کاتولیک را Damarius McGhee دعوت به ارتش ایالات متحده آمریکا و کاسه 1 فقط 100 سالمندان به کسب افتخار

برایان ACHATZ Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:22 PM EDT مارس 12 سال 2020وقتی که می آید به مقدار قدرت 5 کنفران

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

وقتی که می آید به مقدار قدرت 5 کنفرانس ارائه می دهد کاتولیک بالا 2021 ات Damarius McGhee ترین آرزو استخدام در پنساکولا منطقه است.

6-پا 160 پوند سه ستاره و جذب است و تا 27 ارائه می دهد اخیرا توسعه یافته توسط گرجستان که رتبه چهارم در آخرین خبر مربوط به فوتبال کالج نظرسنجی.

جمعه McGhee به دست آورده و دعوت به ارتش ایالات متحده آمریکا و کاسه. این بازی قرار است برای ژانویه. 8 در سن آنتونیو تگزاس و پخش خواهد شد در ان بی سی. این بازی ویژگی های یک شرق در مقابل غرب نبرد های برتر کشور 100 سالمندان است.

"این واقعا خوب احساس" McGhee گفت. "من اولین کسی در خانواده به انجام این کار. من تا به حال بسیاری از و عموزاده که بودند و هستند که واقعا خوب بازیکنان فوتبال. من احساس می کنم حتی بیشتر انگیزه. من فکر می کنم که من بهترین در آنچه که من انجام می دهم و این باعث می شود من حتی بیشتر احساس اعتماد به نفس."

McGhee آغاز شده و در درجه اول در ایمنی برای کاتولیک در پاییز گذشته اما همچنین شاهد در زمان کارفرمایی در حال اجرا به عقب و گیرنده در جرم.

McGhee ره شش پاس در فصل گذشته بازگشت دو برای نمرات و همچنین به ثمر رساند سه touchdowns در زدن توپ و پا زدن می گرداند.

او اختصاص 47 کل پردازد و پنج پاس خیز دال. او در ترکیب برای از 1200 بازگشت متری اضافه شده 433 دریافت متری انداخت برای 110 و با عجله برای 70.

بیشتر استخدام: اینجا بالای 10 فوتبال اهداف در Escambia و شهرستان سانتا رزا

Pensacola کاتولیک به پایان رسید 11-1 فصل گذشته درآمد No. 1 منطقه بذر و آینده در یک بازی از حالت نیمه نهایی.

McGhee احتمالا بهار لود شده با بازدیدکننده داشته است اما به دلیل COVID-19 pandemic, او تا به حال به تغییر برنامه های خود را.

او نگاهی به تور مجازی از ایندیانا است که به طور فعال در استخدام او است. McGhee نام آن را یک تجربه بزرگ است.

در این تابستان او امیدوار است به عنوان بسیاری از مدارس به عنوان امکان پذیر است اما او تنسی Ole Miss, لویی و ایالتی می سی سی پی در بالای لیست خود را از اولویت بازدیدکننده داشته است.

او اضافه کرد که او هیچ top مدارس در این زمان.

"او تمام مهارت به خوبی پوشش مرد" کاتولیک سر مربی مت آدامز گفت. "او تقریبا 6-1 در حال حاضر و احتمالا دارای طول بال های هواپیما از کسی که 6-3. او سریع تر از اکثر مردم او را پوشش می دهد. حتی اگر آنها یک گام در او ران را تلنگر و او را به رفتن به آنها را بگیر."

در طول تغییر در روال McGhee صرف زمان کافی آموزش.

او اغلب اجرا می شود sprints و نردبان دریل در شن و ماسه. او نیز لذت می برد 1-در-1 پوشش مسابقات.

او در حال آماده شدن برای فصل سوم خود را به عنوان تیم اول دانشگاه یا دانشکده استارت این سقوط و می داند که تاثیر او به عنوان یک رهبر خواهد بود و مهم تر از همیشه در طول ارشد خود را در مبارزات انتخاباتی.

"برای ما و من فکر می کنم برای همه تیم های رهبران در حال رفتن به به قدم و مطمئن شوید که تمام تیم متمرکز شده است" آدامز گفت. "ما مطمئن نیستیم که چقدر زمان ما در حال رفتن به آماده شدن برای یک فصل با فرض اینکه ما حتی قادر به بازی. هنگامی که تیم عقب بر گردیم شما برای رفتن به یک تمرکز تیم که به اندازه کافی بالغ به تمرین راه درست است ؟ آن را به برای ما مهم است برای گرفتن حق بازگشت به تمرینات و هنجار زمانی که ما می توانیم."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن