Coronavirus موارد تعداد مدعیان بیکاری و پرونده های حقوقی در ادامه به کوه در فلوریدا

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:14 PM EDT مه 7 سال 2020حدود 20

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

حدود 200000 فلوریدا در زمینه بیکاری در هفته گذشته به عنوان coronavirus حمله به دولت همچنان به دست کشیدن پایین به خارج از اقتصاد آن است.

در حالی که مقامات بهداشتی دولت گزارش بیش از 800 مورد جدید و 61 مرگ و میر یک شبه مربوط به ویروس جدید وزارت کار آمریکا آمار نشان می دهد که دولت نرخ بیکاری است و به سمت دو رقمی.

آژانس فدرال گزارش داد بیش از 173,000 فلوریدا در زمینه بیکاری غرامت ادعا می کند برای هفته پایان مارس 2, آوردن تعداد کل افرادی که به دنبال منافع در گذشته هفت هفته به بیش از 1.1 میلیون نفر از غیر کشاورزی نیروی کار از 9 میلیون.

فدرال نرخ بیکاری در حال تدوین متفاوت از دولت, بیکاری, آمار و ارقام که بعدا منتشر خواهد شد در این ماه. دولت در حال حاضر گزارش نرخ بیکاری از 4.3 درصد اما روز پنج شنبه در این شماره از فدرال نشان می دهد که دولت در نسخه های بعدی آن گزارش مارس 22 رای را بیش از 10٪.

بسیاری از کارمندان در سراسر کشور گذاشته شد و یا خود را دیدم ساعت کاهش در ماه مارس در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19 بیماری کشنده باعث coronavirus.

وزارت امور خارجه از فرصت های اقتصادی در گزارش روز سه شنبه در 50 روز آن را دریافت بیش از 1.8 میلیون برنامه برای جبران بیکاری پردازش 770,000 از آنها و اهدا 481,497 ادعا تا 275 دلار در هفته است.

بیش از 345,000 ادعا شد پرچم و تاخیر سوال از تقلب بیش از دستمزد هویت و مسائل دیگر. کم نسبت بیش از برنامه های کاربردی ثبت و ادعای تعلق می گیرد کمتر از 30 درصد موجب شده است یک سری از پرونده های حقوقی علیه DEO Gov. ران DeSantis و شرکت Deloitte & Touche این شرکت که در طراحی این نرم افزار استفاده می شود توسط دولت است.

بیشتر: سردرگم کامپیوتر تصادفات و اشکالات برای کسانی که در فلوریدا به دنبال مزایای بیکاری

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: DeSantis راه اندازی تحقیق و تفحص از قطعی زده بیکاری سیستم

بیشتر: Coronavirus و بیکاری: دیدار فلوریدا در پشت آمار و ارقام

چهار شنبه, Leon County قاضی آنجلا عراق را رد کرد و حرکت توسط دو تالاهاسی وکلای دنبال تسکین فوری برای کارگران شده اند که قادر به موفقیت کامل آنلاین بیکاری غرامت نرم افزار و یا هنوز برای دریافت پرداخت مطالبات تایید شده است.

"من معتقدم که ما همه می خواهم این ادعا می توان حل و فصل موثر و همه ما احساس بد برای این مردمی که نیاز به صبر اما من توسط قانون محدود از mandamus و توسط قانون به عنوان آن نوشته شده است (در یک فصل از دولت اساسنامه)," دمپسی گفت.

وکلای ماری Mattox و گوتیر آشپزخانه استدلال این نرم افزار طراحی شده توسط شرکت Deloitte ناقص است و روند اعمال شده توسط دولت است که هدفمند گیج کننده و طراحی شده برای خنثی کردن مردم به دنبال پرداخت.

یک وکیل برای فرمانداری بازگشت اخراج که هیچ چیز وجود دارد در قانون فلوریدا است که نیاز به ساکنان برای دریافت چک دقیقه آنها اعمال می شود.

"در واقع دولت نمی تواند انجام دهد. وجود قوانین ایالتی و فدرال مورد نیاز دولت از کارگران برای اطمینان از این برنامه از طریق یک فرایند بررسی" جیمز Uthmeier, DeSantis' وکیل توضیح داد.

"فرماندار انجام داده است همه چیز او می تواند از طریق فرمان اجرایی برای حذف نظارتی پردازش باری از دوش متقاضیان گفت: Uthmeier.

پنج شنبه صبح و Mattox گفت: آنها به دنبال یک جلسه اضطراری برای یک دستور مقدماتی به دولت شروع به پرداخت ادعا می کند برای مردم محروم مزایای دوران بیماری همه گیر.

Maddox گفت: آنها قصد دارند به استدلال می کنند وجود دارد قابل توجهی احتمال طرح دعوی در دادگاه آنها را در برابر DEO و Deloitte موفق خواهد شد در آن شایستگی که عدم وجود حکم این افراد را رد کرده و منافع را دچار آسیب های جبران ناپذیر و تاکیدی امداد در خدمت منافع عمومی است.

"ما هنوز در حال مبارزه با این" گفت: Mattox. "شکایت اصلاح خواهد شد و شامل تمام شهوت پرست اتهامات که آمده اند به ... چیزهای که به معنای واقعی کلمه باعث می شود پوست من خزیدن."

شکایت شامل اطلاعات ارائه شده توسط یک افشاگر اطلاعاتی در مورد DEO و Deloitte کارکنان گفته تمسخر مردم اعمال می شود که برای بیکاری.

"آنها بسیار با عاطفه و مهربان به مردم بودند که واقعا رو غم انگیز تایمز" گفت ، "آنها گفت: آنها باید خود را, و کار دریافت کنید. آنها در رابطه با رفع این سیستم است."

Deloitte با صدور بیانیه ای روز شنبه گفت: این کار نکرده بر روی سیستم اتصال DEO با استفاده از پس از 2015.

"همه این سیستم ها نیاز به نگهداری مداوم و پس از Deloitte کار نکرده در اتصال در پنج سال ما نمی دانیم که چگونه و یا حتی اگر این تکنولوژی حفظ شده است گفت:" بیانیه منتشر شده توسط سرویس خبری فلوریدا.

DEO پاسخ نمی دهند به آشپزخانه اتهامات.

وزارت بهداشت مقامات ردیابی ویروس در فلوریدا گزارش روز شنبه یکی دیگر از 826 نفر آلوده شده اند coronavirus آوردن تعداد کل موارد در دولت به 38,828.

اضافی 208 بيماران بستری با COVID-19 مجموع 6,765 از آنجا شروع سال. وجود دارد یکی دیگر از 61 مرگ و میر مرتبط با این ویروس برای مرگ و میر 1600.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن