CCSRE به شکل کار گروهی به دانش آموزان انتقاد پاسخ به اعتراض بیش از مربی استفاده نژادی لکه دار

مرکز مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CCSRE) اعلام کرد قصد دارد برای افزایش مربی نمایندگی تجدید نظر در روش های

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

مرکز مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CCSRE) اعلام کرد قصد دارد برای افزایش مربی نمایندگی تجدید نظر در روش های تدریس و ایجاد یک گروه کاری به عنوان بخشی از یک جریان پاسخ به اعتراض بیش از یک استاديار استفاده از N-word در طول آموزش. پاسخ اوليه را ترک کرده اند دانشجویان ناراضی از جمله نامه ای از مرکز مدیران که زده بسیاری از دانش آموزان به عنوان ناشنوا تن و مجادله در مورد N-word استفاده در دانشگاه ها.

این مرکز قصد دارد به "فوری" اقدام به تشکیل یک "بحرانی مسابقه مطالعات اقدام کمیته متشکل از دانشجویان دانشکده و کارکنان به ارزیابی و بهبود بر اساس زمان ارائه دوره" نوشت CCSRE دانشکده مدیر جنیفر DeVere برودی در یک ایمیل به دانش آموزان در مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CSRE) برنامه و در CSRE 196C: "مقدمه به CSRE" در روز سه شنبه.

اعلام CSRE اصلاحات می آید نگرانی در مورد دانشکده تنوع فرهنگی و فروتنی آموزش پس از دستیار تاریخ هنر استاد رز Salseda نوشت: N-word در یک دوره بحث پست در مارس 4, یک هفته پس از خواندن کلمه با صدای بلند در کلاس های مختلف معرفی به CSRE در آوریل 28.

گروه کاری

دانشگاه و CCSRE باید با قرار دادن یک برنامه در محل برای شروع به جستجو برای هیات علمی و مدرسان. این برنامه همچنین به دنبال به آموزش دانشکده در آموزش تطبیقی مسابقه مطالعات از طریق یک "پداگوژی سری."

علاوه بر این CCSRE ایجاد یک صلیب-بخش گروهی از دانشجویان و استادان و کارکنان و اعضای جامعه آغاز این تابستان "به ارزیابی و بهبود پس از دوره فعلی ارائه شده است."

"خود را از تجربه و تخصص و تعهد به عدالت نژادی مهم برای مکالمه مداوم شناسایی دانشمندان و هنرمندان و منابع و بیشتر" برودی نوشت: در یک ایمیل به دانش آموزان در CSRE برنامه. "ما پیش بینی دوار مشارکت [در عبور-بخش گروه] و حوادث در طول سال تحصیلی بعدی برای اطمینان از طیف گسترده ای از ارزش ها و رسیدن به."

روزانه رسیده به برودی برای اظهار نظر در هنگام اداری تغییرات برگزار خواهد شد و اینکه آیا دانش آموزان می توانند انتظار هر گونه تغییر در این پاییز.

تاون هال

در همان ایمیل برودی دعوت دانش آموزان به تاون هال بحث قرار گرفت که پنج شنبه گذشته. اولیه townhall برنامه ریزی شده برای روز شنبه بود اما به تعویق افتاد و روز به دلیل "ترکیبی از نگرانی های امنیتی و همچنین مایل به گسترش دامنه و ماهیت گفتگو" برودی گفت: روزانه است.

در حالی که دانشگاه نمی گویند که آیا Salseda را در تاون هال برخی از دانش آموزان گفتند که تحت این تصور بودند که او را در حال حاضر.

در ایمیل خود به دانش آموزان برودی نوشت که "ما امیدواریم که در این بحث و گفتگو با دانش آموزان است که به re-مرکز بورس تحصیلی و نژادی عدالت به عنوان مشترک تمرکز کارکنان و اعضای هیات علمی و دانشجویان درگیر با CCSRE." او افزود که "قابل اندازه گیری محصول در آن جلسه خواهد بود و در مجموع عمل انتخاب شده است که اجرا خواهد شد در 30 روز آینده."

بیش از 50 نفر از دانش آموزان پیوست تاون هال در روز پنج شنبه که در آن برودی در پاسخ به خواسته های بیان شده در یک ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) قطعنامه ای که محکوم کلاس درس نژادپرستی و به نام اصلاحات به مطالعات قومی. در ابتدا دانش آموزان تنها مجاز به ارسال سوالات برای تاون هال با متن. پس از دانش آموزان سوال این عمل آنها مجاز به استفاده از بالا بردن دست یکی از ویژگی های زوم نامیده می شود ،

دانش آموزان فکر می کردم که محدود publicization تالار شهر و فرمت آن به عنوان یک زوم وبینار — که متفاوت از یک زوم تماس در آن شرکت کنندگان صوتی و تصویری غیر فعال هستند مگر اینکه بر اساس نام — مانع تبادل آنها پیش بینی شده بود.

"من احساس فرمت ساخته شده آن از لحاظ ساختاری مشکل تر برای دانش آموزان خود را بیان و شنیدن از یکدیگر و از آن ساخته شده تاون هال بسیار بیشتر شبیه به یک عقب و جلو به عنوان مخالف به یک گفتگو باز مانند آن در اصل آگهی" نوشت: لیو Laniyan '22 عضو روزانه به هیئت تحریریه.

دیگران ابراز نا امیدی است که مدیران را به طور مستقیم پاسخ دانش آموز به سوالات.

"من فکر می کردم که در قالب جلسه نا امید کننده بود" نوشت Dija مردانه '23 است که با توجه به جزئی در آفریقا و آمریکا (AAAS). "اما نه به عنوان خسته کننده به عنوان مردم [از دولت] که تصمیم به شرکت در این نشست است."

"اگر دانش آموزان بیان خود را به خوبی زمانی که آنها نامیده می شدند ، خود پرسش ها و نگرانی بودند واقعا هرگز خطاب" مردانه نوشت.

در حالی که این رویداد به دست آورد انتقاد برخی از دانش آموزان گفت: آنها قدردانی سرسختی از این رویداد مدیران که به کمک رله سوال برودی.

"من واقعا چه قدر استاد یک-lan هولت [مدیر در موسسه تنوع در هنر] تعدیل سوالات و دنبال کرد تا به وضوح به نمایندگی از دانش آموزان" Laniyan نوشت.

بحث CCSRE اظهارات

این CCSRE تاون هال آمد و دو روز پس از این گروه منتشر شد دو نامه های جداگانه خطاب به استفاده از N-word توسط استاديار رز Salseda در طول آموزش. یک بیانیه منتشر شده توسط برودی را محکوم کرد استفاده از نژادی, القاب و خواست دانشجویان برای نشان دادن محبت به کسانی که در تلاش برای جبران آسیب برساند.

"من باور دارم که سخن از اصطلاح توسط همکار ما [Salseda] (که وابسته در هر دو AAAS و CSRE) بود عینی مضر اشتباه بود و من نگران تنور از برخی از واکنش به حادثه" برودی نوشت. "ما دانش آموزان برتر به کار ما و ما باید انجام بهترین های ما به یکی دیگر از درمان به عنوان خطاپذیر."

در نامه برودی در پاسخ به نارضایتی بیش از Salseda عذرخواهی و همچنین نوشت که برخی دانش آموز شد و پاسخ نامناسب است.

"چه چیزی بیرون بود shame: استفاده از نفرت انگیز زبان در کلاس و در برخی از پاسخ به این حادثه شد و مضر" برودی نوشت.

دومین بیانیه امضا شده توسط شش دانشکده مدیران نظارت بر مطالعات قومی برنامه های به نام توجه به زمینه که در آن N-word مورد استفاده قرار گرفت و ابراز نگرانی از تأثیرات احتمالی دانشجویی مخالفت.

"به اخراج ... زمینه کاملا به چشم پوشی از یک نقطه بسیار مهم" بیانیه می خواند. "حتی اگر او [Salseda را] کلمات به حال مضر تاثیر او قصد ندارد به کسی آسیب برساند به عنوان بسیاری از اظهار کرده اند."

"چرا آن را درست برای مردم را به استفاده از [N-word]?" این نامه می افزاید: "از آنجا که پس از استدلال آنها این کار را در یک زمینه خاص: یکی این است که ریشه در یک تاریخ مشترک و تجربه و ساختار احساس. زمینه, پس از آن, در واقع مهم یک معامله بزرگ است."

در حالی که نامه ای از دانشکده مدیران نگفت که Salseda پس زمینه توجیه خود را با استفاده از N-word آن را محکوم برخی از بحثهای او Latinx هویت با توجه به استفاده از کلمه: "در واقع بسیاری از کارهای مهم انجام شده توسط CCSRE در مورد رد کردن مهلک نژادی سازه در حالی که حمایت از institutionally و فکری یک جمع مفهوم Latinidad."

دانش آموزان در مصاحبه با روزانه گفت: دانشکده مدیران' بیانیه ای سقوط کرد. آنها احساس کردند در این بیانیه از دانشکده مدیران بود و بی ربط در آن پیام و مهربان در تن.

"گفتن این که دانش آموزانی که اشاره Salseda نژادی positionality در هنگام استفاده از ضد سیاه لقب در حال تداوم 'مهلک نژادی سازه علیه یک زن سفید" نوشت: Alexess Sosa '21 که شناسایی به عنوان سفید و لاتین "است که دستکاری و نادیده از مسابقه و پویایی در ایالات متحده آن است که gaslighting ... هیچ کس تنزیل جمع مفاهیم Latinidad یا فریم های آن را به عنوان یک یکپارچه ما به رسمیت شناختن است که در واقع Latinidad جمع است و که Salseda موقعیت در درون آن یکی که در آن او هیچ جایی برای استفاده از n-word', تحت هیچ شرایطی."

"این بخش باید گیر با برودی نامه و تاون هال ایده به عنوان یک راه برای جبران," Sosa اضافه شده است. "دانشکده مدیر نامه دفاعی استدلالی و unsupportive."

یک دانشجوی سال اول و AAAS جزئی گرفت و موضوع را با مدیران دانشکده' بحث در مورد زمینه به طور گسترده تر. این دانش آموز و دیگران نقل شده در این مقاله اعطا شد گمنامی به دلیل نگرانی در مورد هدفمند آنلاین.

"چگونه شما می توانید ادعا می کنند به پاسخگویی را برای صدمه وارده بر دانش آموزان سیاه پوست و سپس در همان نفس سخنرانی ما در چه استدلال می تواند و نمی توان در مورد n-کلمه ؟" دانشجو نوشت: روزانه. "من احساس می کنم مانند آنها تنها 'گوش' به ما به پاسخ نیست به طوری که آنها می تواند ما را بشنود و تعمیر اساسی مسئله است."

دانشجویان نیز در اعتراض به بخش هایی از دانشکده مدیران' نامه ای که به نظر می رسید نشان می دهد که دانش آموزان انتقادات از Salseda با تخفیف سهم Chicana/o(x) و لاتین/o(x) افراد را تهدید می کند این برنامه توانایی استخدام آفریقایی Latinx و متنوع دیگر دانشکده.

"ما همچنین نگران هستند که بدون این ملاحظات دانشجويان اقدامات می تواند و خواهد شد معکوس به ماموریت CCSRE و دستیابی واقعا متنوع بدنه دانشجویی و هیئت علمی" دانشکده مدیران' بیانیه می خواند. "اگر دانشمندان درک استنفورد به عنوان unsupportive اعضای هیات علمی خود ما را موفق در جذب آفریقایی لاتین/o(x) از دانشمندان است. و اگر ما پرورش و حمایت از ما استادان فعلی ما اجرا خطر از دست دادن آنها است."

در پاسخ به یک دانشجوی سال دوم و علوم سیاسی عمده نوشت: روزانه است که "با وجود داشتن همبستگی از Latinx و جامعه, دانش آموزان سیاه پوست ساخته شده بودند به متجاوزان در برابر دیگر دانش آموزان اقلیت."

"آنها فقط پرتاب آفریقایی Latinx مردمی در آن وجود دارد" گفت: junior تحصیل در رشته زیست شناسی و AAAS "اول از همه او را [Salseda] نه آفریقایی Latinx. ... آنچه آنها در تلاش برای گفتن دارد ؟ از آنجا که ما در حال صحبت کردن است که ناگهان همه آنها در حال رفتن به توقف قادر به استخدام و آفریقایی Latinx اساتيد?"

Sosa مشخص می شود نامه ای به دستکاری نوشتن این دانشجو شکایت نمی خواهد تعیین کند که استخدام می شود: "آنها [دانشکده مدیران] واقعا خانه درایو خود را دستکاری نقاط با یادآوری میکند که اعتراض دانشجویان را تضعیف می کند استخدام متنوع تر کارکنان (که اگر این شکایت هستند که نشستن در دفاتر انجام مصاحبه و یا بررسی CVs از پتانسیل POC دانشکده)."

دانش آموزان گفت که انتشار دو جداگانه اظهارات یکی از برودی و دیگر از استادان و مدیران و نشانه عدم اجماع در داخل بخش.

"اگر شما مدیر شما نیاز به نوشتن بیانیه دیگری است که طول می کشد به طور کامل از تن های مختلف ... نشان می دهد که در بسیاری از مسائل اساسی با این برنامه گفت:" junior تحصیل در رشته زیست شناسی و minoring در AAAS.

پروفسور دیوید Palumbo-لیو که می آموزد ادبیات تطبیقی دوره های متقابل ذکر شده در CSRE اشاره کرد که در این نامه از دانشکده مدیران را منعکس نمی کند همه دانشکده views.

"هر کس من می دانم که در CCSRE است عمیقا در مورد این موضوع -- هیچ یک از این است که مصرف آن را به آرامی" Palumbo-لیو نوشت: روزانه. "من درگیر نوشتن نامه — درک من این است که بسیاری از مردم به ورودی از انواع مختلف و که توضیح دهد این واقعیت است که آن را به عنوان منسجم به عنوان یک آرزو. های مختلف علمی احساس می کنند که نمی تواند تایید آن را برای هر تعداد از دلایل. من اعتقاد ندارم که مدیران تمام شد و در توافق, و من هیچ نظری ندارم که چرا این نامه ارائه شد که در آینده از آنها."

CSRE نوشت: روزانه تایید است که آن را انجام خواهد شد یکی دیگر از تاون هال در "آینده ای نزدیک" برخی از دانش آموزان گفته اند که آنها می خواهم یک فرصت برای رابط با Salseda در آینده بحث.

تا کنون پاسخ از CCSRE را ترک کرده اند برخی از دانش آموزان گفت: آنها اشتباه و شک و تردید از وعده اصلاحات. با وجود CCSRE پیشنهاد آن نامشخص باقی مانده است چه اقدام خواهد شد در برخی از گسترده تر خواسته ها که مطرح شد در نور اولیه حوادث — مطالبات از جمله departmentalization از AAAS فروتنی فرهنگی آموزش و رسمی به رسمیت شناختن نژادی و خشونت در محوطه دانشگاه.

تماس ملیسا Loupeda در mloupeda 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن