Carta حذف عملکرد ویژگی های زیر درجه بندی تغییر سیاست

Carta — محبوب دوره برنامه ریزی وب سایت که در آن دانش آموزان می توانند به عنوان خوانده شده بررسی و ایجاد برنامه

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

Carta — محبوب دوره برنامه ریزی وب سایت که در آن دانش آموزان می توانند به عنوان خوانده شده بررسی و ایجاد برنامه — دارای معلول عملکرد آن ویژگی به عنوان یک نتیجه از coronavirus مربوط به درجه بندی تغییر سیاست.

هنگامی که دانش آموزان در حال حاضر ورود به سیستم بر روی کارتا و آنها دیگر می توانید ببینید یک دوره کلاس توزیع. به جای یک پیام آمده است: "با توجه به تغییرات اخیر به درجه بندی سیاست های مربوط به COVID-19 گیر استنفورد رهبری خواسته است Carta تیم برای غیر فعال کردن عملکرد ما از ویژگی های."

دانشگاه ثبت یوهانا Metzgar اطلاع Carta تیم در مارس 3 که داده حمایت از Carta عملکرد از ویژگی های خواهد شد در دسترس نیست برای زمستان و بهار چهارم Carta دانشکده شرکت سرب مایکل استیونس گفت: روزانه است.

در دانش آموزان دوره ارزیابی صفحات در Axess داده ها در یادگیری دانش آموز و یک دوره آموزش و سازمان را نیز حذف شده است "در پاسخ به تغییرات در آموزش در پایان دوره با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر."

با توجه به Stevens تصمیم به حذف از ویژگی های عملکرد بود "به صورت مستقل از کارتا" و "مسئولیت [آوردن قابلیت بازگشت] زندگی نمی کند در Carta." استیونس را نمی دانند یا اگر زمانی که این درجه از ویژگی های عملکرد خواهد بود ابقاء او نوشت.

"با توجه به اختلال در پایان سه ماهه زمستان ناشی از COVID-19 همه گیر و تغییرات در درجه بندی برای بهار چهارم — S/NC (رضایت بخش/no-اعتباری) — که اجرا شد در پاسخ به COVID-19 ما مشخص است که اطلاعات عملکرد نمی خواهد به اندازه کافی دقیق برای کمک به دانش آموزان در برنامه ریزی برنامه خود را" سخنگوی دانشگاه E. J. میراندا نوشت: در یک ایمیل روزانه.

میراندا روشن نیست که آیا یا نه این از ویژگی های عملکرد خواهد بود دوباره.

این تغییر باعث شده است که سردرگمی در میان دانش آموزان است. Katelin ژو '23 گفت که او و دوستان او با استفاده از این ویژگی به برنامه ریزی برای کلاس های خود را.

"اگر ما می تواند به طبقات خاصی را نسبتا سخت و دشوار منحنی ما می دانیم و نه بیش از حد در واحد یک چهارم و یا بالعکس" او گفت:.

در سال 2018 استنفورد محققان دریافتند که Carta را درجه توزیع ویژگی های یک اثر منفی در دانشجويان GPAs. به طور متوسط دانش آموزان استفاده می شود که Carta در این محققان مطالعه تجربه 0.16 نقطه معدل کاهش, ترجمه به یک 0.28 نقطه کاهش برای دانشجویان سال اول و رشته های اما تنها یک 0.09 نقطه اسلاید برای نوجوانان و سالمندان.

جارد Hysinger '21 می گوید که او در بر داشت به درجه توزیع ویژگی "ناسالم."

"یا تو یا آرام به یک از امنیت کاذب اگر کلاس آسان است که شما مانع از گرفتن به عنوان بسیاری از کلاس به عنوان شما می توانید و یا آن را می ترساند و شما را به تفکر است که شما نمی خواهد انجام دهد و در یک کلاس به سادگی بر روی داده های تاریخی است که هیچ نشانه ای در مورد چگونه شما می رویم به انجام این کار در کلاس" او گفت:.

Hysinger معتقد است این ویژگی منجر به کاهش بازده تحصیلی را تجربه کنند.

"من فکر می کنم ما آن را مدیون به خودمان را به عنوان استنفورد دانش آموزان به تلاش ما در هر کلاس" Hysinger گفت. "برای من در نظر گرفتن درجه توزیع می کند و نمی گذارد راه من را انتخاب کلاس و یا فروشگاه کلاس."

مارس 4, 9:45 p. m.: این مقاله به روز شده است روشن است که تصمیم به حذف این عملکرد از ویژگی های ساخته شده توسط دانشگاه استنفورد نه با Carta تیم.

تماس با اشلی Kupor در akupor 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن