کد را در محل باعث می شود CS دسترسی به هزاران نفر در سراسر جهان

در میان COVID-19 بحران هزاران نفر از مردم پوشا هر منطقه زمان بودند گرفتار چشم انداز قابل کنترل چالش — چرا Kare

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

در میان COVID-19 بحران هزاران نفر از مردم پوشا هر منطقه زمان بودند گرفتار چشم انداز قابل کنترل چالش — چرا Karel حفظ توفنده ؟ استنفورد است CS 106A البته تا به حال عملا درهای خود را به بیش از 10 ، 000 دانش آموزان از 144 کشور برای یک زمان ابتکار: کد را در محل.

چند هفته به قرنطینه در زمانی که من دریافت یک ایمیل با عنوان "می خواهم به یک داوطلب برای ویژه CS106A کلاس در زمان coronavirus?" من امضا بلافاصله کاملا مطمئن نیست چه من خودم به. این پروژه که شروع به آموزش مقدماتی برنامه نویسی مهارت های تکامل یافته را به یک مدل برای عدالت در آموزش علوم کامپیوتر و نمادی از همکاری در آشفته جهان است.

یک بیماری همه گیر ممکن است تنظیمات ایده آل به کارشناسی کارشناسی ارشد مهارت های جدید اما برای بسیاری از زمان کامل بود. دانش آموزان از تکالیف چالش برانگیز استقبال از حواس پرتی به عنوان Tamika هایس (در پالو آلتو) قرار داده و آن را "خواندن و طراوت اخبار آنلاین در یک حلقه بی نهایت!"

آموزش آنلاین شامل سه سخنرانی ضبط شده در هفته استنفورد را بسیار تحسین مهران Sahami و کریس Piech و هفتگی بخش میزبانی از طریق زوم. با وجود حجم آن برنامه درسی حفظ و استحکام CS106A ،

"البته ما تا به حال حدود 90 ساعت از محتوا در سراسر 5 هفته — که مقدار زیادی از کار با سرعت بیشتری پیش رود" Piech گفت. البته معرفی اولیه برنامه نویسی منطق با Karel ربات و سپس انتقال به پایتون برای کشف ساختار داده ها تصاویر فایل ها و لغت نامه. کیمبرلی Tran (در سن خوزه) قدردانی طیف گسترده ای از موضوعات و گفت: "من به این کلاس تفکر که برنامه نویسی فقط برای شرکت فن آوری مشاغل, اما قادر به یاد بگیرند که شما می توانید درخواست برنامه نویسی به تصاویر و انیمیشن است."

حوزه آموزش گسترش یافته بود برای پاسخگویی به نیازهای جهانی دانشجو بدن. داوطلبان کار می کرد برای ایجاد دسترسی با پرکار تنوع زبانی و فرهنگی در میان دانش آموزان توسط بخش آموزش و راه اندازی گروه چت به زبان های اضافی. برای اولین بار من به بازخورد در برنامه های نوشته شده به زبان اسپانیایی به چالش کشیدن برنامه نویسی تاریخی وابستگی در انگلیسی.

دانش آموزان تکمیل سه تکالیف و پروژه نهایی که در آن آنها می توانند با استفاده از مهارت های جدید خود را برای ایجاد و بدون نشیب. تام ویلز را (فرانکفورت آلمان) پروژه نهایی شد, حمل و نقل, برنامه قادر می سازد که کاربر برای دیدن جدول زمانی و مسیرهای خاص و اتوبوس. کریستین Bagarino (توکیو ژاپن) رمزی صحبت کردن مهارت های ارزیاب ابزار است که به نظرات یک دانش آموز دقت و سرعت به کمک در یادگیری زبان. پس از فقط پنج هفته دانش آموزان رفت و از صفر تجربه مستقل با استفاده از طیف گسترده ای از پایتون امکانات برای حل مشکلات آنها در مورد پرشور.

در حالی که کد را در محل خود بیش از حد هدف تسریع یادگیری اجازه می دهد هزاران نفر از برنامه نویسان برای مقابله با مسائل مرتبط بود و نه تنها تحویل. دوره پرورش بین المللی دوستی در یک زمان اجتماعی فاصله ارائه یک مفهوم ساختار و عادی در غیر این صورت هرج و مرج دوره و تأکید کرد که همه می توانند یاد بگیرند به کد.

Patrisha ساتون (ایتالیا) توصیف آن به عنوان "لذت بخش ترین ذهنی تحریک کننده و با ارزش تجربه من همیشه مواجه می شوند." Ebere Edem (نیجریه) بیان شده که "در واقع یکی از بهترین چیزهایی است که برای من اتفاق افتاده این فصل است."

مستقیم تعاملات دانشجويان و مدرسان چیزی است که کد رو در محل به — شاید ناخواسته — بالا بردن استاندارد برای دوره های آنلاین. Citra Yuwono (Sunnyvale) تحسین این دوره به عنوان "مایل فراتر از" هر MOOC (Massive Open Online Course), نسبت دادن این به ساختار بخش سیستم طولانی-ستایش جنبه از دانشگاه استنفورد مقدماتی دوره های علوم کامپیوتر. میراندا Guillermo (مکزیکو سیتی) توصیف 900 بخش رهبران که داوطلب "برای شادی ساده از آموزش و به اشتراک گذاری دانش" به عنوان "همکاری در بزرگترین حد از کلمه است."

کد را در محل بخش رهبران انتخاب شده بودند از طریق یک نرم افزار آنلاین پوشا استنفورد CS106 بخش رهبران گذشته و حال و مهندسین در شرکت های با تکنولوژی بالا و معلمان مدرسه و کارآفرینان و محققان و بیشتر. داوطلب هارون الفنسوس (دهانه) (Worcester, MA) با اشاره به محض منحصر به فرد از فرصت به "آموزش مردم از هفت یا هشت کشور مختلف است."

در طول هفتگی بخش جلسات 8-12 دانش آموزان جمع آوری شده به بررسی مفاهیم و کار را از طریق مشکلات خود را با بخش رهبر. بخش نیز مجاز دانش آموزان به پرسش و پیوند با همکلاسی های خود یک جنبه اغلب از سمت چپ از نمونه دوره آموزشی آنلاین مدل.

یادگیری بود و نه منحصر به فرد برای دانش آموزان است. یک بخش رهبر Zahraa Hoosen (ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی) توضیح داد "وجود دارد خیلی بیشتر به آموزش برنامه نویسی از تنها بودن برخی از نابغه 'برنامه نویسی' guru—شما نیاز به همدلی [و] صبر و شکیبایی است."

به طور مشابه Bingyuan لیو (Hangzhou) توصیف تجربه ارزشمندی از آموزش گفت: "من سعی کردم بهترین من برای آنها الهام بخش و انگیزه و میل به یادگیری الهام بخش من بیشتر است."

برای پشتیبانی و ساختمان جامعه خارج از کلاس اد بحث پلت فرم ایجاد شد که در آن همه دانش آموزان می تواند در ارتباط با دوره آموزشی کارکنان بپرسید و پاسخ و رفع اشکال نمایش داده شد و دوستان با همسالان از سراسر قاره است. Sahami مشترک "آن را عمیقا دلگرم کننده برای دیدن چقدر دانش آموزان و بخش رهبران در کد در جای تشویق یکدیگر به موفقیت است. غلیان احساسات پشتیبانی بود که به سادگی شگفت انگیز است." ماریا Fionalita (اندونزی) در تأیید "من فکر نمی کنم دیگر دوره های آنلاین یک جامعه آنلاین به عنوان جامد به عنوان کد در محل."

میراث جامعه است که حفظ شده و از طریق یک پادکست با عنوان "انسان از کد در محل" تولید شده توسط بخش رهبران پاتریشیا وی '23 و یعقوب Sharf (San Francisco) است که برجسته داستان های الهام بخش از دانش آموزان و بخش رهبران.

دانش آموز جاه طلبی قطعا نه پایان در پنج هفته خوانده شده را علامت. Monisha موهان (کالیفرنیا) در حال حاضر قصد دارد به اختصاص زمان هر هفته برای برنامه نویسی و به تازگی ایجاد یک حساب گیتهاب. دانشجوی پزشکی گونزالو (آرژانتین) امیدوار به کشف چگونگی یادگیری ماشین اعمال می شود به رادیولوژی تشخیصی. Deboleena (واشنگتن دی سی) می خواهد به نگاه به استفاده از هوش مصنوعی در توسعه بین المللی و زنان در توانمندسازی اقتصادی. در هفته پایانی این دوره بخش رهبران میزبانی Q&A جلسات در مورد موضوعات پوشش همه چیز را از تقاطع های برنامه نویسی و هنر به گروه های اقلیت در تکنولوژی. بسیاری از بخش رهبران مشترک چگونه تجربه روشن عشق خود را برای آموزش با Rohit Goswami (ایسلند) یک محقق دکترا به امید "باقی می ماند و در دانشگاه و در نهایت استاد به عنوان به خوبی."

با وجود آن غیر متعارف محیط کد در محل منعکس شده از یک کلاس ایده آل: دانش آموزان بدون انگیزه از نمرات که تصمیم به یادگیری به خاطر کشف و مدرسان که داوطلب به سادگی برای به اشتراک گذاشتن علاقه خود را با دیگران است.

البته این اندازه تشکیل شده از مجموعه متنوعی از دانش آموزان با قبل هیچ تجربه برنامه نویسی نمی تواند موفق اند و بدون سعی و کوشش از هر مربی برای ترویج عادلانه محیط یادگیری. به عنوان بخش رهبر Saksham گوپتا (بنگلور هند) شرح داده شده, آن است که یک جامعه به دنبال "تغییر نحوه آموزش علوم کامپیوتر با این نسخهها کار در سطح جهانی است." جیک کاپلان (نیوجرسی) اظهار داشت که "علوم کامپیوتر فوق العاده ترسناک هنگامی که شما برای اولین بار شروع" و به اشتراک گذاشته شده است که بهترین بخشی از این دوره بود که پرورش یک محیط که در آن دانش آموزان "می تواند احساس قدرت است که بدون توجه به پس زمینه خود همه آنها تبدیل به جوانه زدن دانشمندان کامپیوتر با هم."

در یک صنعت شناخته شده برای آن همگن و موانع ورود به آن به نظر می رسد نابرابری های ذکر شده بیشتر از پیشرفت های کد در محل مجموعه یک مثال از آنچه در دسترس عادلانه و سرگرم کننده آموزش علوم کامپیوتر به نظر می رسد.

"کریس, مهران, و تیم در حال مخالف gatekeepers از دانش است که من و دیگر دوستانم با آن مواجه شده اند در جهان فن آوری" گفت: دبورا ناوارو (نیویورک).

آنها در حال گسترش امید بی نهایت!"

تماس با لوسیا موریس در luciam 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن