Coronavirus جان چهار Escambia County ساکنان: جمعه روز رسانی

از کارکنان گزارش منتشر شده 2:36 PM EDT 29 مه سال 2020Coronavirus ادعا کرده است زندگی چهار Escambia County ساکن

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

Coronavirus ادعا کرده است زندگی چهار Escambia County ساکنان به عنوان تعداد مرگ و میر صعود به 33 روز جمعه.

جزئیات مرگ هنوز در دسترس است به عنوان وزارت بهداشت منتشر شده روزانه آن coronavirus گزارش.

Escambia County نیز شاهد افزایش هفت مثبت coronavirus موارد در مجموع 791 در حالی که سانتا رزا افزایش سه آوردن مجموع آن به 240.

به تاریخ 22 Escambia County را به مرگ شده اند و یا ساکنان کارکنان از تسهیلات مراقبت دراز مدت.

مرگ و میر گزارش شده در بیسید بهداشت و مرکز توانبخشی (هفت نفر) از جنوب اوکس مرکز مراقبت های پرستاری (پنج ساکنان و یک عضو ستاد), بروکدل Pensacola تسهیلات زندگی کمک (چهار نفر) و در Arcadia بهداشت و مرکز توانبخشی (یک شهروند). باقی مانده و میر وابسته به LTC امکانات نشده است ساخته شده است.

آن را غیر ممکن است برای محاسبه دقیقا چگونه بسیاری از شهرستان مجموع موارد شده اند در دراز مدت مراقبت از مراکز چرا که دولت نمی لیست تجمعی موارد در دراز مدت, مراقبت, اما تنها در حال حاضر فعال هستند. آخرین گزارش شناسایی 119 فعال موارد این ویروس در میان ساکنان و یا کارکنان 14 طولانی مدت مراکز مراقبت در Escambia County است. وجود دارد دو فعال موارد هر دو کارکنان در دو مرکز در شهرستان سانتا رزا.

سانتا رزا شهرستان گزارش شده است نه مرگ و میر پس از شروع شیوع. هفت نفر از زندانیان در بلککوتر رودخانه Correctional Facility در میلتون. همانطور که از جمعه در زندان تا به حال 72 زندانیان و 14 کارکنان که تست مثبت برای COVID-19 با توجه به فلوریدا وزارت اصلاحات است.

ایالت دیگری 1,212 COVID-19 مورد تجزيه و جمعه به رشد کل به 54,497. در مجموع 2,413 مردم فوت کرده اند پس از آغاز شیوع. چهل و نه بیشتر مرگ و میر گزارش شده در حالت سه شنبه.

به تاریخ 9,982 موارد در دولت منجر به بستری شدن در بیمارستان از جمله 64 در Escambia County و 24 در سانتا رزا. که منعکس نمی کند زمان تعداد COVID-19 بیماران در بیمارستان; دولت است نه گزارش که تعداد. دولت نیز گزارش چگونه بسیاری از مردم مبتلا به COVID-19 بهبود یافته اند.

شکستن موارد در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای *

Pensacola: 566 موارد

اردوگاه: 48 نفر

بللویو: 6 مورد

Perdido کلیدی: 1 مورد

قرن: 2 مورد

Molino: 6 مورد

McDavid: 1 مورد

Pensacola Beach: 1 مورد

ناوار: 38 مورد

میلتون: 149 نفر

خلیج فارس نسیم: 28 نفر

سرعت: 16 مورد

جی: 2 مورد

غیر مقیم: 146 مورد

گم شده: 3 مورد

* فلوریدا وزارت بهداشت است انتشار شهرستانها که در آن مورد تأیید قرار گرفته به ارائه گسترده تر نگاه کنید در مناطقی که این ویروس گسترش یافته است. این محل هستند و بر اساس کد پستی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن