حاوی COVID-19: استنفورد می تواند (و باید) انجام می شود بهتر

"به ما استنفورد جامعه من به نوشتن و به اشتراک گذاشتن برخی تغییرات بیشتر ما نیاز به در دانشگاه ما عملیات به عنو

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

"به ما استنفورد جامعه

من به نوشتن و به اشتراک گذاشتن برخی تغییرات بیشتر ما نیاز به در دانشگاه ما عملیات به عنوان یک نتیجه از پیشرفت های بیشتر در مورد گسترش COVID-19. شامل تغییرات قابل توجهی برای ما دانشجویان که در حال حاضر باقی می ماند در پردیس بسیاری از آنها در حال حاضر قادر خواهد بود به ماندن در محوطه دانشگاه برای شکستن بهار و بهار سه ماهه.

من می دانم که چگونه بسیار دشوار است و عمیقا ناامید کننده این مراحل را برای بسیاری از دانش آموزان است. ما عمیقا پشیمان می رسند در این مکان که به معنی بیشتر اختلال برای شما. ما در حال بدست گرفتن این اقدامات جدید برای حمایت از سلامت و ایمنی و به تراز عملیات ما با این سرعت تغییر و تحولات است."

این مقدمه به یک ایمیل که من و هزاران نفر دیگر از دانش آموزان دانشگاه استنفورد دریافت شده در جمعه مارس 13. در عرض چند ثانیه از شنیدن اچ خواندن ایمیل با صدای بلند احساس کردم اشک جریان پایین صورت من با تحقق است که دانشگاه استنفورد — قرار 'خانواده' من می خواهم برگزار شد پس عزیز را به قلب من و کار برای سال های بسیاری به بخشی از — بود ترک من. با تحقق است که من مسکن و غذا و دوستان و زندگی بودند از من گرفته من sobbed که من خریداری یک بلیط هواپیما به خانه من — نه خانه در سراسر کشور با یک حس قریب از ترس. من داد زدم که من به سرعت انداخت تمام وسایل از گنجه من میز و کمد به خانه انبار جعبه دانستن است که من نمی خواهد که این پول به پرواز و بسته بندی وسایل من در تاریخ بعد. گریه کردم که من به شدت scoured جامعه گسترده, پیام کوتاه, ده, بیست, پنجاه و مردم فقط تلاش برای سوار شدن به فرودگاه صبح روز بعد. من سمت چپ محوطه دانشگاه با قلبی سنگین و وحشتناک فکر روشن — دانشگاه استنفورد بود و نه خانواده من فکر کردم آن بود.

تجربه من ابدا منحصر به فرد و یا حتی تعجب آور — برای استنفورد اولین نسل دانشجویان کم درآمد و با درآمد متوسط دانش آموزان, دانش آموزان با آسیب های اعضای خانواده در خانه زندگی می کنند و یا دانش آموزانی که از یک در غیر این صورت کمتر از ایده آل محیط خانه استنفورد را اخراج متوجه شد که فقط: اخراج. هر چند این هیچ راز است که نامتناسب درصد بالایی از دانشگاه استنفورد را به بدن دانش آموز بسیار خوبی کردن استنفورد تصمیم به ترک بسیاری از دانش آموزان رشته فقط با, سفر, حق الزحمه, جامعه, منابع گسترده و 5 روز برای برنامه ریزی برای آینده قابل پیش بینی. به عنوان یک دانش آموز بدون یک خانه پایدار محیط زیست ناگهانی متوجه اخراج آمد out-of-the-آبی با توجه به استنفورد را قبلا قول می دهم که هر دانشجویی که احساس نیاز به آنها را به ماندن در پردیس برای بهار سه ماهه خواهد بود و مجاز به. این تصمیم به نظر می رسید تا حد زیادی ناشی از دو عامل: شهرستان سانتا کلارا پناهگاه-در-محدودیت مکانی و سابقه اخراج و مجموعه ای دیگر از نخبگان دانشگاه های سراسر کشور است. در همان ایمیل استنفورد جمهور مارک Tessier-لوین یادداشت:

ما آموخته اواخر امروز از اولین مثبت COVID-19 آزمون در مقطع کارشناسی دانشجو در جامعه ما... تیم ما در حال حاضر در حال انجام تماس ردیابی و در حال کار برای اطلاع رسانی و ارائه راهنمایی به تمام تماس نزدیک از فردی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

همراه با فدرال اعلام ملی اضطراری امروز, شهرستان سانتا کلارا, با صدور حکمی از وضع محدودیت های جدید به سرعت گسترش COVID-19 در منطقه ما... منظور ممنوع گردهمایی بیش از 100 نفر و شامل محدودیت های جدید... که می توانند به سالن های غذاخوری و همچنین فضاهای دیگر [و] آن را بسیار دشوار است برای حفظ ما در مقطع کارشناسی ناهار خوری عملیات در مقیاس بزرگ برای یک دوره طولانی از زمان.

Tessier-لوین ایمیل شد دقت بنابراین نه به نشان می دهد که تامین غذا و مسکن برای همه دانش آموزانی که نیاز به آن در بهار سه ماهه خواهد بود غیر ممکن است — به دلیل آن نخواهد بود. استنفورد نام برد قدرت بسیار زیادی در سراسر جهان یک واقعیت اذعان کرد توسط هر دانشجو که revels در قرار دادن "دانشگاه استنفورد" در پررنگ در بالای سر خود را. استنفورد بود 27.7 میلیارد دلار وقف به عنوان از اکتبر 2019 و حمل مقدار زیادی از نفوذ بیش از شهرستان سانتا کلارا و کل منطقه خلیج. حتی اگر آن را واقعا غیر ممکن بود که همه دانش آموزان به ماندن که می خواستم به دانشگاه استنفورد می تواند تمدید مسکن موجود حق الزحمه به دانش آموزان بودند که مجاز به اقامت در دانشگاه استنفورد به آنها اجازه می دهد به زندگی در نزدیکی (اما هنوز هم به دور از) پردیس.

آن را دشوار است برای استنفورد به ادامه به ارائه پایه خوراک و مسکن مورد نیاز برای همه — نه فقط برخی — از دانش آموزان که نیاز به آن بیشتر ؟ کاملا. اما از آن شده اند غیر ممکن است ؟ احتمالا نه.

Tessier-لوین پیام در ادامه بخوانید:

برای شکستن بهار و بهار سه ماهه ما تنها قادر به ارائه در دانشگاه در مقطع کارشناسی مسکن و ناهار خوری برای یک تعداد بسیار محدودی از دانش آموزان – کسانی که هیچ گزینه ای به جز اینجا. ما خواهد بود با اولویت دانشجویان بین المللی که می توانید به صفحه اصلی; دانش آموزانی که شناخته شدید سلامتی یا خطرات ایمنی و دانش آموزان که بی خانمان هستند.

استنفورد روشن ساخته است که این امر در واقعیت قادر به ارائه این خدمات برای برخی از دانش آموزان — با وجود شهرستان سانتا کلارا پناهگاه در محل دستورالعمل. در بیانیه ای به, روزانه, دانشگاه, سخنگوی EJ میراندا به ذکر است که دانشگاه "خواست دانشجویان مقطع کارشناسی به ترک دانشگاه برای شکستن بهار و بهار سه ماهه اگر آنها می تواند" و برای دانش آموزان گفت که آنها تا به حال به ماندن "به بررسی شرایط فردی خود را" اولویت بندی بین المللی دانش آموزان بی خانمان دانش آموزان و کسانی که با شدید خطرات بهداشتی. در عین حال آن را سخت به این باور است که دانشگاه استنفورد بود درک دانشجويان از خانه های فردی در شرایطی که ممکن است در یک مقام رسمی رکورد. همان بیانیه در ادامه به خواندن "تعداد دانش آموزان مجاز به باقی می ماند در محوطه دانشگاه شد و بر اساس این اولویت بندی معیارهای [دانشجویان بین المللی است که می تواند صفحه اصلی; دانش آموزان با شناخته شدید سلامتی یا خطرات ایمنی و دانش آموزان که بی خانمان هستند]."

این معیارها بودند بدون شک مهم بودند و حق اولویت اول است. اما در این بیانیه هیچ اشاره ای شهرستان سانتا کلارا محدود کردن تعداد دقیق دانش آموزان است که می تواند باقی مانده اند در پردیس منجر به این نتیجه رسیدند که این شهرستان به احتمال زیاد انجام نمی دهد استنفورد یک تعداد خاصی از دانش آموزان است که می تواند اقامت در محوطه دانشگاه. این دانشگاه به احتمال زیاد می تواند اجازه داده اند بیشتر دانش آموزان به ماندن بگیرید. این امر تضمین کرده اند که دانش آموزان با در خطر اعضای خانواده در خانه های مالی, گونه های در آورده با این بیماری همه گیر و یا در غیر این صورت کمتر از شرایط مطلوب را بازی امن برای اقامت به جای ترک آنها را از دست دادند.

به عنوان یک دانش آموز که می افتد در این دسته من اعتقاد دارم که من صحبت می کنند برای بسیاری از وقتی که من می گویند آن را وحشتناک تلاش برای جستجوی جایگزین برای رفتن به صفحه اصلی به خصوص در کوتاه مدت متوجه. من به شدت می خواستم برای ماندن در خلیج طریق بهار و تابستان و در عین حال قادر به انجام هر کاری اما کتاب یک بلیط یک طرفه به ناپایدار محیط زندگی. کوچک حق الزحمه داده شد به برخی از دانش آموزان (از جمله خود من) بر اساس کمک های مالی, اما باقی مانده نزدیک به دانشگاه استنفورد می شده اند بسیار دشوار است با توجه به شدت بالا منطقه خلیج اجاره. من یک جزئی مسکن دستمزد بود اما انتظار می رود به پرداخت بیش از $3,000 نسبت به هزینه های زندگی برای یک چهارم هزینه من دیگر نمی تواند استطاعت بدون یک منبع درآمد. پس از تابستان کارآموزی لغو شد با توجه به COVID-19 من تا به حال به حرکت به عقب و صفحه اصلی به منظور صرفه جویی در پول برای سال تحصیلی آینده حتی اگر آن را به معنای به طور بالقوه در معرض من در خطر اعضای خانواده به ویروس. هر چند این دانشگاه بسیار سخاوتمندانه در ارائه حق الزحمه برای دانش آموزان در تمام کمک های مالی بسیاری از پایین-وسط و یا با درآمد متوسط دانش آموزان مناسب نیست معیار برای هم باقی می ماند در محوطه دانشگاه و یا دریافت اضافی دانشگاه کمک بودند و در نوبه خود مجبور خارج از دانشگاه بدون یک فرصت برای درخواست تجدید نظر.

در علاوه بر این به خروج صدها نفر از دانش آموزان بدون یک مکان امن به خانه تماس بگیرید استنفورد به احتمال زیاد فرستاده فعال COVID-19 نفر از سراسر آمریکا و جهان با توجه به چگونه دانش آموزان را دریافت مراقبت های پزشکی پس از سقوط بیمار با COVID-19. همانطور که در 28 فوریه سال 2020 شهرستان سانتا کلارا متعدد تایید موارد COVID-19. هر چند این شهرستان نیست تصویب پناهگاه در محل اقدامات تا هفته بعد, infectiousness از این بیماری و این واقعیت است که بسیاری از COVID-19 بيمار خواهد احتمال دارد درمان می شود و یا در نزدیکی دانشگاه استنفورد باید علامت اولیه ای است که اگر استنفورد واقعا تا به حال هیچ انتخاب دیگری اما به اخراج اکثر دانشجو در مقطع کارشناسی بدن باید آن را انجام داده اند تا بلافاصله پس از یادگیری از جامعه گسترش در شهرستان سانتا کلارا. انتظار تا زمانی که یک مورد تایید شده در پردیس دانشگاه مجاز یک فرصت برای این ویروس به گسترش در سراسر استنفورد جامعه است.

چون COVID-19 مسری است با هر فرد آلوده آلوده 2-3 دیگران "اولین مثبت coronavirus مورد" ذکر شده در ایمیل بدان معنی است که این ویروس در حال حاضر شروع به اجرای آن دارد. یک مورد تایید شده بود که به معنای حدود 4 آلوده دانش آموزان است. در 5 روز بین استنفورد متوجه اخراج و به هنگامی که دانش آموزان در واقع در سمت چپ محوطه دانشگاه این تعداد می تواند افزایش یافته است به صدها و با توجه به استنفورد خود شرح داده شده "به شدت جمعی از طبیعت در مقطع کارشناسی مسکونی و فضای ناهار خوری." بنابراین با دادن دانش آموزان هیچ انتخاب دیگری اما به بازگشت به خانه استنفورد به احتمال زیاد ارسال می شود دانش آموزان با COVID-19 سراسر کشور را به جوامع که ممکن است آماده شده است برای مقابله با این بیماری و یا به خانواده ها با افراد مسن و یا در غیر این صورت در معرض خطر اعضای خانواده.

رئیس جمهور Tessier-لوین کلمات است که خواندن "برای شکستن بهار و بهار سه ماهه ما تنها قادر به ارائه در دانشگاه در مقطع کارشناسی مسکن و ناهار خوری [دانشجویان] که هیچ گزینه ای به جز اینجا" در اشتباه بودند.

آنچه در این بیانیه باید به عنوان خوانده شده ؟ "برای شکستن بهار و بهار سه ماهه ما فقط ارائه در دانشگاه در مقطع کارشناسی مسکن و ناهار خوری [دانشجویان] که دانشگاه هیچ گزینه ای دیگر اما به مراقبت از است."

این ممکن است به نظر می رسد انتقادات در غیر این صورت حیرت انگیز موسسه — دانشگاه استنفورد انجام بیش از اکثر دانشگاه های ارائه شده توسط دانش آموزان با سفر حق الزحمه و اجازه می دهد مقدار بسیار کمی باقی می ماند در محوطه دانشگاه. عدم تمایل به ارائه دانش آموزان با انتخاب و عدم به رسمیت شناختن اهمیت کلی بهداشت عمومی چیزی است که به سادگی نمی توان نادیده گرفت. تعیین اینکه آیا یک دانش آموز نیاز به باقی می ماند در محیط دانشگاه است و تقریبا به عنوان ساده به عنوان چک کردن این که کشور ما دارای خروجی پروازها به مقصد و یا که به طور رسمی ذکر شده به عنوان مسکن-نا امن. و انتظار تا پس از COVID-19 در حال حاضر به نظر می رسد در دانشگاه استنفورد به تصویب چنین بدون تحمل اخراج از دانشگاه اطمینان می داد که تعدادی از دانش آموزان خواهد بود آلوده است که همان کسانی که دانش آموزان می تواند به احتمال بسیار زیاد را COVID-19 با آنها را به آسیب پذیر خانواده ها و جوامع پس از اینکه مجبور به ترک دانشگاه.

هر چند آینده نامشخص است ما در نهایت غلبه بر این بیماری همه گیر. ما را از طریق این به عنوان یک جامعه و نه به عنوان یک دانشگاه است. در طول این زمان بحران از آن مهم تر از همیشه است که ما همچنان به فشار استنفورد به انجام کار درست و به حمایت از یکدیگر با این حال ممکن است حتی زمانی که در دانشگاه استنفورد برنده نیست.

تماس با استفانی Gady در sgady 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected]و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن