کلیساها ضروری خدمات به دلیل نیرو تاثیر بر مسیحیان | Guestview

نظرJames C. Johnson مهمان نویسمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 13 مه سال 2020است کلیسای "ضروری خدمات"?پ

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

نظر

است کلیسای "ضروری خدمات"?

پس از نزدیک به دو ماه از تنها بودن قادر به جمع آوری با کلیسای ما از طریق جریان زندگی من خدا را شکر که این یکشنبه گذشته خانواده کلیسا ما قادر به جمع آوری در فرد یک بار دیگر. در حالی که مراقب باشید برای حفظ CDC اجتماعی فاصله توصیه های آن را هنوز هم شگفت آور طراوت به جمع آوری دوباره با مردم خدا را.

من صمیمانه سپاسگزار بود در ایالت فلوریدا که در آن فرماندار ما به نظر می رسد به درک که جمع آوری از یک کلیسای محلی است "ضروری است."

قلب من است که عبادت برای من برادران مسیحی که شماره های بالاتر از COVID-19 مورد در منطقه خود و من نیز عبادت برای کلیساها در مناطق که در آن مقامات دولتی با استفاده از این اپیدمی به عنوان یک سلاح سیاسی برای به حداقل رساندن اهمیت وزارت کلیساهای محلی.

به دلیل COVID-19 بحث در برخی از دادگاه های فدرال و ایالتی در مورد اینکه آیا یا نه کلیسا است "ضروری است."

در یک سطح آن خنده دار است که این بحث حتی وجود دارد. آن را خنده دار از آنجا که کلیسای خدا نهاد. او "خریداری شده آن را با خون او" (اعمال رسولان 20:28) و "دروازه های جهنم را نمی خواهد غالب در برابر آن." (متی 16:18) البته آن را "ضروری است."

من اجازه می دهد تا شما را به دو دلیل.

اول در نظر کلیسا در اثر یک فرهنگ است.

حذف کلیسا مردم خدا از هر جامعه و شما باید سریع فروپاشی اخلاقی و ناتوان کننده تاریکی. عیسی به ما آموخت این را در خطبه معروف خود در کوه. او دستور شاگردان خود را به هر دو نمک و نور است.

به عنوان کلیسا طول می کشد یک شور-ایستادگی در برابر کتاب مقدس تعریف رفتار غیر اخلاقی که نمک اجازه می دهد تا یک جامعه برای جلوگیری از تکمیل فروپاشی اخلاقی. کلیسای هل در مقابل یک جامعه گرایش به سمت گناه انحراف و بنابراین حفظ اثر در فرهنگ خود.

در حالی که در همان زمان کلیسا نیز "نور جهان" ارائه به جامعه اجتناب از ناتوان کننده تاریکی ابدی. این کلیسا است بنابراین استفاده شده توسط خدا برای روشن کردن راه باریک به زندگی ابدی در مسیح عیسی است.

بنابراین کلیسا ضروری است به دلیل اثر آن بر فرهنگ, اما آن را نیز ضروری به دلیل تاثیر آن بر مسیحیان است.

هنگامی که یک کلیسا جمع آوری مسیحیان دریافت یک دیدگاه تازه از طبیعت خدا و هدف او برای زندگی ما است. به ما خواندن کتاب مقدس بر اساس سرودهای ما به عنوان مطالعه کلام او از طریق روح پر از موعظه و ما به عنوان بهره مندی از کمک هزینه تحصیلی و هدیه معنوی از دیگر مؤمنان و بازخرید کلیسا به طور مداوم یادآوری است که زندگی ما هستند در درجه اول درباره ما, اما آنها در مورد او. (رومیان 12:1-2)

آن همه با هم می آید. سرودهای موعظه و یاران همه در خدمت به طور منظم یادآوری مسیحیان به "انکار خود را به صلیب خود را و پیروی از مسیح است." و که به طور منظم یادآوری ضروری است برای کمک به مسیحیان سم زدایی از "گناه و وزن که خداوند به راحتی ما را احاطه."

علاوه بر این کلیسا ضروری است زیرا آن را فراهم می کند و مسیحیان با یک جامعه سالم از هم و همکاری است. مردم از زمینه های مختلف و که در مراحل مختلف زندگی شده اند به خانواده به تصویب رسید از خدا و "همه چیز مشترک است."

کلیسا ضروری است زیرا آن را فراهم می کند و مسیحیان با پاسخگویی از طریق محبت کلیسا نظم و انضباط.

کلیسا ضروری است زیرا آن را فراهم می کند و مسیحیان به طور منظم معنوی تقویت و کتاب مقدس تجهیز به ادامه وزیر به ما نیازمند فرهنگ است.

همانطور که گفتم قبل از اینکه هر دولت و یا دولت فدرال رضایت یا نه کلیسا ضروری است زیرا از آن مایحتاج اثر در فرهنگ و نیرو تاثیر بر مسیحیان است.

پس از همه, من می گویم دوباره کلیسا ضروری است چرا که خود خدا نهاد و دروازه های جهنم را نمی خواهد غالب در برابر آن است.

James C. Johnson توسط کشیش NorthStone کلیسای باپتیست است Pensacola. به او پیشنهاد انتقادات و پیشنهادات خود را به ایمیل او را در pastor@northstonebaptist.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن