می فلوریدا بازگشت به قبل از coronavirus گردشگری اعداد ؟ بله اما ممکن است سال

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 7:00 PM EDT آوریل 8 سال 2020گرفتن فلوریدا بازگشت به قبل از coronavirus گر

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

گرفتن فلوریدا بازگشت به قبل از coronavirus گردشگری اعداد می تواند چندین سال دولت گردشگری-بازاریابی مقامات اذعان پنج شنبه به عنوان آنها در حرکت رو به جلو با یک "جهش تلاش است."

"ما می دانیم که این واکنش را به قصد است و ما باید مطمئن شوید که فلوریدا همچنان به عنوان یک مقصد سفر" فلوریدا افسر ارشد بازاریابی Staci Mellman گفت: اعضای دولت مورد حمایت آژانس کمیته اجرایی در یک کنفرانس تلفنی.

ارتجاعی طرح که هنوز هم باید قبل از سفر فلوریدا مدیره در نظر گرفته شده است "انعطاف پذیر" را به عنوان آژانس در ادامه به بررسی گردشگری کسب و کار در سراسر کشور برای درک بهتر تاثیر بحران در این صنعت است.

فروشي به گردشگری: 10 سال پس از نشت نفت شرکت بی پی COVID-19 بحران احساس می کند مانند deja-vu

نیروبخش برای زیان: برخی از Pensacola Beach hotels, پیش بینی $8.3 میلیون از دست دادن بیش از دو ماه آینده با ترس از coronavirus کاهش گردشگری

"شما با استفاده از کلمه انعطاف پذیری" گفت: بازدید از فلوریدا رئیس ویرجینیا هیلی که رئیس جمهور از بازدید ساراسوتا کانتی. "من فکر می کنم که خواهد بود شعار برای همه ما به عنوان ما واکنش نشان می دهند به تغییرات در مصرف کننده طرز فکر بیش از چند سال آینده."

زمان برنامه های بازاریابی شده اند را در خود نگه دارد با این امید که در تابستان مسافرت داخلی حرکت می تواند به سقوط. همین امر به آنچه که در نظر گرفته شده است بیشتر پرماجرا مسافرت های بین المللی از انگلستان و برزیل.

"ما در حال اجرا با کسانی که در کمپین های بازاریابی. ما طرح نیست در ادامه در حال اجرا با کسانی که در کمپین های بازاریابی برای تابستان" Mellman گفت. "اما ما دیده ایم یک چشم انداز مثبت در بهره گیرند. و قطعا من فکر می کنم زمستان یکی دیگر از فرصت به نوع قرار داده است که فلوریدا پیام وجود دارد. دوباره یک فرصت برای ما به زمین چه ما بهترین و به مردم شاید یک شانس دوم در تابستان چرا که آنها نتوانسته اند که برای دریافت تابستان تجربه می کنند."

این طرح نیز پیشرفت به عنوان فلوریدا در انتظار یک پیش بینی گزارش در کاهش اجاره-استفاده از اتومبیل به عنوان اضافه کردن بر روی وسایل نقلیه کمک می کند تا آژانس گردشگری توسعه صندوق.

بازدید فلوریدا منتشر شده در سه ماهه اول گردشگری اعداد که شامل دوره از coronavirus-باعث خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس است. در میان چیزهای دیگر, لیگ اصلی بیس بال متوقف بهار, آموزش پارک توقیف شد و بهار قطع شد گفت: برای رفتن به صفحه اصلی برای کاهش گسترش COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس.

2020 حال گیری از رکورد سال برای گردشگری

فلوریدا تا به حال یک رکورد 36.4 میلیون بازدید کننده در طول سه ماهه اول در سال 2019 شروع چه خواهد بود یک رکورد 133.7 میلیون مسافر در دولت برای سال, با توجه به حالت چهره.

بررسی های اخیر گردشگری-کسب و کار مرتبط با مقصد فلوریدا که نشان دهنده سفر-بازاریابی سازمان ها نشان داد که شرکت هایی که تا به حال گذاشته کارکنان بیش از سه هفته دوره منتهی به مارس 15 کاهش داده بود کارکنان به طور متوسط 73 درصد است. این نظرسنجی همچنین نشان اواسط ماه آوریل اشغال هتل در 13 درصد از 84 درصد در همان نقطه یک سال پیش از آن.

بازدید فلوریدا آغاز شده است برای اجرای تبلیغات در دالاس-بر اساس همزمان رادیو نمایش Kidd Kraddick صبح نشان می دهد و راه اندازی کرده است یک سری ویدئو متمرکز در فلوریدا هنرمندان و سازندگان به عنوان یک راه برای نگه داشتن فلوریدا در ذهن مردم Mellman گفت.

هنوز هم آژانس است که با نزدیک شدن به دوباره بجای اول برگشتن در بیشتر روشمند شیوه ای ترجیح می دهند صبر کنید تا ببینید که چگونه مشتاق فلوریدا هستند و به فراتر از خود خانه و زادگاه به عنوان جدید COVID-19 موارد و مرگ و میر در ادامه به افزایش است.

دن رو مراجعه فلوریدا عضو هیئت مدیره که سر پاناما سیتی بیچ کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر هشدار مقامات آژانس به دنبال بهداشت توصیه می کند که هر ایالت گردشگری تلاش ممکن است به نفع همه بخش هایی از دولت به همان اندازه.

"من اتفاق می افتد به نمایندگی از بخشی از دولت است که می شود بسیار کمی در دولت سفر" رو گفت. "من معتقدم که وجود دارد رفتن به شرکای غربی فلوریدا خواهد بود که از حقوق خود محروم و هنگامی که از تلاش دولت و سازمان بازاریابی متمرکز شده است در افرادی که نمی خواهید برای آمدن به بازار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب