Coronavirus آنتی بادی سقوط به طور چشمگیری در 3 ماه اول پس از موارد خفیف COVID-19

یافته هاییک مطالعه توسط محققان UCLA نشان می دهد که در افراد مبتلا به موارد خفیف COVID-19, آنتی بادی علیه SARS-

توسط NEWSSALAM در 31 تیر 1399

یافته های

یک مطالعه توسط محققان UCLA نشان می دهد که در افراد مبتلا به موارد خفیف COVID-19, آنتی بادی علیه SARS-CoV-2 — ویروس عامل این بیماری به شدت افت بیش از سه ماه اول پس از عفونت کاهش تقریبا نیمی هر 73 روز. اگر پایدار که در آن میزان آنتی بادی خواهد ناپدید می شوند در عرض حدود یک سال.

پس زمینه

گزارش های قبلی نشان داده اند که آنتی بادی علیه این رمان coronavirus کوتاه مدت هستند اما سرعت که در آن آنها کاهش شده است به دقت تعریف شده است. این مطالعه برای اولین بار به دقت برآورد نرخ که در آن آنتی بادی ناپدید می شوند.

روش

محققان 20 نفر زن و 14 مرد که بهبود از موارد خفیف COVID-19. آنتی بادی آزمايشات انجام شده در به طور متوسط از 36 سال و 82 روز پس از علائم اولیه عفونت است.

تاثیر

یافته های افزایش نگرانی ها در مورد آنتی بادی مبتنی بر "ایمنی گذرنامه" پتانسیل برای گله ایمنی و قابلیت اطمینان از آنتی بادی آزمایش برای برآورد گذشته عفونت. علاوه بر این یافته ها ممکن است پیامدهای برای دوام آنتی بادی مبتنی بر واکسن.

نویسندگان

F. Javier Ibarrondo دکتر جنیفر Fulcher دکتر دیوید گودمن-مزا جولی الیوت مسیحی هافمن, مریم Hausner, Kathie Ferbas دکتر نیکول توبین دکتر فضل Aldrovandi و دکتر اتو یانگ همه UCLA.

مجله

پژوهش منتشر شده در کارشناسی, New England Journal of Medicine.

بودجه

ایدز بهداشت و درمان بنیاد دوریس دوک خیریه بنیاد, موسسه ملی بهداشت James B. پندلتون خیریه اعتماد و مک کارتی بنیاد خانواده بودجه پژوهش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن