شهرستان نصب رواناب فاضالب های سطحی درمان واحد طول شاخه فرعی بلوار به کمک آب با کیفیت

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1, 2020برخی از رواناب فاضالب های س

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

برخی از رواناب فاضالب های سطحی رفتن به شاخه فرعی رودخانه Texar دیگر نمی خواهد رها شود پس از شهر Pensacola پس از اتمام ارتقاء به آن سروصدا سیستم.

خدمه مشغول به کار بودند به نصب یک واحد تصفيه فاضالب در شاخه فرعی رودخانه و بلوار اوری خیابان صبح جمعه. چند واحد در حال برنامه ریزی برای نصب در منطقه برای سه زیر حوضه که در حال حاضر تخلیه نشده رواناب فاضالب های سطحی به شاخه فرعی رودخانه.

درمان واحد عمل تا حدودی مانند یک ماشین لباسشویی در حال چرخش آب و کشیدن رسوبات و آلودگی ها به سمت در نرخ تا هشت متر مکعب در ثانیه. خدمه با استفاده از یک خلاء کامیون به روشن کردن درمان واحد چند بار در سال.

درمان واحد نصب شده در اوری خیابان به احتمال زیاد حذف دو تا سه تن از آلاینده ها از آب در هر سال گفت: Derrik اونز عمومی با این نسخهها کار مدیر. که شامل زباله و باقی مانده روغن از جاده و کود.

"اثر تجمعی از تمام این واحدها متوقف کردن این همه آلودگی از رفتن به بایو چیزی است که رفتن به طور قابل توجهی به نفع اکوسیستم دریایی," اونز گفت. "این درست مثل هوا است. پاک کننده هوایی که تنفس می کنیم بهتر است ما هستند."

درمان جدید واحد در حال مراحل نهایی از 20 سال تلاش برای ارتقاء همه outflows به شاخه فرعی رودخانه. اونز گفت: بایو در نهایت شروع به دیدن مزایای این برنامه حدود پنج یا شش سال پیش با بیشتر زندگی دریایی آمدن به بایو Texar.

"از بنگ برای جفتک انداختن ما از این نمی تواند ضرب و شتم. چه آن برای محیط زیست, چگونه آن را کمک می کند تا اکوسیستم دریایی, تفریحی, استفاده از بایو درست در پایین خط. مزایای هستند که تا کنون برای رسیدن به آنچه که ما صرف این واحد" اونز گفت: با اضافه کردن هزینه های پروژه بالغ بر $487,000.

باربارا آلبرشت مدیر تکدی آبخيز داد گفت: او در حال مطالعه نجار نهر و بایو Texar آبخيز. او گفت: برخی از بزرگترین نگرانی های نفت از اتومبیل و یا آفت کش ها و کودهای شیمیایی در چمن است که در حال برداشت سروصدا.

بیشتر داستان های

برکه جریان: شرق تپه صاحبان کسب و کار ناراضی با سروصدا برکه گسترش

جدید نوین: سابق Warrington sandpit چشم به عنوان سایت برای طبیعت دنباله Jackson, دریاچه سروصدا حفظ

"(درمان واحد) انجام یک کار خیلی خوب. آنها فیلتر کردن چیزهای شما می توانید ببینید" آلبرشت گفت. "خاکهای می توانید انتخاب کنید تا به همه چیز. آنها می توانید انتخاب کنید تا جاده گریس و آنها را انتخاب کنید تا آفت کش ها که چوب به آنها. بنابراین اگر شما می توانید نگه داشتن آنها را از ورود به آب ،

وقتی که می آید به بهبود حوزه آبخيز هر چند Albreacht گفت: بسیار بیشتری باید انجام شود تا آنجا که از جمله سطوح نفوذ پذیر در تحولات و همچنین بازسازی رویشی بافر در اطراف آبراه برای کمک به بهتر رواناب فاضالب های سطحی.

"آن را مانند قرار دادن Band-ایدز در یک خونریزی" Albreacht گفت. "هر کمی کمک می کند اما ما آموخته اند که ما درس به عقب (توسعه) دور از این کم ارتفاع سیستم است."

دوم پروژه این شهرستان در حال نزدیک شدن کامل در گسترش یک فاضالب حفظ تالاب در 12th Avenue و عبور از خیابان به منظور کمک به جلوگیری از جاری شدن سیل. موجود برکه ظرفیت افزایش یافته حدود 50 درصد است و در حال حاضر جمع آوری آب.

شهر دریافت $1.3 میلیون دلار کمک مالی از FEMA برای خرید چهار غالبا خانه های آب گرفتگی در نزدیکی برکه اشک آنها را پایین و گسترش سروصدا برکه. این ساخته شده است برای نگه داشتن 100 سال سیل رویداد.

ساخت و ساز در ماه ژانویه آغاز شد و با برخی از شرق تپه صاحبان کسب و کار ناراحت بیش از برنامه است. چرا که آن را به معنای عمیق و خشک آن را فاقد بسیاری از ویژگی های برخی از شهر, خیس, استخر اند.

خدمه در حال قرار دادن نکات تکمیلی مانند چمن نرده و کشت در اطراف دریاچه. کار باید تا بسته بندی در حدود دو یا سه هفته اونز گفت.

"این محله آب گرفتگی برای دهه ها و دهه ها و دهه" اونز گفت:, و اضافه کرد که در سال 2014 سیل آب در منطقه قفسه سینه عمیق است. "آن را نگه دارید و آب بیشتر و ترک سیل محله."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن