CivicCon: چگونه برای ساخت مسکن مقرون به صرفه با عزت و خلاقیت

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:58 AM EDT مه 5 سال 2020بین سال های 2000 و 2017, فلوریدا, افزای

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

بین سال های 2000 و 2017, فلوریدا, افزایش سهام خود را از خانه اجاره از حدود 1.7 میلیون واحد به حدود 2.5 میلیون واحد است.

هنوز هم بسیاری از خانواده های طبقه کارگر مبارزه برای پیدا کردن مقرون به صرفه مکان به مکان زندگی می کنند.

چرا ؟ زیرا کسانی که 718,000 واحدهای جدید همه قیمت اجاره در بیش از 1000 $در ماه است. و در همان چارچوب زمانی جدید, مسکن گران تر شد, ساخته شده است, فلوریدا, ریختن مورد 44,000 خانه های موجود با اجاره از 1000 $یا کمتر است.

این پدیده همراه با این واقعیت است که قیمت اجاره بها افزایش می یابد, راه سریع تر از دستمزد ایجاد کرده است یک مشکل که در آن بسیاری از مردم صرف مقدار زیادی از درآمد خود را در مسکن آنها نیاز به امساک کردن در مواد غذایی دارو و مراقبت های بهداشتی و دیگر ملزومات ویکتور گفت: داور یک ملی مشهور برنامه ریز شهری از مرجان Gables.

"بنابراین حتی با تمام کسانی که اضافی آپارتمان ما هنوز یک مشکل" دوور گفت. "ما نیاز به اضافه کردن چرا که از لحاظ تاریخی جدید مسکن است که همیشه ساخته شده برای افرادی که باید یک انتخاب در مورد جایی که آنها در حال رفتن به رفتن و توانایی پرداخت کمی بیشتر. بنابراین ما نیاز به یک مقدار زیادی از مسکن از جمله بسیاری از مسکن به مطمئن شوید که ما یک منبع که فراوان برای افرادی که پرداخت در بیشتر از متوسط قیمت نقطه است."

داور یک اصل در دوور سرمه و همکاران مورد بحث چگونه شهرستانها می تواند به ایجاد یک بزرگتر به طور طبیعی اتفاق می افتد سهام مسکن مقرون به صرفه در طول یک آنلاین CivicCon ارائه پنج شنبه شب.

CivicCon بحث مسکن مقرون به صرفه استراتژی با ویکتور دوور

مسکن مقرون به صرفه وظیفه نیروی لگد کردن تلاش برای رسیدن به 500 خانه های جدید در 5 سال

او تاکید کرد که فقط ساختمان جدید خانه کافی نیست و گفت: کمبود مسکن تنها می تواند خطاب اگر ما در بهبود حمل و نقل, اقتصاد و کیفیت زندگی و ایجاد انواع مسکن به عنوان بخشی از همان راه حل است. داور گفت: او قصد داشت برای کمک به جوامع نقطه اتصال بین کسانی که در مسائل مختلف.

داور گفت: یک نمونه از راه حل است که پنجه همه این مسائل شد و دوباره تصور از Southside محله در چاتانوگا تنسی.

دوور سرمه و شرکای رفت و به کار در جامعه در اواخر '90s و در بر داشت که بسیاری از جامعه بود مختصر و مفید و خیابان اصلی بود 90% خالی است. در ضمن یکی از منطقه بزرگترین کارفرمایان فقط یک سنگ پرتاب دور.

حدود 4,000 کارگران رفت و آمد از طریق Southside روزانه. در کنار جامعه شرکت تصمیم به سعی کنید به Southside یک جای مردم می خواست به زندگی می کنند به جای یک محل آنها فقط راند گذشته است.

از طریق افزایشی در تکمیل و توسعه این شرکت کمک کرد تا بازسازی جامعه یک بلوک در یک زمان. نه فقط با ساختمان های جدید اما با جاده های جدید, خیابان, درختان در خیابان پارکینگ و مخلوط درآمد مسکن. آنها ساخته شده است خانه های تک خانواری duplexes ردیف خانه ها و مجتمع های آپارتمانی و پارک ها و در طول زمان این محله شروع به احساس می کنم مثل یک محله.

"چیزهایی که ما نمی تواند تصور کرده اند یک زن و شوهر از چند دهه پیش در حال حاضر اتفاق می افتد در همه زمان ها, بررسی توسعه, جدید, هتل ها بیشتر محل های کار بیشتر مسکن" دوور گفت. "به طوری که یک مدل است که نیاز به تکرار در بسیاری از جوامع در سراسر کشور است."

داور گفت: کلید مسکن مقرون به صرفه است که نباید آن را "معنی روحیه" — ارزان زشت مسکن ساخته شده برای پایین ترین قیمت ممکن.

او گفت: این بسیار مهم است برای خانه به "عزت" و وجود دارد راه هایی برای نگه داشتن هزینه های پایین در حالی که هنوز هم ساختمان محل زندگی ارزش و دوست داشتنی است. او نشان داد نمونه هایی از جذاب ارزان قیمت مسکن از سراسر کشور اعم از پیرزن آپارتمان به ردیف خانه به مجتمع های آپارتمانی که ساخته شد در اصلاح مانند فضاهای خالی مراکز نوار ها و پارکینگ ها از بین رفته فروشگاههای جعبه بزرگ.

"در همه جا شما نگاه وجود دارد برخی از این فضای از دست رفته" او گفت:. "آنچه در مورد مراکز خرید ؟ آنها بزرگ پارکینگ آنها به آن نیاز نیست و این سایت می تواند تبدیل به مخلوط درآمد مخلوط با استفاده از مکان هایی است که نه تنها بیشتر ساختمان ها که در آن پارکینگ استفاده می شود اما در واقع یک ترکیب استفاده می کند که اجازه می دهد تا مردم برای کوتاه کردن ماشین خود سفر با استفاده از حمل و نقل و کمتر وابسته به سوخت های فسیلی است."

داور اشاره کرد که مسکن و حمل و نقل باعث ذاتا و این که این مدل از پراکندگی و حومه راند تا هزینه های مسکن به دلیل داشتن بیشتر جاده ها بیشتر خطوط فاضلاب و بیشتر پارکینگ به معنای بیشتر و هزینه نگهداری بیشتر و بیشتر وابستگی به ماشین و بنزین است.

او اشاره کرد که در پنساکولا عدم walkability شد یک مشکل بزرگ است که کمک هزینه های بالای مسکن.

"وجود دارد فقط در نقاط به اندازه کافی در پنساکولا که در واقع نزدیک به جایی که شما نیاز به رفتن" او کمک کند.

CivicCon: جف ذره مورد بحث قابل پیاده شهر (و چگونه به آن را ایجاد کنید)

داور گفت: مسئولان شهرستان می تواند کمک به ایجاد به طور طبیعی رخ می دهد مقرون به صرفه مسکن با همکاری با توسعه دهندگان را از دست داده و فضاهای موجود برای توسعه است. آنها همچنین باید مجموعه ای از انتظارات روشن در آنچه نگاه کیفیت و قیمت از کسانی که توسعه باید.

او گفت: در جوامعی که این رویکرد کار کرده است و مقامات "پیش بینی آنچه آنها می خواستند و کدگذاری شده برای آن است."

داور گفت: توسعه دهندگان می تواند در واقع پیدا کردن یک منطقه جغرافیایی آنها را دوست داشت و شروع به ساخت کوچک شرط در افزایشی بررسی توسعه. او گفت: تراکم یک راه برای نگه داشتن هزینه های پایین اما او گفت: تراکم لازم نیست به معنی بالا افزایش می یابد. او گفت: duplexes و متصل ردیف خانه ها می تواند پر کردن همان و بدون نیاز به شکستن بانک برای توسعه دهندگان و یا مستاجران.

کارفرمایان نیز باید نقش هر دو با تضمین کارگران دستمزد مناسب و با آمدن به جدول برای کمک به ارائه مسکن. وی با ذکر یک مثال که در آن مراقبت دراز مدت مرکز ساخته شده مسکن برای کارکنان در همان دانشگاه که در آن مستاجر زندگی می کردند به طوری که آنها تا به حال یک تضمین اقامت و رفت و آمد آنها می تواند در پا و انگیزه ای برای کار است که کسب و کار خاص.

در نهایت او گفت: شهروندان می توانند کمک حال درگیر در شهرستان, سیاست ساخت و آمدن به جلسات با حل مشکل طرز فکر. او گفت: با نگاه کردن به چیزهای خوب اتفاق می افتد در سراسر کشور آنها می تواند بحث در مورد چیزهایی که آنها می خواهند و نه فقط چیزهایی که آنها نمی.

داور گفت: برای هر کسی که با علاقه به بهبود جامعه خود دوور سرمه و همکاران یک سری از فیلم های یوتیوب به نام "شهر و برنامه ریزی مسائل هر کس نیاز به دانستن" است که راه می رود مردم از طریق مفاهیم اساسی است.

"دریافت تحصیلات بالا قابل پیاده در خیابان ها و مخلوط با استفاده از زمین و چگونگی طرح مسائل و

اتصال نقطه" دوور گفت.

دوور ارائه شد بخشی از CivicCon همکاری بین Pensacola, اخبار مجله و Studer جامعه موسسه طراحی شده برای Pensacola منطقه به مکانی بهتر برای زندگی و رشد کار و سرمایه گذاری از طریق برنامه ریزی هوشمند و مدنی مکالمات. کامل ارائه در دسترس است pnj.com/civiccon همراه با سخنرانی های, پادکست ها و داستان های گذشته بلندگو.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن