسب و کار شناور بماند تا زمانی که مجبور به تعطیلی رفتن نیست در سال. در حالی که مشتریان نمی توانند نوشیدنی در آبجوسازی کارکنان به دنبال طولانی مدت تخمیر و کار در یک خط جدید از کمبوچا.

"ما در حال تلاش برای انجام بهترین ما می تواند تلاش برای ایجاد تعادل درآمد و نگه داشتن این مکان زنده در حالی که ارزش نهادن به زندگی انسان و ساخت فرآیند به عنوان تماس با ما به عنوان امکان پذیر است و نگه داشتن همه امن" فاستر گفت.

پوشش بیشتر

تعطیل: فلوریدا ممنوعیت نوشیدن در میله عنوان COVID-19 نفر از صعود

کاهش: Pensacola, میله, رستوران ها دوباره بسته شدن یا عقب عملیات با توجه به COVID-19

علاوه بر جدید: کومرو نوار باز در پنساکولا ساحل مارینا به عنوان بخشی از چند مرحله ای رستوران و بار, پروژه

لری B. Johnson, صاحب Azalea گفت او احترام می گذارد که رستوران ها مجاز به باز به دلیل خدمات کارگران صنعت نیاز به درآمد. او سوال می کند اگر چه بعضی از نقاط در حال حصول اطمینان مشتریان به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل.

"من معتقدم که اگر ما تا به حال تمام کافه ها و رستوران ها و رعایت قوانین که شاید ما نمی خواهد در این shutdown" جانسون گفت. "این مایه تاسف است که برخی از مردم نمی پیروی از قوانین است. این Azalea آیا پیروی از قوانین. ما هرگز بیش از 50 درصد اشغال."

این Azalea برخی از پس انداز برای شناور ماندن جانسون گفت:, و اضافه کردن آن باید OK را برای یک یا دو ماه قبل از او تا به ارزیابی مجدد وضعیت. او گفت که او شروع به نگاه به آنچه کسب و کار کوچک کمک های مالی و وام های در دسترس هستند اما او گفت که او نمی تواند ادعای خود را کسب و کار بیمه وقفه به دلیل یک بیماری همه گیر نبود یکی از مقدماتی حوادث.

حرکت رو به جلو

مانند بسیاری از میله های زندان و صنایع دستی ماشین منگنه سواحل خلیج فارس آبجوسازی فروش به رفتن آبجو اما Eckland گفت که او در دفاع از کارخانه های لبنی را شامل نمی شود در نوار خاموش کردن از طریق تماس با مقامات منتخب در موضوع.

او گفت: کارخانه های لبنی بازی نقش های مختلف از شبانه-نوع میله. او گفت: آنها در جذب خانواده ها و گردشگران و قادر به گرفتن مشتریان به حفظ فاصله اجتماعی بسیار شبیه به یک رستوران.

"وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین کسب و کار هنگامی که شما صحبت کردن در مورد آنچه که یک رستوران چه نوار و چه آبجوسازی" Eckland گفت که کارخانه های لبنی دارای مجوز ساخت به جای مشروب مجوز که می تواند اجازه می دهد برای تغییر در بسته شدن.

پس از آخرین بسته شدن کارخانه های لبنی اجازه داده شد به بازگشایی زودتر از دیگر میله چرا که آنها ارائه یک کامیون مواد غذایی در سایت. این زمان در اطراف یک کسب و کار است به 50 ٪ از درآمد خود را از مواد غذایی به عنوان یک رستوران.

مانند Eckland جانسون گفت که او نیز فکر کردن راه به سعی کنید به باز کردن قانونی است.

او همچنین قادر به باز کردن نوار خود را زودتر از دیگران اولین بار در سراسر زیرا کارکنان شروع وعده غذایی خود را در رستوران, مجوز, اما در حال حاضر که راه گریز را بسته است با 50 درصد فروش مواد غذایی قاعده است.

"ما در حال فکر کردن از راه های خلاق به تلاش برای بازگشایی, اما در این زمان ما در حال تعطیل" جانسون گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن