جامعه وظیفه نیروی دست کردن ماسک صورت به آسیب پذیر در Escambia, Santa Rosa

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 3, 2020با موارد coronavirus در ظهو

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

با موارد coronavirus در ظهور و جدید ماسک صورت سفارش در شهرستان Pensacola بیش از 200 ، 000 ماسک صورت از فلوریدا وزارت بهداشت توزیع شده به Escambia County برای جلوگیری از گسترش ویروس.

یک نیروی کار از منطقه بهداشت و رهبران کسب و کار کار کرده است هر دو به توزیع ماسک صورت از این اداره به کسانی که این منابع را به آنها را امن و به آموزش های عمومی در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

سلامت جامعه غربی فلوریدا آغاز شده نیروی کار به نام "صبر کنید... نمی جمع" در ماه آوریل به آموزش بهتر جامعه در COVID-19. پس از کسب و کار را آغاز کرده اند برای بازگشایی, اعضای, باید تغییر نام نیروی کار "صبر کنید... جمع با خیال راحت."

پس از Escambia و سانتا رزا شهرستان, جامعه پزشکی, یک پزشک, عضویت در انجمن اتحاد پیوست نیروی کار. این سازمان شامل حدود 450 پزشکان و همچنین دارای یک بنیاد غیر انتفاعی.

ماسک موظف: Pensacola اجباری ماسک فرمان در حال حاضر حمل پتانسیل برای جریمه

خلیج فارس نسیم فرمان: خلیج فارس نسیم سبز-چراغ ماسک دستور دادن به کسب و کار و اجرای قدرت

بیشتر موارد: با 94 جدید COVID-19 موارد Escambia County می رسد 2,046 کل; SR می افزاید: 24 به صورت مجموع 617

اریکا هافمن مدیر اجرایی جامعه پزشکی است شخصا کار کرده به توزیع تقریبا 30,000 ماسک خودش. ماسک از بخش رایگان هستند و می آیند در بسته های پنج و می تواند شسته شده و تا 15 بار.

"ما در واقع شنیده ام خیلی بازخورد خوبی از برخی از کشیشان و برخی از پزشکان که باید دست این ماسک در خارج و برخی در اشک است که درست است که آنها انتظار نداشتند برای دریافت ماسک, اما آنها خیلی خدا را شکر" هافمن گفت.

وظیفه نیروی اول متمرکز بر توزیع ماسک به کلیساها در این منطقه است. هافمن گفت که او نیز مشغول به کار با مواد غذایی pantries کلینیک های پزشکی مرکز شهر بهبود هیئت مدیره Pensacola, ساحل, اتاق بازرگانی, ساحل, هتل ها و آبی Wahoos, در میان دیگران.

"من می خواستم به شعبه و حتی بیشتر" هافمن گفت. "با چهارم ژوئیه آینده آبی و فرشتگان روز است که بسیار بزرگ وجود دارد خارج وجود دارد و ما می خواستیم تا مطمئن شوید که کارکنان در رستوران ها و در مغازه ها در ساحل محافظت شد. و همچنین است که مردم در آینده از خارج از منطقه در صورت نبود آنها را به یک ماسک و یا یکی ندارد, ما می خواستیم تا مطمئن شوید که ما حفاظت از مردم محلی است."

هافمن گفت: برای کسانی که نیاز دارند که در حال حاضر نمی شده است متصل به رایگان ماسک در بسیاری از کلیساهای محلی و برخی از COVID-19 تست سایت های ماسک در دسترس است.

برایان Wyer, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت سواحل خلیج فارس اقلیت اتاق بازرگانی و مشارکت در نیروی کار پس از او ارائه شده به رهبران محلی در ماه گذشته چگونه coronavirus همه گیر شده است به طور نامتناسبی تحت تاثیر جامعه سیاه و سفید. خود داده ها نشان داد که ساکنان سیاه در Escambia County حساب 22 درصد از جمعیت اما 37 درصد از موارد 52 درصد از بستری شدن در بیمارستان و 31 درصد از مرگ و میر.

از آن پس اعضای نیروی کار باید انجام تلاش برای توزیع رایگان ماسک و آگهی های اطلاعاتی در سراسر جامعه خاص پیام برای جامعه سیاه و سفید کودکان و بزرگسالان جوان و کسانی که 65 ساله و مسن تر و کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی.

"هدف ما این است که برای رسیدن به افرادی که نمی توانیم ماسک می توانید ماسک و ارائه آنها را فرصتی برای امن خواهد بود بدون نیاز به تاکید در مورد گرفتن یک ماسک" Wyer گفت.

Wyer دریافت اولیه جعبه 500 ماسک از فلوریدا وزارت بهداشت است و انتظار دیگری حمل و نقل 15,000. او گفت: او به آنها را در جلسات او حضور داشتند و برنامه های بیشتری را به شرکای مانند اتاق کسب و کار و NAACP به توزیع.

"آفریقایی آمریکایی جامعه ... بیشتر منفی متاثر از برخی از جوامع دیگر اما این است که نه فقط یک آمریکایی آفریقایی تبار چیز دیگر. این استاندارد واقعا پوشش همه و ما می خواهیم به مطمئن شوید که مردم در حال امن و تحصیل کرده در چه درگیر با ویروس" Wyer گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن