CEO شرکت فرانکلین تمپلتون:‌ هنوز در مراحل اولیه پذیرش بیت کوین هستیم

جنی جانسون‌ (Jenny Johnson)، مدیرعامل فرانکلین تمپلتون معتقد است که ما هنوز در روزهای اولیه چرخه سرمایه گ

توسط مدیر سایت در 17 خرداد 1403

جنی جانسون‌ (Jenny Johnson)، مدیرعامل فرانکلین تمپلتون معتقد است که ما هنوز در روزهای اولیه چرخه سرمایه گذاری بیت کوین هستیم و پول بزرگ نهادی هنوز به طور کامل در طبقه دارایی مستقر نشده است.

CEO شرکت فرانکلین تمپلتون:‌ هنوز در مراحل اولیه پذیرش بیت کوین هستیم

جنی جانسون‌ (Jenny Johnson)، مدیرعامل شرکت فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) معتقد است که ما هنوز در روزهای اولیه چرخه سرمایه گذاری بیت کوین هستیم و پول بزرگ نهادی هنوز به طور کامل در طبقه دارایی مستقر نشده است.

جانسون در مصاحبه اخیر خود با CNBC گفت: “این واقعاً اولین موج از پذیرندگان اولیه است و من فکر می کنم موج بعدی مؤسسات بسیار بزرگتر هستند.”

جانسون‌ خاطرنشان کرد که علاقه سازمانی همچنان افزایش خواهد یافت زیرا سرمایه گذاران و مدیران صندوق با مدیریت دارایی های دیجیتال و فناوری های زیربنایی خود سازگار شده اند.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال تتر چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

جانسون به نوآوری بلاک چین معتقد است. این مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی 1.6 تریلیون دلاری قبلاً گفته بود که معتقد است همه صندوق های قابل معامله در بورس و صندوق های سرمایه گذاری مشترک روزی وارد بلاک چین خواهند شد.

جانسون گفت که شرکت او آزمایشی را برای آزمایش سیستم‌های پردازش داده سنتی در برابر سیستم‌های اطلاعات بلاک چین انجام داده است. تیم او از کاهش شدید هزینه ناشی از استفاده از سیستم‌های بلاک چین برای انتقال داده‌ها «متعجب» بود.

جانسون همچنین نمونه های جدید دارایی های دیجیتال را بررسی میکند. او بر استفاده ریحانا از توکن‌های غیرقابل تعویض برای توکن کردن حقوق حق امتیاز آهنگ خود «B*tch Better Have My Money» و واگذاری این حقوق به دارندگان NFT تاکید کرد.

چنین فناوری‌هایی همچنین می‌توانند دسترسی به دارایی‌های غیرمالی، مانند کلکسیون‌ها، عضویت در سازمان‌های مختلف از طریق NFT و دیگر توکن‌ها و اشتراک‌ها را افزایش دهند که به طور بالقوه کلاس‌ها و بازارهای دارایی جدیدی را ایجاد می‌کنند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

منبع : https://nipoto.com/mag/franklin-templeton-ceo-says-bitcoin-investment-still-in-early-phase

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن