کاتولیک بالا می شود برای اولین بار برای برگزاری مراسم فارغ التحصیلی در پنساکولا

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 6:52 PM EDT Jun 14, 2020اولیویا Whitner جمع آوری همکار ارشد اعضای Pen

توسط NEWSSALAM در 26 خرداد 1399

اولیویا Whitner جمع آوری همکار ارشد اعضای Pensacola کاتولیک بالا کر برای زمان نهایی شنبه شب.

آنها به رهبری یک حرکت تند و تلخ لحظه در آغاز بر خلاف هر در مدرسه تاریخ است.

از تپه کوزه آبی در Wahoos ورزشگاه – اولین بار در ballpark تاریخ به میزبان فارغ التحصیلی دبیرستان – گروه هم زده احساسات در سراسر ورزشگاه با تفسیر "ما از جهان است."

آهنگ معروف نوشته شده در سال 1985 توسط مایکل جکسون و لیونل ریچی هرگز بیشتر مناسب است.

"می آید... وقتی که ما توجه خاصی تماس بگیرید.

"هنگامی که جهان باید گرد هم می آیند به عنوان یکی."

"مردم در حال مرگ.... آه و از آن زمان به قرض دادن یک دست را به زندگی است. بزرگترین هدیه ای از همه است."

جمعیت 1,700-به علاوه مردم تحت تأثیر. آنها برگزار شد تا تلفن های همراه برای ثبت آنها به عنوان سنگ همراه است.

آن را ارائه قدرتمند و در پایان به دو ساعت مراسم به افتخار 148 سالمندان که سال آخر دبیرستان آینه ارشد کلاس در سراسر امریکا است.

از اواسط ماه مارس زمانی که جهانی coronavirus همه گیر شد به طور کامل متوجه زندگی وارونه در تمام مدارس سراسر کشور.

"من اینجا ایستاده با قلبی سنگین که من می دانم این آخرین فصل از زندگی ما شده است دشوار است تجربه گفت:" چچنی سالیوان کاتولیک بالا valedictorian.

او به دنبال برادر او که چهار سال پیش بود که در مدرسه valedictorian. آن چچنی ماموریت برای مطابقت با خواهر و برادر او در نقش های معتبر.

"پایان سال ارشد چیزی است که ما باید به جلو نگاه به پس از آغاز زندگی حرفه ای علمی به پایان رسید خیلی متفاوت تر از هر یک از ما می تواند انتظار می رود," او گفت: پرداختن به مخاطبان است. "قادر به با هم در فرد به عنوان یک کلاس برای سه ماهه آخر مدرسه شده است یک واقعیت دشوار را بپذیرد.

"اما آن را می سازد با هم بودن امروز که بیشتر خاص. من بسیار سپاسگزار برای چهار سال گذشته است. یکی از چیزهایی که من آموخته اند که از طریق این وضعیت این است که هرگز من کاتولیک بالا خانواده برای اعطا شده است."

کاتولیک بالا است و به طور معمول برگزار شد مراسم فارغ التحصیلی در آن Gorecki-LeBeau ورزشگاه. در این سال با توجه به فاصله فیزیکی برای ایمنی آن مشکل ساز است.

بنابراین مدرسه 79 شروع شده تاریخچه برگزار شد در آبی Wahoos ورزشگاه.

در روز سه شنبه Pensacola بالا دیپلم بین المللی برنامه برگزار خواهد شد فارغ التحصیلی برای 84 سالمندان در این زمینه است.

"در محل ما را به محدود به شش (مهمان) در خانواده" گفت: Troy Faucheaux کاتولیک بالا دین از دانش آموزان است. "ما تو را دیدم آبی Wahoos انجام شد یک Airbnb ما این ایده را به دیدن اگر ما می توانید آن را در Wahoos ورزشگاه و ما فقط رفت و با آن از وجود دارد."

شانون ریوز آبی Wahoos رویداد مدیر فروش, کار با Faucheaux به ارائه روز شنبه شروع. صندلی روی زمین زیر کشت که در آن دانش آموزان نشسته بودند و با دقت قرار داده شده بیش از شش فوت از هم جدا.

مرحله راه اندازی شد. دکوراسیون ارائه شده است. مدرسه, دانشکده نشسته در مقابل هر ستاره شرق در میان صندلی فاصله مناسب.

ورزشگاه بزرگ تصویری هیئت مدیره شد مورد استفاده قرار گیرد به نمایش گذاشتن هر دانش آموز در هر بلندگو همراه با استادیوم سیستم صوتی.

دانشجویان وارد شروع تمرین از آبی Wahoos خانه تیم ستاره شرق تونل و جمع آوری شد در داخل تیم clubhouse برای مرحله بندی و صفوف تراز. به عنوان خورشید مجموعه ای در میان آبی آسمان افت بیش از پنساکولا خلیج از آن ارائه شده تنظیم به یاد ماندنی.

"با همه چیز ما سالمندان را از طریق بوده است من فکر می کنم این فرصت بزرگ را به پاداش باشد در چنین محیط" Faucheaux گفت.

مدیر ورزشی ریچارد LaBounty همچنین مدرسه سابق زمان مربی بیس بال تماشا جوانترین از او چهار فرزند کیت LaBounty دریافت او دیپلم و کامل یک خانواده چهار جانبه کاتولیک فارغ التحصیلان.

"این خواهد بود فوق العاده ای sendoff برای (دانش آموزان). من احساس می کنم آنقدر برای آنها" LaBounty گفت. "آنها نشده اند قادر به حضور در مدرسه در دو ماه گذشته از سال تحصیلی.

"آنها قادر به تعامل با یکدیگر و در یک ارشد سفر. اما آن را به پایان برساند با این... قطعا آن را ندارد بهتر است... اما آن را می دهد آنها را به چیزی به پیدا حافظه.

"برای دیدن این اتفاق می افتد در نظر من تاج محل از پنساکولا... به این فارغ التحصیلی در اینجا چیزی است که من می دانم که خانواده من را به یاد داشته باشید برای همیشه."

در او سخنور الهام بخش, پر, آدرس کلاس ارشد رئیس جمهور الیزابت منینگ تحویل دیدگاه او به عنوان صحبت از تغییر بار.

"اگر چه ما را تجربه کرده اند هر چیزی را-اما-نرمال چند ماه صحبت من برای همه فارغ التحصیلان وقتی که من می گویند ما بیش از نشئه قادر به برگزاری این مراسم" منینگ گفت: صحبت از زمین زیر کشت تریبون.

"این سخت است برای چشم پوشی از این دنیای جدید زندگی می کنیم پر از ماسک و حرکات," او گفت:. "و اگر چه هیچ کس نمی داند چگونه زندگی خواهد بود پس از این حوادث ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که ما را آنچه به ما آموخته اند و استفاده از آن برای بهتر جهان برای همه مردم است."

منینگ با اشاره به این که کاتولیک سالمندان ترکیب برای 27,500 ساعت خدمت به جامعه و کمک به بهبود آینده.

"ما با هم رنگ آمیزی خانه های, پیچیده, هدایای کریسمس جمع آوری شده در قوطی مونتاژ کریسمس, جوراب ساق بلند خواندن به دانش آموزان مدرسه ابتدایی تمیز سواحل راه می رفت برای فقرا, بازی تنیس برای مبارزه با سرطان پخته خدمت و کمک در بسیاری از راه های بی شماری" او گفت:.

او گفت: کلاس ارشد به اتفاق آرا توافق کردند که به اهدای بیش از 700 دلار از پول خود را مطرح و به کمک COVID-19 بيمار.

"ما دستاوردهای بی حد و حصر هستند. ما باید فوق العاده افتخار خودمان" مان گفت:.

پل مقابله که پسر متی دو ورزش (فوتبال-بیس بال) ورزشکار در کاتولیک تماشا پسرش فارغ التحصیل. صلیبیون فصل بیس بال مثل همه دیگران در شمال غربی فلوریدا به پایان رسید و در اواسط ماه مارس با توجه به کوروناویروس.

"هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم این بچه ها متولد شدند, در طول سال 9/11" پل مقابله گفت. "و آنها در حال فارغ التحصیلی در طول یک بیماری همه گیر. و برای برخی از ما جهان ما کاملا تغییر کرده است.

"تنها چیزی که ما می تواند به نوبه خود به خدا است. من عاشق این تنظیم. من عاشق Pensacola آبی Wahoos ورزشگاه و چه (مالک تیم) پنجم Studer فراهم کرده است ما را ببینید."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب