خلیج فارس نسیم ابتدایی, معلم مدرسه, افتخار, تعجب, رژه پرتاب شده توسط خود دانش آموزان

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:16 PM EDT آوریل 8 سال 2020چهارم-معلم کلاس در خلیج فارس نسیم م

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

چهارم-معلم کلاس در خلیج فارس نسیم مدرسه ابتدایی در فکر او بود ملاقات با پدر و مادر در مدرسه یکشنبه به انتخاب کنید تا یک درایو USB اما به جای او استقبال شد با یک مینی-رژه دانش آموزان و والدین به افتخار او.

کورتنی مونتاگ شروع به تدریس در خلیج فارس نسیم ابتدایی پاییز گذشته و در حال حاضر ساخته شده یک تصور در دانش آموزان خود را. هنگامی که او راه می رفت تا به مقابل مدرسه و استقبال Stacy LaFon یکی از دانش آموز او را پدر و مادر LaFon دست تکان دادند و در درجه سیگنالینگ یک خط از وسایل نقلیه تزئین شده با نشانه های شروع به رانندگی.

حدود یک دوجین cars, ماشین با اجسام حجم و Suv ها پر از مونتاگ دانشجویان — سلاح تکان دادن از نورد کردن ویندوز و لبخند چسبیده و از طریق باز sunroofs — به آرامی رژه گذشته در حالی که بچه ها فریاد زد: "متشکرم" "ما از دست شما" دیگر با سلام از حسن نیت و بشارت به معلم خود "خانم مونتاگ."

معلم نگاه کرد واقعا شوکه شدم.

"او به من گفت به لپ تاپ من بود چرا که او به من برخی از عکس ها به خاطر من فراموش تصاویر به صورت خودکار در پایان سال برای دانش آموزان" مونتاگ گفت. "من تا به حال هیچ سرنخی."

در لحظه ای که او ایستاده بود openmouthed با دست او را در قلب او.

"من شنیده ام کسی بوق و آن را Kaitlyn راست وجود دارد چسبیده از بالای این خودرو" مونتاگ گفت.

به عنوان خودرو شروع به رول گذشته مونتاگ دیدم نه تنها دانش آموزان بلکه مادران و پدران خود را در پشت چرخ تکان دادن و ستایش او بیش از حد.

"ما برای شکستن بهار و قرار بود دوباره از شکستن بهار و جشن, معلم, قدردانی هفته برای کل مدرسه اما این اتفاق نمی افتاد چرا که از COVID-19," LaFon توضیح داد. "در آغاز سال جمع آوری بودجه برای معلم قدردانی هفته, بنابراین من می دانستم که من هنوز هم می خواستم به چیزی خاص."

LaFon همراه با چند تن دیگر از مادران و کودکان خود را به آمد تا با ایده تعجب رژه برای مونتاگ برای نشان دادن چه مقدار از آنها او را درک.

"من فقط fibbed و به او گفت که برای دیدار با من در اینجا" LaFon گفت. "من فکر می کنم آن را بزرگ رفت. بار دیوانه هستند در حال حاضر و به نوبه خود است که ما قدردانی است."

LaFon دختر 10 ساله لورن LaFon بود خوشحالم که رژه اتفاق افتاده است — به خصوص با مشکلات که با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من فکر می کنم او سزاوار آن است و او سخت کار می کرد برای آن" لورن LaFon گفت. "با او در مدرسه, من آن را دوست دارم."

تونیا لارسون سوار منجر وانت در رژه.

"او یک معلم بزرگ است. به خصوص پس از قرنطینه او گرفته شده شگفت انگیز مراحل را ادامه دهد که یک معلم بزرگ" لارسون گفت. "او شات ویدئو زندگی می کنند از این موضوع که آنها در حال یادگیری."

برای کمک به او در چهارم-کلاس حفظ درس حتی زمانی که تمرین فاصله یادگیری مونتاگ دارای فیلم برداری خودش را آموزش و به اشتراک گذاشته شده لینک های درس با دانش آموزان خود را در خانه.

"یکی از این افراد است که آنها در یادگیری است را با شعر و نثر" لارسون گفت. "پس او را انجام دهید (تصویری) مانند او در واقع ایستادن در مقابل هیئت آموزش در مورد این موضوع است."

لارسون 10 سال دختر قدیمی, Kaitlyn لارسون افزود: در مورد رژه "من فکر می کنم واقعا عالی بود و من واقعا خوشحالم که من آن را انجام داد."

Coley بولاک, 10 گفت که او معلم, Montague, نه تنها خوب در آموزش زبان هنر است اما دیدنی در آموزش مورد علاقه خود را با موضوع ریاضی, بیش از حد.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن