بین بگ چیست ؟

بین بگ بادی کاملا ضد آب بوده و حتی قابل استفاده بر روی آب است. شخصی که بر روی این مبل مینشیند آنچنان احساس را

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بین بگ بادی کاملا ضد آب بوده و حتی قابل استفاده بر روی آب است. شخصی که بر روی این مبل مینشیند آنچنان احساس راحتی و شادی پیدا می کند که به آن مبل شادی هم گفته می شود. مبل شنی اینتکس به دلیل داشتن ساختار خاص و انعطاف پذیر، به راحتی برای تمامی اعضای خانواده قابل استفاده است. با داشتن الگوی بین بگ میتوان به سادگی یکی از آن را طراحی نمود. دوخت آن کاملا مناسب است و به خاطر داشتن طرح ساده با اغلب دکوراسیون ها ست می شود. بین بگ های یک نفره و دو نفره و سه نفره برای تماشای تلویزیون و نیز بازی های کامپیوتری و مناسب عکاسی ساخته میشوند و تمامی بین بگ ها دارای راحتی فوق العاده ای هستند . زیرا به راحتی میتوان آن را جدا کرده و شست. پاف مدل Sa004 با پایههای بلند طراحی شده و از آن میتوانید به عنوان صندلی، میز، زیر گلدانی و … با بررسی مدل های مبل شنی دو نفره و یک نفره، می توانید بر اساس سلیقه خودتان، هر یک از انواع این مبل های شنی را خریداری کنید. مبل شنی خارجی در کنار زیبایی خاصی که دارد، می تواند به شما این امکان را بدهد تا چندین سال از این مبل استفاده کنید؛ بدون اینکه نگران خرابی آن باشید.

شاید ندانید که این صندلیهای راحتی هم تاریخ و گذشتهای برای خود دارند و حتما تعجب میکنید اگر بگوییم تاریخ بین بگها به چهار هزار سال پیش باز میگردد. بین بگها به راحتی شکل میگیرند بنابراین به هر حالت که در آن احساس راحتی بیشتری میکنید میتوانید به بین بگ خود شکل دهید. مبل های بین بگ دارای راحتی فوق العاده و ساختار بسیار خوبی هستند و همانند خمیر حالت میگیرند . بین بگ ها از سری مبل های راحتی بسیار کم وزن و سبک هستند که به راحتی قابلیت حمل و نقل را دارند و به علت ساختاری که دارند با وزن سبک تولید میشوند . مدل گلابی در ابعاد 90x90x100 ، با وزن 700 گرم است. باید گفت که این محصولات در ابعاد بسیار متنوعی وجود دارن که بسته به فضایی که در اختیار دارید می توانید از آن ها استفاده کنید . پارچه های استفاده شده در ساختار بین بگ ها به خوبی با توجه به دوخت های متراکمی که دارند آب بندی می شوند و بسیار مورد تست قرار می گیرند تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . برای پر کردن داخل پارچه مبل بین بگ اینتکس نیاز به یونولیت خرد شده و ساچمه ای میباشد که با نشستن افراد تمامی قسمت های بدن پوشش داده میشود و مقداری از یونولیت ها در داخل مبل حرکت میکنند و دارای نرمی خواصی هستند .

برای شارژ کردن بین بگ فقط کافی است که چند کیلویی از مواد گرانول بین بگ یا همام یونولیت خرد شده را تهیه کنید ، تولید کننده مبل بین بگ در قسمت زیر مبل یک زیب قرار داده تا در صورت نیاز بتوانید از آن قسمت به داخل مبل یونولیت اضافه کنید و یا از آن بکاهید . قیمت فروش انواع بین بگ ترک و ایرانی و خارجی و تولیدی بین بگ یونولیتی و مبل های بین بگی اصل ارزان در سایت اینتکس تهران تنها مرکز پخش و فروش اینترنتی بین بگ کوچک و بزرگ و بزرگسال راحتی استفاده از بین بگ های و مبل شنی بسیار لذت بخش و راحت است و در مقایسه با مبل های راحتی دیگر بسیار نرم تر و راحت هستند و همچنین از مزایای دیگر بین بگها میتوان به سبک بودن و کم حجم بودن آن اشاره کرد بین بگ نوعی مبل پارچه ایست که داخل آنها پر اشده از مواد یونولیتی یا گرانول میباشد که نرمی و راحتی فوق العاده ای دارد و در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی ساخته و عرضه میشود به لحاظ طبی نیز کاملا طبی بوده و برای بهبود و پیشگری از بیماریهای مفصلی بسیار مفید میباشد. This content has ​been w᠎ri tten ᠎wi᠎th the help of GSA᠎ Con᠎tent Gen er​ator  DE᠎MO᠎!

بنابراین هر شخص با هر سلیقه ای به راحتی میتواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. پس به آن صندلی کیسه ای لوبیا هم می گویند. در پاسخ به این افراد میتوان گفت که دانههای یونولیت یا همان فیبر است که چنین حالت جذابی را به صندلی بخشیده است. گاهی اوقات اگر کیسه از بیرون آسیب دیده باشد (توسط بی احتیاطی افراد یا گذشت زمان پاره شوند) ، محتویات داخل هپی چیر روی زمین می ریزد. بین بگ شنی اینتکس یکی از پر فروش ترین نمونه های بین بگ در جهان می باشد که این فروش فوق العاده به دلیل کیفیت ساخت بالا و مدل های جوان پسند می باشد . تولید کننده بین بگ سایت شاپ اینتکس در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا مبل مورد نظر را برای شما خریدار گرامی آماده میکند . بین بگ یکی از مبل های محبوب افراد برای استفاده در منزل و یا محیط کار و نیز مناسب عکاس ها میباشد که با تنوع بالایی که در رنگ و اندازه و نوع پارچه دارد به راحتی برای افراد قابل انتخاب است . رویه ای که برای آن استفاده میشود، اگر قابلیت جدا شدن داشته باشد مناسب تر است.

آخرین مطالب