انرژی پاک انقلاب ممکن است ترک های محروم جوامع پشت

در طول تاریخ جوامع محروم در لس آنجلس هستند در خطر ابتلا به سمت چپ پشت در انتقال به پایین کربن منابع انرژی و فن

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

در طول تاریخ جوامع محروم در لس آنجلس هستند در خطر ابتلا به سمت چپ پشت در انتقال به پایین کربن منابع انرژی و فن آوری های انرژی کارآمد با توجه به یک مطالعه جدید توسط کالیفرنیا مرکز برای جوامع پایدار در UCLA.

تحقیقات منتشر شده در مجله Elementa: علم Anthropocene به نظر می رسد به خصوص در چه برنامه های تشویقی با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و ترویج انرژی بازده نامتناسب به نفع افراد ثروتمند — افرادی که با استفاده از انرژی تر خود را کمتر مرفه همسالان. در اصل این محققان می گویند این سیاست کمک به حمایت مالی و تشویق این مازاد مصرف است.

به طور متوسط ساکنان L. A. شهرستان مرفه ترین جوامع مصرف دو برابر مقدار انرژی در هر سال به عنوان همتایان در پایین-درآمد مناطق با توجه به اریک فورنیر مطالعه سرب نویسنده و مدیر تحقیقات مرکز.

"هنگامی که ما در توزیع سرانه مصرف انرژی در سراسر لس آنجلس, در پایین, پایان, مردم اغلب با استفاده از انرژی به اندازه کافی برای برآوردن نیازهای اساسی خود مانند حفظ دمای راحت در داخل خود صفحه اصلی" فورنیر گفت. "در پایان بالا از این محدوده ما می بینیم که مردم مصرف انرژی در سطح است که فراتر از آنچه مورد نیاز است برای برآوردن نیازهای اولیه خود را."

به طور کلی آن است که این مصرف در جوامع است که به طور فزاینده ای تبدیل به رابطه خود را به شبکه عرضه انرژی با بهره گیری از فن آوری است که بهبود خانوار بهره وری انرژی و تولید و ذخیره انرژی های تجدید پذیر. برخی از آنها حتی تبدیل شدن به مولد برق خود را. در ضمن درجه که جوامع محروم شده اند قادر به شرکت در این انتقال و بهره مندی از این فن آوری همچنان نابرابر است.

تیم مورد تجزیه و تحلیل تاریخی شهرستان داده است که اندازه گیری انرژی در ساختمان با استفاده و اقتباس از تکنولوژی انرژی های تجدید پذیر. در علاوه بر این به پیدا کردن که سرانه استفاده از برق و گاز طبیعی بالاتر است — در برخی موارد به اندازه 100 برابر بیشتر — در میان ثروتمندترین ساکنان آنها دریافتند که نرخ پذیرش از پشت بام سیستم های خورشیدی و برقی و پلاگین در خودروهای هیبریدی بودند به طور چشمگیری پایین تر در میان جوامع محروم. این نابرابری در حال انتظار باقی بماند بر اساس روندهای اخیر در داده های تاریخی, محققان می گویند.

این مطالعه همچنین نشان می دهد که عمومی برنامه های در نظر گرفته شده برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و ترویج انرژی های تجدید پذیر از جمله تخفیف برای انرژی کارآمد لوازم و وسایل نقلیه خورشیدی تاسیسات و ساختمان مقاوم سازی برنامه ها — در درجه اول استفاده از گرفته شده است توسط ساکنان مرفه. این است که به دلیل در بخشی به این واقعیت است که بسیاری از برنامه ها نیاز به شرکت کنندگان را در مقابل پرداخت برای انرژی-ارتقاء بهره وری و همچنین به عنوان به اموال خود را که در آن زندگی می کنند.

وقتی که می آید به برنامه های تشویقی دولت ارائه دسترسی برابر نیست و همیشه نتیجه در برابر مشارکت یادداشت های مطالعه همکاری نویسنده و UCLA انرژی محقق رابرت Cudd.

"انگیزه برنامه های طراحی شده به طور مساوی برای همه در دسترس مصرف کنندگان آسان به پیاده سازی و سیاسی inoffensive, اما آنها نیز انجام تقریبا هیچ چیز را تشویق به پذیرش تکنولوژی های انرژی تجدید پذیر در جوامع محروم," Cudd گفت. "اگر این برنامه ها بودند دوباره طراحی شده بر اساس ترجیحات و نیازهای مردم در این جوامع مشارکت خواهد به احتمال زیاد افزایش می دهد. زمان برنامه' نمایی ساده و منعکس کننده مفاهیم قدیمی از عدالت و انصاف است."

این سیستم انرژی به عنوان آن وجود دارد امروز, مکان های بزرگتر از بار هزینه در کسانی که حداقل می توانیم آن را می گوید co-نویسنده استفانی Pincetlاستاد-در-اقامت در UCLA موسسه محیط زیست و توسعه پایدار. جالب اینجاست که این نیز پاداش کسانی که مصرف بیشتر انرژی آنها را با دادن دسترسی به یک میزبان از برنامه های مشوق ها و مزایای دیگر.

"سیاست هدف نیاز به فراتر از بهره وری به آدرس مطلق سطح مصرف و منعکس کننده مناسب نیاز به جای استفاده بیش از حد," Pincetl گفت. "اگر نه بازده را ادامه خواهد داد به دنبال افزایش تقاضا با اثر محدود و محروم جوامع خواهد بود سمت چپ از بهبود رفاه خود هر چند آنها با استفاده از حداقل انرژی از همه است."

رفتن به جلو پژوهشگران همچنان به بررسی این توزیع نابرابر استفاده از انرژی در سراسر درآمد و جمعیت به درک عواقب و نیاز برای انتقال انرژی.

"ما باید از خود بپرسیم که چه مقدار انرژی به اندازه کافی برای یک زندگی مناسب و معقول و زندگی مدرن" Pincetl گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب