کاردینال درآمد مردان انتخاب برای USRowing اردوی تیم

سه کاردینال مردان مفتخر شد هفته گذشته با دعوت به USRowing زیر 23 (U23) تیم ملی انتخاب شد. تاریخ نیکیتا Liliche

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

سه کاردینال مردان مفتخر شد هفته گذشته با دعوت به USRowing زیر 23 (U23) تیم ملی انتخاب شد. تاریخ نیکیتا Lilichenko و رشته پیتر Chatain و جیمز رایت در میان 24 دانشگاهی ورزشکاران انتخاب شده برای مردان openweight اردوگاه.

این اردوگاه در اصل قرار است به اتفاق در بوستون بود و به مربی دانشگاه هاروارد مردان دستیار مربی جسی Foglia, اما در حال حاضر لغو شده است با توجه به COVID-19. انتخاب می شوند به این ترتیب در حال حاضر صرفا تشریفاتی. مردان هشت و چهار قایق با coxswains بود به انتخاب از اردوگاه به نمایندگی از ایالات متحده در سال 2020 جهانی قایقرانی U23 قهرمانی. مسابقه قایق رانی شرکت بود که به اتفاق در ماه اوت در بلد اسلوونی نیز لغو شد با توجه به همه گیر.

Chatain, Lilichenko و رایت اعضای استنفورد را Varsity هشت قرار داده شده است که 10 در بین دانشکده قایقرانی انجمن مسابقات قهرمانی سال گذشته را تجربه رقابت در مسابقات قهرمانی جهان سطح.

در سال 2017 Chatain رقابت در مسابقات جهانی تاریخ و زمان در تراکای لیتوانی. او همچنین پیوست Lilichenko تیم در یک فینال که قرار داده ششم در مردان چهار در سال 2019 U23 قهرمانی جهان در ساراسوتا ، رایت قرار داده شده 17 به طور کلی در مردان مجرد sculls در سال 2019 جهانی قایقرانی U23 قهرمانی, 10th در چهار sculls در جهانی 2018 قایقرانی Junior قهرمانی و هفتم در چهار sculls در سال 2017 جهانی قایقرانی Junior Championships. او همچنین با نام PAC-12 تازه وارد سال به عنوان دانشجوی سال اول در 2018-19 تبدیل شدن به تنها دوم کاردینال در مدرسه تاریخ به دریافت آن افتخار.

مردان تیم قایقرانی تنها استنفورد ورزشی تیم از 36 است نه شرکت در حداقل یک رقابت تمام بهار ورزش لغو شد در مارس 12. این علائم اولین ماه از سال 1945 که یک استنفورد تیم ورزشی نیست که یک مسابقه رسمی در طول فصل است.

این تیم می تواند برای اولین بار رقابت استنفورد دعوتی بود به جای برنامه ریزی شده در مارس 4 در ردوود شورز تالاب, اما اول سال سر مربی تد Sobolowski خواهد شد در حال حاضر باید صبر کنید حداقل تا اکتبر آینده به مربی اولین سفر رسمی مسابقه قایق رانی در دانشگاه استنفورد.

تماس با صوفیه Scekic در sscekic 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب