CivicCon: اطلاعات در مورد سلامت و ثروت و مزایای زیست محیطی شهری درختان

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 26 مه سال 2020آن را احتمالا نمی خواهید بر روی اندام

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

آن را احتمالا نمی خواهید بر روی اندام می گویند اکثر مردمی نیست زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد درختان.

اما ممکن است زمان به نوبه خود بیش از یک برگ جدید.

درخت پوشش در امریکا روستایی و جوامع شهری است که کاهش در نرخ حدود 36 میلیون درخت در هر سال یک مطالعه اخیر توسط ایالات متحده خدمات جنگل یافت می شود.

چرا این مهم است ؟ خوب گذشته از اینکه بسیار و ارائه سایه درختان نیز بالا بردن ارزش ملک, جمع آوری فاضالب کاهش گرما و سر و صدا تعدیل افزایش سلامت انسان و بهبود کیفیت هوا و آب. اگر به خوبی قرار داده شده و به خوبی نگهداری یک درخت می تواند با ارائه هزاران دلار در بازگشت سرمایه گذاری بیش از آن طول عمر است.

آخرین CivicCon: ویکتور دوور بر روی کلید به مسکن مقرون به صرفه

Guestview: CivicCon مکث حوادث زندگی می کنند اما doubledown دیجیتال اتصالات

Lysistrata "francisco cuenya" سالن یک برنامه ریز و گواهی arborist خواهد شد بحث در مورد اهمیت جنگل های شهری و استراتژی برای رشد آنها در طول یک آنلاین CivicCon ارائه ژوئن 1.

CivicCon یک همکاری بین اخبار و مجله Studer جامعه موسسه به پنساکولا منطقه به مکانی بهتر برای زندگی و رشد کار و سرمایه گذاری از طریق مدنی مکالمات و برنامه ریزی هوشمند.

سالن بنیانگذار ابر سالن راه حل های خلاق در شهر فینیکس, آریزونا مشغول به کار با بسیاری از جوامع در سراسر کشور در درخت احکام و درخت در نظر دارد. او بود و کلام به عنوان یک برنامه ریز و arborist در سبز زیرساخت های اطراف راه آهن نور در راهرو ققنوس.

در یک مصاحبه تلفنی در سالن گفت: این مهم است برای شهرستانها و جوامع برای مشاهده درختان نه فقط به عنوان مناظر اما به عنوان زیرساخت های حیاتی شبیه به جاده ها و لوله ها و خطوط برق. تفاوت در این است که نوع "خاکستری زیرساخت ها" شروع به شکستن و از دست دادن ارزش لحظه ای آن را به زمین.

"سبز زیرساخت" با این حال تمایل به دریافت بهتر ،

"اگر شما با کاشت یک درخت به درستی در طول زمان (در واقع می تواند شروع) افزایش در ارزش افزایش مقدار فاضالب آب (آن را جذب می کند) افزایش ارزش ملک افزایش میزان انرژی آن حفظ," سالن گفت. "بنابراین اگر شما نوع نگاه به این طریق که لنز بودن زیرساخت ها و بودن چیزی است که فراهم می کند یک ارزش به جامعه درختان بسیار باور نکردنی است."

سالن گفت: برای تقریبا دو دهه گذشته مردم کار کرده اند به تعیین دقیقا چه مقدار ارزش درختان شهری ایجاد شده است. در یک گزارش درختان در طراحی شهری که سالن همکاری برای کنگره جدید شهرسازی او گزارش بنیتا خاکستر درخت با زن 30 اینچ قطر تنه را رهگیری در مورد 1800 گالن سروصدا حفظ 320 کیلووات از انرژی و ایجاد سالانه حدود 163 ارزش.

بیش از 50 سال عمر که بیش از $8,000 از یک درخت.

و این فقط آغاز است.

تحقیقات همچنین نشان داده مردم التیام سریعتر جسمی و ذهنی که دوره نقاهت بعد در اطراف درختان جنگل های شهری را کاهش دسیبل سطح آلودگی صوتی و فیلتر هوا و آلودگی آب. خیابان های پوشیده شده با درختان و پوشش گیاهی می توان 20 تا 45 درجه خنک تر از مناطق با هیچ سایه و شهرستانها تعلق 1.50 دلار به 3 دلار در سود برای هر دلار آنها سرمایه گذاری در جنگلداری شهری, U. s. Environmental Protection Agency گزارش.

"آنها راه حل ضرب" هال گفت. "آنها ارائه مزایای متعدد تنها با یک راه حل است."

یکی از مهم ترین کارکردهای جنگل شهری است که آنها ارائه اتصال. یک تاج درخت تشویق مردم به پیاده روی و دوچرخه رانندگی در امن تر سرعت و به صرف بیشتر وقت و پول در خرید ولسوالی اند.

"اگر شما واقعا فکر می کنم در مورد 'خوب' محله یا 'ارزشمند' محله های آنها اغلب بسیار قابل توجهی درخت تاج پوشش در آنها" سالن گفت: با استناد به ساوانا یا نیواورلئان' باغ منطقه به عنوان نمونه. "ساوانا سرمایه گذاری قابل توجهی در خود فرم شهری و آنها را به یکی از بالاترین سرانه بودجه تعمیر و نگهداری. اما بخش مهمی از آنچه باعث می شود آنها را. که از جمله مهم بخش مهمی از شخصیت و آنچه باعث می شود آنها را منحصر به فرد است."

سالن گفت: خوب جنگل شهری است در مورد کیفیت و کمیت نیست و فقط کاشت درخت در همه جا نیست بهترین استراتژی است. او با اشاره به محیط شهری می تواند در سخت درختان با توجه به چیزهایی مانند خاک فقیر با کیفیت و عدم برنامه ریزی برای رشد و ریشه گسترش یافته است.

دریافت به راه رفتن: CivicCon: جف ذره مورد بحث قابل پیاده شهر (و چگونه به آن را ایجاد کنید)

احکام و سیاست نیز می تواند یک تاثیر شدید بر کیفیت یک جامعه سبز زیرساخت ها است. مثلا سالن شهر گفت: اغلب حداکثر گواهی عدم سوء پیشینه بیش از جاده ها و فشار درختان بازگشت از کنترل برای جلوگیری از درگیری با ابزار کامیون. هنوز آن نوع از سیاست جلوگیری از شاخه های درخت از رشد و در طول جاده و در هم پیچیده ایجاد درخت زیبا کلیساهای است که عبور و مرور مسافران و گردشگران و توسعه دهندگان را دوست دارم.

"برخی از مردمی می گویند شما نیاز به یک درخت و سایه طرح جامع و من لزوما فکر می کنم که مورد نیاز" هال گفت. "من فکر می کنم آن را فقط به داشتن یک چشم انداز روشن از جایی که شما می خواهید و چه نوع از مکان شما می خواهید برای ایجاد."

سالن خواهد حفاری عمیق تر به چگونه جوامع می توانید گیاه و رشد شهری treescape از 6 تا 7:30 p. m. 1 در باز و رایگان برای همه زوم وبینار موجود در pnj.com و در اخبار, مجله Facebook صفحه.

ثبت نام در دسترس است با جستجوی "CivicCon" در eventbrite.com.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گذشته و آینده CivicCon حوادث سخنرانان و مفاهیم بازدید pnj.com/civiccon.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن