بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن برنامه نویس خود امتحان کنید

ده عادت برنامه نویسی مورد بحث در این وبلاگ به عنوان نقطه شروعی برای توسعه دهندگانی است که در تلاش برای پرورش

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

ده عادت برنامه نویسی مورد بحث در این وبلاگ به عنوان نقطه شروعی برای توسعه دهندگانی است که در تلاش برای پرورش شیوه های برنامه نویسی خوب در مسیر تبدیل شدن به حرفه ای های استثنایی هستند. این یک زبان برنامه نویسی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تجربیات تعاملی و غنی از صفحات وب ایجاد کنند. در حالی که جاوا و جاوا اسکریپت ربطی به هم ندارند، توسعه دهندگان وب از هر دوی این موارد برای رفع محدودیت های کاری که می توانید در یک صفحه وب انجام دهید استفاده می کنند. این کمک می کند تا همه چیز سازماندهی شود و فرآیند وارد کردن را برای توسعه دهندگان دیگر ساده می کند. درست مانند تلویزیون خانگی شما، تلفن تلویزیون دارای تجهیزاتی برای استخراج محتوای صوتی و تصویری از سیگنال های رادیویی و پردازش آنها برای نمایش یک برنامه تلویزیونی بر روی صفحه نمایش خود است. سخت‌افزار Slingbox به جای پخش مستقیم سیگنال‌های تلویزیونی از ارائه‌دهنده محتوا، سیگنال‌های تلویزیونی را که به تلویزیون خانه شما تحویل داده می‌شود، «تغییر مکان» می‌کند و آن‌ها را از طریق اتصال اینترنت خانگی شما به یک گیرنده تلفن همراه مانند تلفن همراه یا لپ‌تاپ مجهز به وب پخش می‌کند. مجموعه ای از نسخه های تلویزیون موبایلی وجود دارد که از پخش زمینی استفاده می کنند، از جمله تلویزیون پخش آنالوگ، تلویزیون پخش دیجیتال و پخش شبکه 3G. DVB-H، یا پخش ویدیوی دیجیتال - دستی، اقتباسی از استاندارد DVB-Terrestrial است که برای پخش DTV از طریق هوا به خانه‌های اروپا استفاده می‌شود.

فناوری مولتی کستینگ 3G با اجازه دادن به چندین مشترک برای دسترسی به یک جریان پخش واحد (برخلاف unicasting که انتقال یک به یک است) پهنای باند را ذخیره می کند. شبکه های سریع "3G" (که دسترسی به اینترنت پهن باند را برای تلفن های همراه و سایر دستگاه های تلفن همراه فراهم می کنند) نرخ انتقال داده 144 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت در ثانیه (Mbps) را اینجا ارائه می دهند. سطح رایگان به شما امکان دسترسی محدود به بسیاری از محصولات Google Cloud را می دهد. بله، Google Cloud Platform یک سطح استفاده رایگان را برای کاربران جدید ارائه می دهد. برایت، پیتر. "کاربردی: Google Cloud Connect برای آفیس برای زمان اصلی آماده نیست." Ars Technica. گوگل. «Google Cloud Connect برای مایکروسافت آفیس برای همه در دسترس است. "وبلاگ Google Docs. Dean, منبع Mark. "IBM راه را در دوران پس از رایانه شخصی پیش می برد." یک وبلاگ سیاره هوشمندتر. تلفن های تلویزیونی راه آینده هستند، اما اینجا را کلیک کنید تا ببینید تلفن ها در طول زمان چگونه تکامل یافته اند. بدون اینترنت پرسرعت، ما هیچ پخش کننده رسانه ای یا سایتی مانند گزینه های Hulu در Windows Media Player 10 نداریم. گفتگویی که تنظیمات تبدیل را نشان می دهد در برگه Devices قرار دارد -- Windows Media Player و RealPlayer دو هستند نمونه های محبوب -- رمزگشایی و پخش سیگنال ویدیویی در حالی که می توانید در حال حاضر در یک طرح خدمات تلویزیونی مشترک شوید (مانند MobiTV، Sprint TV یا SmartVideo) اگر تلفن مناسبی دارید، استانداردهای پخش تلویزیون همراه و روش های تحویل همچنان وجود دارد. در دوران نوزادی خود

شما می توانید از طریق ماهواره، برج های زمینی یا شبکه های WiFi، تلویزیون زنده را به تلفن های همراه پخش کنید. در نهایت، دریافت، پردازش و نمایش محتوای ویدیویی نیاز به باتری دارد و تلفن های همراه آب زیادی برای صرفه جویی ندارند. در مورد تلفن های تلویزیون، آنها توانایی دریافت سیگنال های رادیویی در باندهای فرکانسی اختصاص داده شده توسط تلویزیون را علاوه بر باندهای اختصاص داده شده برای داده های صوتی منبع برنامه نویسی تلفن همراه دارند. داده‌های تلویزیون فضای بسیار بیشتری نسبت به داده‌های صوتی اشغال می‌کنند، و ارائه تلویزیون زنده به هزاران تلفن همراه به طور همزمان می‌تواند سرعت خزیدن شبکه منبع برنامه نویسی را کاهش دهد. برخی استانداردها برای ارائه تلویزیون زنده به تلفن های همراه بر پخش ماهواره ای تکیه دارند. روش های پخش زمینی سیگنال های تلویزیونی آنالوگ یا دیجیتال را از طریق هوا از ایستگاه های پایه زمینی ارسال می کنند. این اصطلاح فنی صرفاً به قالبی اشاره دارد که برنامه های تلویزیونی در آن از طریق شبکه های پخش دیجیتال منتقل می شوند. این قابل درک است، زیرا افرادی که به احتمال زیاد کتاب برنامه نویسی کامپیوتری را خریداری می کنند، برنامه نویسان با تجربه هستند، به طوری که ناشران و برگزارکنندگان دوره ها بیشتر محصولات خود را هدف قرار داده اند. حتی در دوره های تحصیلات تکمیلی، دوره هایی وجود دارد که دانش آموزان را با مفاهیم مهم فناوری اطلاعات آشنا می کند.

در این مقاله ، خواهیم فهمید که چه نوع تلویزیون موبایل در کارها وجود دارد و به برخی از تلفن هایی که سیگنال ها را دریافت می کنند نگاهی بیندازیم. در بخش بعدی ، به روشهای اصلی توزیع تلویزیون موبایل خواهیم پرداخت. این مثال را بگیرید برخی از آفرینندگان وجود دارند که می گویند تیغ اوکام ثابت می کند که ایدئولوژی آنها درست است. دو سیستم که از این روش استفاده می کنند MBSAT و S-DMB هستند. در اینجا نگاهی به تکنیک های اساسی درگیر در هر رویکرد می پردازیم. و شرکت ها در حال اجرای تکنیک های انتقال صرفه جویی در برق مانند برش زمان هستند که داده ها را در فواصل فاصله منتقل می کند تا گیرنده بتواند بین انتقال ها خاموش شود. اگر خوانده اید که چگونه تلویزیون کار می کند ، می دانید که سیگنال های تلویزیون فقط سیگنال های رادیویی هستند. شاید شما نمی دانید هنگام بزرگ شدن چه می خواهید باشید. سرور داده ها را به چندین برج پخش کننده ارسال می کند که محتوا را به مناطق پوشش تحویل می دهند. یک تلفن هوشمند با قابلیت وب با قابلیت داده می تواند جریان را از هر کانون WiFi یا منطقه پوشش WIMAX انتخاب کند. OFDM اجازه می دهد تا ارائه دهندگان بیش از یک سیگنال را در یک فضای پهنای باند منتقل کنند و جریان داده ها را از طریق چندین کانال پخش کنند.

Th᠎is da ta has  be᠎en written ​with the ᠎he​lp  of GSA᠎ Con᠎tent ​Ge᠎ne​rato​r DEMO᠎!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین منابع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب