چهار استخر پیش ساخته غیر سنتی روش‌ها که هستند برخلاف هر You've Ever Seen. عالی وجود دارد.

البته به منظور استفاده از نوع توکار آن نیاز به اجرای برخی عملیاتهای ساختمانی مانند خاکبرداری و ترمیم بستر است

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

البته به منظور استفاده از نوع توکار آن نیاز به اجرای برخی عملیاتهای ساختمانی مانند خاکبرداری و ترمیم بستر است که باید پیش از نصب انجام شود. استفاده از فناوری های بسیار جدید در طراحی آن ها باعث شده است که زمانی که آب داخل آن خیلی سرد شود و به سمت یخ زدن برود، کمی به سمت بالا کش پیدا می کند. مزایای استخر پیش ساخته سبب شده تا کارفرمایان از این استخر ها به وفور در ساختمان ها استفاده می کنند. بدنه استخر پیش ساخته که از جنس برزنت می باشد مقاومت خود را با وجود این پایه ها می گیرد و به این ترتیب ساختاری منسجم و با استحکام را ایجاد می سازد. استخر پیش ساخته گرد با پایه فلزی را می توان در محیط های مختلف نصب و راه اندازی نمود چرا که از مزیت های زیادی برخوردار است و امکان نصب بر روی سطح زمین و داخل زمین نیز وجود دارد. آیا به نصب و راه اندازی یک استخر شنا در خانه ویلایی خود فکر می کنید اما دوست ندارید به صورت طولانی مدت منتظر نصب و راه اندازی استخرتان باشید. ​Th is a᠎rticle was w ri tten with G SA Conte nt Gen er ator Demov er sion.

این محصول در فصول گرم سال طرفداران زیادی خواهد داشت و می تواند بیش ترین استفده را داشته باشد. استخر شما دارد، استخرهای پیش ساخته فایبر گلاس را می توان در زمین، یا کاملاً بالای زمین نصب کرد. ضد زنگ بودن محصول باعث جلوگیری از پوسیدگی می شود و در نهایت طول عمر محصول را شامل می شود. استخر فایبرگلاس در ابعاد مختلف وجود دارد و شما میتواند جهت نصب آن ها چه در محیط های بیرونی و چه محیط های داخلی، اقدام کنید و از زیبایی آن نهایت لذت را ببرید. نصب و اجرای این استخر در مدت زمان ۷ روز انجام می شود. ساختار بتن در مقابل کلر و نمک مقاوم می باشد؛ اما به مرور زمان دچار خوردگی و فرسایش می گردد. پیشنهاد شرکت پارس آب به شما نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته است زیرا ساخت استخرهای بتنی ممکن است مدت زمان و هزینه زیادی را برای شما در پی داشته باشد، در واقع استخر پیش ساخته فایبرگلاس همان چیزی است که شما به دنبال ان هستید در این مبحث سعی داریم مزایا استخر پیش ساخته فایبرگلاس را بیان کنیم همانطور که میدانید استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس استخرهای پیش ساخته و یک تکه ای هستند که از فایبرگلاس و رزین ساخته شده اند.

یکی از مزیتهای این استخرها این نحوه راه اندازی آن ها است. این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند .این استخر فریمی ULTRA XTRA پیش ساخته intex با حجم آب 31805 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید.اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب شنی ، زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . به همین خاطر است که افراد میتوانند از این استخر پیش ساخته در طی سال های زیاد لذت ببرند و استفاده از آن را اولویت تفریحات تابستانه خود قرار دهند.

استخری که نه تنها به عنوان تفریحات آبی بلکه می تواند برای صنعت پرورش ماهی و همچنین کشاورزی بسیار کاربردی باشد و همچنین لازم به ذکر است همراه با این محصول یک سری وسایل جانبی درون بسته بندی آن قرار داشته که برای استفاده بسیار مفید و کارامد هستند. از استخرهای پیش ساخته اینتکس علاوه بر مصارف تفریحی در مصارف صنعتی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز استفاده می شود . می فروشد و با استفاده از این ابزار، پرورش دهندگان ماهی بهره وری خود را از سیستم نگهداری سنتی به آبزی پروری نیمه صنعتی و کاملا صنعتی تغییر می دهند. فروشگاه اینتکس ایران همواره آماده دریافت نقطه نظرات ارزشمند شما خواهند بود تا بهترین خدمات را در سراسر کشور به شما ارائه دهند. قبلا چند بار به لایه ژله ای استخرهای فایبرگلاس اشاره کردیم، این لایه قطعاً یکی از برجسته ترین لایههای استخرهای فایبرگلاس است، اما این استخرها حداقل ۵ لایه دیگر در پشت خود دارد. استخر پیش ساخته، یکی از انواع سازه های استخر می باشد که به صورت آماده و معمولا با استفاده از فایبرگلاس تولید می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402