فراخوانی برای کمک به تعداد مدعیان بیکاری در فلوریدا? انتظار برای حداقل یک ساعت صبر کنید

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 12:26 PM EDT مارس 20, 2020فلوریدا که دولت برای کمک به تعداد مدعیان بیکاری

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

فلوریدا که دولت برای کمک به تعداد مدعیان بیکاری باید انتظار صبر بار برای پیش افتادن از یک ساعت.

"بهترین زمان برای تماس و شاید پس از بسیاری از مردم آن را بشنوند و امروز از آن نخواهد بود که در اواخر بعد از ظهر" گروه مدیریت خدمات, منشی, Jonathan Satter به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه. "اما آماده به نشستن بر روی تلفن برای حدود یک ساعت و نیم."

متوسط نگه دارید و زمان خاص و ادعا می کنند اطلاعات رسیده 99 دقیقه در روز دوشنبه.

"دیروز ما تا به حال یک میلیون تلفن تماس. ما تا به حال 15 میلیون تلفن تماس از مارس 15" گفت: Satter که قرار بود مسئول بخش فرصت های اقتصادی را مشکل اتصال آنلاین بیکاری سیستم در ماه آوریل است. "ما بدست نمی به بسیاری از کسانی که. بسیاری از این افراد در حال حلق آویز کردن. آن را به عنوان برای من ناراحت کننده آن را به عنوان ناراحت کننده به تماس گیرنده."

به عنوان بخشی از تغییرات به بهبود سیستم در میان عظیم از دست دادن شغل به دلیل coronavirus دولت کارتی را در کامپیوتر سرور راه اندازی یک سیستم پشتیبان برای مردم به اعمال می شود و افراد مجاز به ارائه ادعا می کند بر روی کاغذ برنامه های کاربردی.

دموکرات ها در ضمن در ادامه به سوال Gov. ران DeSantis' دست زدن به تعداد مدعیان بیکاری و تعداد زیادی از مردم تلقی می شود فاقد شرایط لازم برای کمک.

"چرا تعداد کمی از مردم هنوز در حال پرداخت می شود؟" ایالت لری برمن D-لانتانا گفت: روز سه شنبه در یک تماس آنلاین با دیگر دموکرات ها. "شما می دانید اثبات آن چیزی است که ما شنیده از وزیر Satter. به عنوان او به پایان رسید در کنفرانس مطبوعاتی گفت: آنها دریافت 1 میلیون تلفن تماس به دفتر خود در روز گذشته ، یک میلیون بار. ... مردم در حال گرفتن پاسخ."

DeSantis برگزار شد یک کنفرانس خبری سهشنبه برای بحث در مورد سیستم های برجسته آن است که دولت پرداخت می شود $2.6 میلیارد دلار در منافع به نزدیک به 1 میلیون فلوریدا. او گفت: تماس با مرکز نیروی کار افزایش یافته و از حدود 40 تا 6000.

فرماندار بوده است انتقادی از اتصال سیستم که از آغاز به کار کرد و در سال 2013 تحت سابق فرماندار تگزاس ریک اسکات. DeSantis گفت: این سیستم راه اندازی شد برای رسیدگی 1,000 فردی کاربران در یک زمان واحد.

"هنگامی که شما در یک وضعیت مانند این است که معادل پرتاب jalopy در دیتونا 500," DeSantis گفت. "این فقط رفتن به آن را قطع و بنابراین شما نیاز به گسترش ظرفیت. زمان بزرگ. ما انجام دادیم."

از مارس 15 از طریق پنج شنبه گروه اقتصادی فرصت دریافت کرده بود بیش از 2 میلیون برنامه برای بیکاری که حدود 1.49 میلیون در نظر گرفته شد "منحصر به فرد است."

در میان منحصر به فرد ادعا 901,962 مردم تا به حال یافت شده است واجد شرایط برای دولت مزایای بیکاری 97,681 شد واجد شرایط برای مزایای فدرال و 370,982 شده تلقی فاقد شرایط لازم. از ارسال پول به متقاضیان $1.79 میلیون دلار بود که از فدرال محرک پول است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن