Coronavirus: Esports پیدا گسترده تر در آغوش طول اپیدمی خاموش کردن

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:21 PM EDT 21 مه سال 2020آن را کمی تعجب و در نهایت سخت به دست اف

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

آن را کمی تعجب و در نهایت سخت به دست افزایش برجستگی esports یعنی رقابتی بازی های ویدئویی در طول دو ماه از COVID-19 اپیدمی خاموش کردن.

پس از سال ها ساختمان عظیم آنلاین مخاطبان esports گسترش آن در مدرن جریان اصلی در طول روز اجتماعی فاصله پر نخست-زمان خالی در ESPN و برجسته دیگر شبکه های ورزشی.

در Pensacola, بازی های ویدئویی حتی به طور خلاصه به جای برخی از جوانان ورزش و تفریح و سرگرمی.

محلی نیروی دریایی است که میزبانی مسابقات esports در Madden 20 برای خدمات اعضای جدید esports hub اخیرا تاسیس در OWA سرگرمی های پیچیده در فولی, Alabama.

Pensacola مبتنی بر رویداد شرکت مدیریت فوتبال ضربه محکم و ناگهانی است که همسو با Perdido خلیج FC, میزبانی, مجازی, فوتبال, لیگ برتر و مسابقات بازی های فیفا روی ایکس باکس و پلی استیشن, کنسول.

بازیکنان نمایندگی خود را تمام وقت در باشگاه های فوتبال با آرم در حالی که لیگ برگزار تولید محتوا مانند براکت, جدول رده بندی و افتخارات فردی مانند "بازیکن ماه."

با حمایت از پوما و Soccer.com حتی بازیکنان محلی می تواند رقابت برای حقوق bragging.

"حتی زمانی که من در آینده فوتبال و بازی های ویدئویی نیست بنابراین جریان اصلی آنلاین گفت:" 27 ساله پارکر مک اینتاش ضربه محکم و ناگهانی فوتبال eGaming مدیر. "Major League Gaming چیزی بود که من به یاد داشته باشید و آن را یک معامله بزرگ است. در حال حاضر این نوع مانند بازار آب گرفتگی است.

"دسترسی به تکنولوژی امروز با همه این بچه ها می دانند که آن را بهتر از ما انجام دهد."

اگر همه گیر ارائه یک پلت فرم برای esports در جریان اصلی آن را تنها به دلیل فعالیت در حال حاضر ساخته شده است قابل توجهی بنیادی علاقه آنلاین.

اخیر مک کینزی گزارش برآورد esports' مخاطبان ایالات متحده به بیش از 20 میلیون طرفدار با بیش از 80 درصد مردان و کمتر از 35 سال. میان ایالات متحده مردان جوان تر از 25 حدود 38 درصد نظر خود را esports طرفداران با توجه به همان گزارش.

علاقه ای که ساخته شده بود تا حد زیادی از طریق جریان سیستم عامل مثل Twitch که اجازه می دهد تا بازیکن را به سازمان دیده بان و یا پخش دیگر افراد بازی بازی های ویدئویی. حرکت یا کشش ناگهانی دیدم یک رکورد 1.4 میلیون همزمان بینندگان و 33 درصد افزایش در کانال های منحصر به فرد سه ماهه گذشته با توجه به فوربس.

همه گیر فرصتی برای esports' پرش به جریان اصلی کابل و پخش تلویزیون.

ESPN جلب NBA ستاره مانند کوین دورانت, Donovan Mitchell, Trae جوان و دوین بوکر برای NBA 2K مسابقات بسکتبال در حالی که بالا بردن $100,000 در coronavirus بودجه امداد. در فاکس مسابقات در Madden 20 و مسابقات فرمول 1, مسابقات, یافت نخست-شکاف زمان در پخش و کابل.

مسابقه پخش برنامه های تحت سلطه رتبه های تلویزیون در شبکه های بزرگ. iRacing ادعا بالا نه پخش و به طور متوسط 845,000 بینندگان. برای کنتراست ESPN 2K فینال مسابقات پخش این برنامه شامل Devin بوکر جلب 201,000 بینندگان.

در حالی که توسل به آن ورزش های سنتی بینندگان انتخاب برای پخش برنامه های ورزشی, بازی های شبیه سازی نیست لزوما تعقیب بزرگترین مخاطبان در esports.

Multiplayer online battle arena عناوین مانند لیگ از افسانه و DOTA 2 و همچنین نبرد رویال بازی مانند Fortnite تسلط جریان فضای آنلاین ساعت ضبط تماشا ارقام در صدها میلیون نفر در هر سال.

بینندگان بر روی نیمکت در مسابقات جام جریانهای تعداد تنها در چند ده اما علاقه در رقابت هنوز درو تبلیغات از یک نام تجاری بین المللی مانند پوما.

"که در آن نقطه در زمان به نظر می رسید مانند تنها راه برای دسترسی به فوتبال با بچه ها در خانه" مک اینتاش گفت. "... بعد از ما پوما و Soccer.com به عنوان حامیان مالی وجود دارد قطعا یک buzz به رقابت در ایکس باکس ،

"بسیاری از بچه ها دیدن جوایز و ما سهامداران شما را با باشگاه انجام این کار خوب را بدست آورده و خود را به باشگاه shoutout به عنوان به خوبی."

در بالای حملاتی با جریان اصلی رسانه ها و ورزش های سنتی کسب و کار بازی های ویدئویی ممکن است به خوبی افزایش یافته است در اعتماد به نفس برای برخی از خانواده ها در طول بیماری همه گیر.

"من تا به حال چندین پدر و مادر به من بگویید که همه بچه خود را به نظر می رسد به جلو به روز سه شنبه در 4 p. m. زمانی که مسابقات kick off" مک اینتاش گفت. "این چیزی که من قطعا لذت بردن از ارائه که خروجی."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن