شیمی دان پائولا Diaconescu به رهبری جدید NSF مرکز برای کاتالیست یکپارچه

بنیاد ملی علوم اعلام کرده است پنج سال، 1.8 میلیون دلار جایزه برای ایجاد مرکز NSF برای کاتالیزور یکپارچه، یا CI

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

بنیاد ملی علوم اعلام کرده است پنج سال، 1.8 میلیون دلار جایزه برای ایجاد مرکز NSF برای کاتالیزور یکپارچه، یا CIC، موثر سپتامبر 1. مرکز توسط Paula Diaconescu، استاد دانشگاه UCLA شیمی وبیوشیمی رهبری خواهد شد.

مرکز شیمی بنیادی مورد نیاز برای تهیه پلاستیک های مصنوعی را به شکلی نو توسعه خواهد داد. پژوهش می تواند به مواد جدیدی منجر شود که پایدار، تجزیه پذیر و از پیچیدگی بالای ی که برای استفاده های تجاری وجود دارد، باشد.

الهام بخش پژوهش انجام شده در CIC، Diaconescu گفت، از توانایی طبیعت برای تولید محصولات ساختاری پیچیده با ترکیب تعدادی از فرایندهای مختلف و واکنش های شیمیایی می آید. شیمی دان های مصنوعی، از طرف دیگر، عموماً هر واکنش شیمیایی را به صورت انفرادی و پی در پی اجرا می کنند تا یک محصول ایجاد شود. هدف CIC تقلید کارایی سیستم های بیولوژیکی در فرایندهای کاتالیزوری شیمیایی مصنوعی است.

به این منظور، محققان با مرکز برای ایجاد یک سیستم که یک راکتور شیمیایی واحد را با استفاده از کاتالیست های متعدد و فضایی جدا شده که می تواند با استفاده از محرک های نور یا الکتروشیمیایی نیز روشن یا خاموش شود، به کار می بیند.

مواد ساده شروع خواهد شد به "تامین شبکه های کاتالیست های متعدد با هم در یک پلت فرم واحد عمل می کنند، با کمک کنترل زمانی و مکانی، برای تولید مواد پلیمری جدید استفاده می شود، "Diaconescu گفت.

همچنین این مرکز میزبان سمینارهای ماهانه، از جمله جلسات شیمی و دیگر موضوعات علمی، و همچنین در مورد کسب و کار و کارآفرینی خواهد بود.

هدف مهم CIC، اطمینان از جذب و نگهداری دانشجویانی است که در علوم برای تحقیقات و فعالیت های مرکز، که شامل آموزش دانشجویان در شیمی همکاری بین رشته ای می شود، قابل ارائه است.

Chong Liu، استادیار شیمی و بیوشیمی که دارای صندلی توسعه Jeffery وHelo Zink در UCLA ، در میان اعضای هیئت علمی این مرکز ، که همچنین شامل محققان از بوستون کالج ، دانشگاه هیوستون و دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب