Clemson Tigers دستیار مربی تیم فوتبال دنی Pearman معذرت خواهی در بیانیه ای برای استفاده از نژادی لکه دار کردن در عمل

جیم Reineking ایالات متحده آمریکا امروزانتشار: 10:15 PM EDT Jun 2, 2020Clemson ویژه تیم هماهنگ کننده Danny Pea

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

Clemson ویژه تیم هماهنگ کننده Danny Pearman منتشر شد بیانیه شنبه شب پس از سابق ببر بازیکن فوتبال Kanyon تاتل در زمان سر مربی Dabo Swinney به وظیفه پیش از آن در روز در توییتر رقیب که دستیار مربی یک بازیکن به نام "N-word در طول تمرین با هیچ واکنش."

تاتل نیست شناسایی مربی یا بازیکن در این حادثه اما سابق Clemson تنگ پایان D. J. Greenlee گفت: دولت روزنامه در کلمبیا, کارولینای جنوبی که این حادثه رخ داده بین خود و Pearman در طول تمرین.

Pearman بیانیه را بخوانید: "سه سال پیش در میدان تمرین من ساخته شده یک اشتباه قبر مربوط D. J. Greenlee. من تکرار یک نژادی لکه دار من شنید هنگامی که در تلاش برای جلوگیری از این کلمه استفاده می شود در عمل زمینه است. آنچه که من شنید, من تا به حال حق ندارد به تکرار. در حالی که من نه مستقیم اصطلاح در هر بازیکن من می دانم که وجود دارد هیچ بهانه ای برای من با استفاده از این زبان در هر شرایط. من هرگز باید تکرار عبارت. این اشتباه بود که من آن را گفت و آن اشتباه است امروز.

"من عذرخواهی کرد به D. J. در پایان تمرین که پس از آن مناسب مطرح نگرانی خود را به مربی Swinney. مربی و من ملاقات برای بحث در مورد این حادثه و تصریح کرد که زبان من غیر قابل قبول بود. من بعدا دوباره عذرخواهی کرد و همچنین ابراز صمیمانه من حسرت به ما موقعیت گروه روز بعد. من عاشق این مردان جوان را انتخاب کنید که برای آمدن به دانشگاه ما و من هرگز چیزی به عمد آنها صدمه دیده است. من صمیمانه عذر خواهی به D. J., خود, خانواده, تیم ما و کارکنان ما است."

CLEMSON FOOTBALL: Ex-بازیکن تماس خارج Dabo Swinney او می گوید برای 'گرفتن' در نژاد پرستی

نظر: به عنوان سابق Clemson بازیکن را از تماس Swinney در حال حاضر است زمان برای باز کردن بحث نژاد

ورزش خبرنامه: دریافت به بالا ورزشی عناوین تحویل روزانه

Greenlee عضو کلمسون فوتبال تیم از 2013-17. Kanyon تاتل — که پدر پری بود یک بازیکن ستاره در Clemson اول ملی تیم قهرمانی در سال 1981 — عضو تیم در سال 2016 و 2017.

Pearman که بازی در Clemson ACC عنوان تیم های 1986 و 1987 پیوست برنامه مربیگری کارکنان تحت Swinney در دسامبر 2008.

کمک: دن Wolken.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن