می توانید این 13 خرده فروشان زنده ماندن coronavirus? دائمی فروشگاه بسته شدن ورشکستگی آینده

ناتان Bomey ایالات متحده آمریکا امروزانتشار: 10:45 AM EDT مارس 10 سال 2020خرده فروشان که در حال حاضر در حال مب

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

خرده فروشان که در حال حاضر در حال مبارزه قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شروع به فرو ریختن.

مد های زنجیره ای J. Crew و لوکس فروشگاه خرده فروش Neiman Marcus گروه برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در هفته اول ممکن است به عنوان آنها مواجه نصب ضرر و زیان با فروشگاه خود را به طور موقت بسته شده است.

در حالی که هر دو شرکت در حال برنامه ریزی برای ادامه کسب و کار, ورشکستگی به شمار امکان دائمی فروشگاه بسته شدن و یا آشکار انحلال به عنوان COVID-19 throttles فروش.

J. C. Penney که با کاهش فروش مواجه شد و چندین سال ضرر و زیان از رفتن به این بحران است و همچنین با توجه به تشکیل پرونده برای ورشکستگی و امید برای جلوگیری از انحلال.

از 125 رستوران یا خرده فروشی شرکت های ردیابی شده توسط S&P رتبه جهانی حدود 30 درصد در حال حاضر رتبه بندی اعتباری است که نشان می دهد آنها حداقل 1 در 2 شانس متخلف در بدهی های خود را که اغلب پیشرو از ورشکستگی و یا انحلال.

"ما معتقدیم اقتصادی shutdown و طولانی اجتماعی فاصله رفتارها باعث گسترده shakeout خرده فروشی به عنوان صنعت مجبور خواهد شد به طور معنی داری کاهش فیزیکی آن رد پا و به سرعت در حال تکامل برای رسیدن به پست-همه گیر مصرف کننده" S&P اعتبار تحلیلگر سارا شرکت wyeth نوشت: روز دوشنبه در یک تحقیق داشته باشید. "به ویژه اگر وجود دارد هر گونه شک و تردید در مورد احتمالی سقوط بسیاری از آمریکایی مراکز تاثیر بیماری همه گیر خواهد شد به احتمال زیاد برطرف کردن آنها است."

COVID-19 fallout: J. Crew فروشگاه بسته شدن ممکن است به عنوان خرده فروش فایل برای فصل 11 ورشکستگی حفاظت

بدهی وزن Neiman Marcus پایین: لوکس فروشگاه زنجیره ای فایل های فصل 11 ورشکستگی

برای هر روز که خرده فروشان بسته در طول coronavirus بحران شانس است که آنها نمی خواهد زنده ماندن این بیماری همه گیر و بزرگتر است.

در حالی که برخی از فروشندگان در حال شکوفایی – یعنی زنجیر با فروش مواد غذایی مانند Walmart, Target, Kroger و Costco – دیگران در حال تلاش برای دفع عذاب مانند برای همیشه لطفا برای 21 Jo-Ann فروشگاه ها و دیوید لباس عروس. در بسیاری از موارد این خرده فروشان در حال حاضر در مشکل به عنوان یک آمریکایی خرید آنلاین به طور فزاینده ای.

خرده فروشان ایالات متحده آمریکا که تا کنون اعلام کرد 2,210 دائمی تعطیلی این سال که بیشتر آن شده و قبل از همه گیر شروع شد و با توجه به تجزیه و تحلیل خرده فروشی شرکت Coresight پژوهش است.

دیجیتال انتقال اثر در خرده فروشی در حال حاضر به شدت مشهود قبل از همه گیر آغاز شد. پاپیروس, فرفری ورزشی کالا و هنر ون مبلمان در حال حاضر نشان داد قصد دارد به انحلال تمام 635 از مکان خود در این سال است. که زیر یک سال که در آن بیش از 9,700 فروشگاه بسته با توجه به Coresight پژوهش است.

"این یک نبرد از چه کسی برای زنده ماندن که فقط رفتن به دید و کسی که برای رفتن به نیاز به فایل برای ورشکستگی" Camilla Yanushevsky یک خرده فروشی سهام تحلیلگر CFRA تحقیقات گفت: در مصاحبه اخیر است. "این شرکت که بیشتر در معرض خطر در آنهایی که در حال حاضر مضطرب قبل از بحران است."

اما بد نیست برای همه خرده فروشان. فروشگاه های بهبود خانه مانند خانه انبار و لاو و داروخانه های زنجیره ای مانند Walgreens و CVS را تجربه کرده اند افزایش در کسب و کار.

در اینجا یک لیست از خرده فروشان که در حال تلاش برای جلوگیری از ورشکستگی و یا فروشگاه بسته شدن با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز, پژوهش, اطلاعات عمومی و تحلیلگر گزارش:

J. C. Penney

J. C. Penney است با توجه به تشکیل پرونده برای ورشکستگی حفاظت به عنوان خرده هایش با خرید اینترنتی از coronavirus همه گیر و خود را طولانی-در گیری مبارزات.

این پلانو-بر اساس شرکت است که به بررسی امکان همراه با طیف وسیعی از گزینه های دیگر از جمله در خارج از دادگاه تجدید ساختار بدهی با توجه به یک فرد آشنا با این مذاکرات بود که مجاز به صحبت های عمومی.

با بسیاری از فروشگاه های آن به طور موقت بسته شد به دلیل coronavirus J. C. Penney است خونریزی پول نقد در حالی که آن را در انتظار این شانس را به عقب بر گردیم روی پای خود را. شرکت و به چالش کشیده شده است برای سال ها با کاهش بخش فروشگاه بخش.

J. Crew, گروه

J. Crew برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در مارس 4, پس از سال ها مبارزه با بدهی های بیش از حد.

این شرکت که اجاره تمام فروشگاه های خود را افشا در دادگاه تشکیل پرونده است که آن را به حال استخدام یک مشاوره املاک و مستغلات و برنده به کمک آن ارزیابی خود را اجاره و مذاکره اجاره امداد. دائمی فروشگاه بسته شدن امکان پذیر است.

Neiman Marcus

لوکس فروشگاه های زنجیره ای برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در مارس 7 پس از برخورد با بدهی های بیش از حد.

این شرکت در بیانیه ای گفت که این برنامه ریزی "توده فروشگاه بسته شدن" بر اساس دائمی پس از رسیدن به یک تجدید ساختار در برخورد با اکثریت طلبکاران آن است. اما این شرکت گفت: ممکن است در نظر گرفتن آینده بسته شدن در "اساس مورد به مورد."

برای همیشه لطفا برای 21

برای همیشه لطفا برای 21 برای پرونده فصل 11 ورشکستگی در ماه سپتامبر با برنامه به حدود 100 مبارزه فروشگاه ها و صرفه جویی در بقیه کسب و کار. این شرکت پس از پایان یک معامله در فوریه. 19 به فروش بیشتر از آن باقی مانده دارایی به یک گروه از سرمایه گذاران led با مارک های معتبر و صاحب مال Simon Property Group, که قبلا با استفاده از یک مدل مشابه برای نجات, مد, خرده فروش, Aéropostale.

بحث در مورد رابطه جنسی خشن زمان.

دقیقا یک ماه بعد در حالی که هنوز تصمیم گیری است که فروشگاه ها به انحلال, خریدار به طور موقت بسته و همه برای همیشه لطفا برای 21 مکان با توجه به همه گیر.

همه گیر اختلال را تهدید به از خط خارج برای همیشه لطفا برای 21 را باز گشت قبل از آن حتی می شود در جریان است.

سیرز و Kmart

این خواهر و برادر زنجیر شده اند از ورشکستگی حدود 15 ماه است, اما آن را سخت به تصور بازگشت به عظمت قبل از همه گیر شود بعد از آن.

سیرز و Kmart بسته اند بیش از 3500 فروشگاه ها و کاهش حدود 250000 نفر شغل بیش از 15 سال گذشته. پس از غلت به فصل 11 ورشکستگی در ماه اکتبر 2018 به زنجیر دقت فرار مجموع پس از انحلال در آخرین دقیقه فروش در ماه فوریه 2019 به پدر و مادر خود شرکت دیرین سرمایه گذار و مدیر عامل سابق ادی Lampert.

اما زمان در حال اجرا است برای سیرز و Kmart برای ایجاد ثبات در کسب و کار خود را. در ماه فوریه سال 2020 یکی دیگر از 51 سیرز و 45 Kmart مکان بودند برای ترک برخی از 182 بازمانده فروشگاه.

Jo-Ann فروشگاه

پارچه های زنجیره ای شد و در حال حاضر تحت فشار با توجه به اثر جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جنگ تجاری با چین که منجر به تعرفه ها در بسیاری از محصولات این شرکت به فروش می رساند. در حال حاضر ذخیره موقت بسته شدن بدتر شده همه چیز.

"ما اعتقاد داریم Jo-Ann اجرا خواهد شد به مشکلات نقدینگی در 12 ماه آینده" S&P به شرکت wyeth نوشت.

استیک n Shake

رستوران های زنجیره ای بوده و بیمار سال ها. با مدت وام با توجه مارس 19 2021 زمان coronavirus نمی توانست بدتر است.

S&P نرخ این شرکت به عنوان یک خطر مهم به طور پیش فرض بیشتر در بدهی های خود را.

کالیفرنیا پیتزا آشپزخانه

مشکل این بود که برای نصب این رستوران زنجیره ای را قبل از همه گیر آغاز شد.

S&P پیش بینی کرده بود که این شرکت را "نقض مالی خود را تعمیر و نگهداری

پیمان" بدون در آخرین دقیقه مانور مالی مانند رهایی از وام دهندگان.

اما "با توجه به تاثیر فاجعه بار برای ناهار خوری گاه به گاه و شرکت عملکرد ضعیف رفتن به آن اعتقاد داریم California Pizza Kitchen" را "به احتمال زیاد بازسازی آن ساختار سرمایه در شش ماه آینده" شرکت wyeth گزارش شده است.

دیوید لباس عروس

دیوید لباس عروس جان سالم به در برد فصل 11 ورشکستگی در حال ظهور از این روند در ماه ژانویه 2019 و نمودار برنامه ای برای کاهش قیمت و بهبود دیجیتال آن عملیات و اضافه کردن اضافی انتخاب.

در حال حاضر مراسم عروسی و پذیرایی شده اند مختل سراسر کشور با بسیاری از دولت ها محدود کردن تعداد افرادی که می توانند شرکت کنند.

در حالی که نرمال مراسم عروسی ممکن است رزومه پس از بحران فروکش اقتصادی اثرات این بیماری همه گیر می تواند منجر زوج برای به تاخیر انداختن برنامه یا صرف کمتر در روز بزرگ خود را.

دیوید لباس عروس در حال حاضر اعلام کرد قصد دارد برای "کاهش قابل توجهی در هزینه های هزینه های سرمایه و موجودی تعهدات" و نیز کاهش دستمزد و furloughs برای بسیاری از کارکنان فروشگاه و بیش از نیمی از آن کارگران شرکت.

Ascena خرده فروشی گروه

شرکت فروشگاه شامل Lane Bryant, عدالت انبار و Ann Taylor. و مانند دیگر خرده فروشان پوشاک با سنگین تعهد به مراکز خرید Ascena بود دست و پنجه نرم با کاهش ترافیک پا به مدت طولانی قبل از همه گیر.

در حال حاضر امیدوار است از هجوم ناگهانی از کسب و کار در پی این بیماری همه گیر به نظر می رسد به خصوص کم نور.

در سال 2019 62 درصد از فروشگاه های فولادی اطلاعیه آمد و در بخش پوشاک با توجه به بازاریابی جهانی شرکت تحقیقات Coresight پژوهش است.

GNC منابع

ذکر شده توسط مودی به عنوان میان بیشتر مضطرب خرده فروشان GNC در حال حاضر اعلام کرد حداقل 304 فروشگاه تعطیلی این سال در زمان همه گیری آغاز شد و با توجه به Coresight پژوهش است.

در مارس 20, S&P رتبه جهانی کاهش داد رتبه اعتباری زنجیره تغذیه-محصول فروشگاه سی سی. آن اشاره کرد این شرکت "به احتمال زیاد عدم توانایی در بازپرداخت بدهی."

"ما اعتقاد داریم شرایط را برای GNC رو به وخامت قابل ملاحظه ای با توجه به کروناویروس همه گیر پیش بینی اقتصاد کلان رکود و دسترسی محدود به بازارهای سرمایه" S&P گزارش شده است.

Pier 1 Imports

Pier 1 Imports اعلام کرد در ماه ژانویه که آن را نزدیک به 450 فروشگاه و یا نزدیک به نیمی از آن مکان است. سپس این شرکت برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در ماه فوریه است.

این شرکت گزارش دریافت تایید از یک قاضی فدرال به پرداخت اجاره. اما در حالی که این شرکت هنوز فرو رفته در ورشکستگی این معلوم نیست که آیا آن را می توانید نمودار یک مسیر و در میان این بحران است.

کمک: کلی Tyko

به دنبال ایالات متحده آمریکا امروز خبرنگاران ناتان Bomey در توییتر @NathanBomey.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب