مرغ 'N تخم مرغ صبحانه, ناهار و شام رستوران جایگزین Pensacola IHOP

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 13, 2020مهم نیست که برای اولین بار آمد

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

مهم نیست که برای اولین بار آمد بین مرغ و تخم مرغ در پنساکولا جدیدترین رستوران — مرغ 'N تخم مرغ — که در آن دو یک معامله بسته هستند.

این IHOP که ایستاده بود در 6707 Pensacola بلوار. جایگزین شده است by Northwest Florida دوم مرغ 'N تخم مرغ سریع-بازی گاه به گاه خانواده آمریکایی رستوران که در خدمت صبحانه و نهار و شام در تمام طول روز طولانی است.

در نوبه خود از سال جدید franchisees سابق IHOP مکان در فورت والتون بیچ و Pensacola تصمیم به دوباره ثبت نام با IHOP پس از 20 سال در کسب و کار با هم به جای امید بستن به تبدیل هر دو رستوران به خود را دارند اما کمی بهینه سازی مفهوم است.

مرغ 'N تخم مرغ مدیر منطقه براد سالتر گفت: مواد غذایی و بهبود کیفیت باید پرش در شام هر زمان آنها پرداخت جدید رستوران مراجعه کنید.

"پس از 20 سال ما می خواستم به سعی کنید چیزی بود که ما و طعم خود را به عنوان مخالف به شخص دیگری دستور العمل ها و منو و همه از آن" سالتر در روز جمعه گفت. "من فکر می کنم ما آمد تا با یک نام تجاری قوی و قوی ارائه می کند. این تازه خوب با کیفیت بالا و مواد غذایی است."

پن کیک وافل املت و build-your-own-صبحانه ترکیب و تخصص در ترکیب ستاره های صبحانه نشان می دهد در حالی که تازه سوم-پوند همبرگر و آرایه ای از ساندویچ برجسته ناهار و شام منوها.

در شهر جدید: این Pensacola رستوران ها به زودی

پدرو را Tex-Mex رستوران جایگزین Pensacola O'Charley را, سرعت, محل سکونت آینده این زمستان

آب خوک کباب رستوران باز در Pensacola Beach هدف را فلوریدا بهترین کباب

Fin & چنگال آوردن آن غذاهای دریایی و استیک و یکشنبه صبحانه به پنساکولا از نارنجی ساحل

مرغ 'N تخم مرغ که به صورت رسمی افتتاح شد جمعه همچنین دارای ارشد ارائه یک بچه منو غذا ها و بیشتر. جوانه زدن در پنساکولا مرغ 'N تخم مرغ منو برای خودتان در اینجا.

همه چیز شما را در منو در دسترس است در تمام طول روز در رستوران است که باز از 6 صبح تا 10 شب و هفت روز هفته.

"من احساس می کنم ما چیزی واقعا قوی برای ارائه عمومی" گفت: سالتر که پدر دواین است مالک اصلی از هر دو مرغ 'N محل های تخم مرغ. "من فکر می کنم آن را بیش از رفتن واقعا خوب است.

مشتریان می توانند به صورت آنلاین سفارش دهید و انتخاب کنید تا در رستوران تحویل را انتخاب کنید و یا ناهار خوردن در 50 درصد ظرفیت است.

سه Pensacola منطقه IHOP که در حال حاضر بسته شده پس از سقوط 2018. آخرین باقی مانده های محلی IHOP است در سرعت در 5129 ایالات متحده 90.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن