شرق جذاب Hill صفحه اصلی است 'کتاب داستان خانواده" رویای داغ | ملک

فیلیپ Makselan منتشر شده 7:00 PM EDT 28 ژوئن 2020در واقع جذاب و در پی پس از شرق تپه محله "این کتاب داستان خانو

توسط NEWSSALAM در 8 تیر 1399

در واقع جذاب و در پی پس از شرق تپه محله "این کتاب داستان خانواده خانه است که واقعا یکی از بهترین خانه های تاریخی در جامعه ما (و است) واقع شده در بیش از یک سوم هکتار در یک تاریخی enclave که در آن هر خانه بیانگر برجسته لوکس فردیت و غرور مالکیت می گوید:" مسکن G. جف سفید

این 2,650 فوت مربع ویژگی های محل اقامت سه اتاق خواب و یک حمام نیم باز کردن فضای زندگی در یک اتاق ناهار خوری رسمی, یک, اتاق آفتاب / پاسیو آشپزخانه های مدرن و خیره کننده پس از اتمام. سفید اشاره می کند که این خانه در اصل "طراحی شده توسط شناخته شده معماری دانیل هارت برای A. Clifton جانسون (صاحب شرکت مک دونالد-Johnson شرکت نفت) و همسر و خانواده خود در اوایل '40s. مالک فعلی است reinvigorated اموال با باغ گیاه شناسی و نور برای تکمیل با شکوه و تاریخی اوکس.

پس از ورود به صفحه اصلی مهمانان استقبال به سالن انتظار و به اتاق نشیمن که شامل یک گاز شومینه با سنگ را احاطه کرده و گوشته ساخته شده است در قفسه کتاب, احتیاج نورپردازی چوب جنگلی کف و سقف.

آرامش بخش, اتاق آفتاب / پاسیو مجاور به منطقه زندگی می کنند قابل دسترسی است توسط درب های فرانسوی و باعث می شود برای یک فضای اداری فوق العاده, مطالعه, منطقه, اتاق چای یا playroom.

"این" تازه تزئین شده' 14'x17' اتاق ناهار خوری فضای کافی برای جای مناسب مبلمان برای خانواده و دوستان برای لذت بردن از یک تجربه ناهار خوری خوب," تأکید سفید. با گرایش نزدیک به آشپزخانه خدمت وعده های غذایی گردیده است.

بازسازی آشپزخانه پر از نور طبیعی است. این شامل اجاق گاز/اجاق گاز, گرانیت کانتر فراوان کابینه ذخیره سازی و دسترسی به حیاط خلوت.

دو اتاق خواب مهمان به اشتراک گذاری یک Jack n Jill داخل حمام, سکس با کارشناسی ارشد مجموعه شامل یک اتاق خواب بزرگ و یک خصوصی en-مجموعه حمام.

داغ خواص

خلیج فارس مقابل Pensacola, ساحل, صفحه اصلی دودی لوکس و حفظ حریم خصوصی | ملک داغ

شرق این تپه خانه جذاب و آرامش بخش فضا برای خانواده و دوستان | ملک داغ

نظرات زیبا و لوکس در خانه اسکله در نورر | ملک داغ

کل اموال شامل پنج باغ با بیش از 2000 درخت و درختچه. "به عنوان شب از راه برسه باغ جادویی تبدیل با LED روشنایی چشم انداز در طول و سه بزرگ, فانوس, handcrafted by New Orleans صنعتگران که فراهم فراوانی از شمع می گوید:" سفید.

لذت بردن از حریم خصوصی در حصار پاسیو و حیاط خلوت و بازدید با همسایگان و رهگذران دوستان و خانواده وسیع چمن جلو.

این صفحه اصلی است که به راحتی فقط یک درایو کوتاه از Bayview پارک های مختلف قایق راه اندازی مرکز شهر Pensacola از قرطبه منطقه خرید و Pensacola Beach.

511 N. 19 Ave. پنساکولا فلوریدا

  • لیست قیمت: $669,900
  • تقریبی فوت مربع: 2,650
  • حمام: 2 کامل, 1 نیم
  • اتاق خواب: 3
  • ساخت: 1941 با مدرن بازسازی
  • لیست عوامل


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب