Coronavirus: DeSantis گسترش توقف اخراج و سلب حق مالکیت

کریستین Stapleton پالم بیچ پستمنتشر شده 9:48 AM EDT Jun 2, 2020فقط چهار ساعت قبل از یک مهلت قانونی برای اخراج

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

فقط چهار ساعت قبل از یک مهلت قانونی برای اخراج و سلب حق مالکیت به پایان می رسد در اوایل صبح روز سه شنبه فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تمدید یخ در اواخر روز دوشنبه و مقدار کمی بی شماری از کارگران بیکار از بی خانمانی به ویرانی اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان ادامه دارد.

"او فقط احساس آن را در بهترین منافع همه به گسترش آن گفت:" هلن آگور Ferré فرماندار سخنگوی. به منظور برنامه ریزی شده بود به پایان می رسد در 12:01 صبح سه شنبه.

برای بسیاری از فلوریدا, ژوئن 1, علامت دوم یا سوم ماه آنها شده اند و قادر به پرداخت هزینه های مسکن.

DeSantis یک فرمان اجرایی را امضا تعلیق اخراج و سلب حق مالکیت برای 45 روز در 2 آوریل پس از تجدید نظر توسط مستاجران گروههای حقوق. سفارش استاندارد چگونه اخراج و سلب حق مالکیت را به کار گرفته ایالت در طول بیماری همه گیر.

سفارش صادر شده توسط فلوریدا دیوان عدالت چارلز canady را از دست در مارس 24 مجاز کارمندان دادگاه در فلوریدا 67 شهرستان به حالت تعلیق در صدور اخراج سفارشات اجازه می دهد که اجرای قانون برای حذف ساکنان متخلف در پرداخت های خود را.

در حالی که کارمندان در برخی از استان ها به حالت تعلیق سفارشات دیگران نیست. DeSantis " منظور استاندارد سازی سیاست. به عنوان 45 روز مهلت یافتند در اواسط ماه مه در DeSantis تمدید سفارش خود را به مدت دو هفته تا 12:01 صبح سه شنبه.

دموکرات ها خواسته اند که DeSantis به گسترش خود را سفارش دهید. در نامه ای به فرماندار در مه 27, دولت, رهبر اقلیت سنا آدری گیبسون نوشت:

"هزاران نفر از فلوریدا هنوز از وضعیتی وخیم از نظر مالی با توجه به از دست دادن شغل و در ادامه به نیاز مسکن امنیتی است. به ساقه چه می تواند ایجاد یک بی سابقه ای افزایش بی خانمانی من مصرانه از شما به طول مهلت قانونی برای اخراج و سلب حق مالکیت از 2 ژوئن تا 1 جولای."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن