Coronavirus fallout: اگر شما نمی توانید پرداخت صورتحساب خود را در این ماه کمک آنلاین در دسترس است

جنیفر نشاط ویژه به ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 1:49 PM EDT مه 1 سال 2020اصلاحات & توضیحات: نسخه قبل

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

اصلاحات & توضیحات: نسخه قبلی این داستان misidentified TaskRabbit داوطلب طرح است.

مانند بسیاری از مردم در امریکا در حال حاضر 26 سال سن فرانسیسکو ساکن شانا McCune نمی داند که چگونه او را برای رفتن به پرداخت صورتحساب خود فردا.

یک دختر 5 ساله و پسر McCune شد furloughed از کار خود را به عنوان یک بعد از مدرسه معلم مهد کودک همان روز در این شهر اعلام کرد گسترش پناهگاه در محل سفارشات برای یک ماه دیگر. "من فوق العاده مضطرب و بسیار ضعف" او به من گفت. "من یکی از این افراد من سعی می کنم مثبت فکر می کنم من سعی می کنم به دمدمی مزاجی, اما من قطعا واقعا نگران و مضطرب کرده است."

McCune بزرگترین نگرانی این است که پرداخت اجاره. او سهام یک خانه کوچک دو اتاق خوابه با یکی دیگر از تک, مامان و پسر و هم اتاقی او گذاشته شد و از کار خود را در ماه گذشته بیش از حد. "ما یک فرمت از ما صاحبخانه ما تا 15 در حال حاضر به پرداخت اجاره بها" McCune گفت: "من را نجات داد تا کمی (با یک طرف فشار به عنوان یک Lyft راننده) اما همه ما تقریبا زنده چک چک. بدون من نمی دانم که چگونه ما در حال رفتن به آن را."

ماه گذشته یک سوم از تمام مستاجرها در ایالات متحده نمی تواند در پرداخت اجاره بها را بین 1 آوریل و مارس 5, با توجه به داده ها از ملی مسکن چند شورای. این ماه که شماره می رود به بالاتر از حد به خصوص در شهر سان فرانسیسکو که در آن ميانه اجاره برای یک آپارتمان دو خوابه است $3,102.

"وجود دارد یک بحران قبل از coronavirus می گوید:" براد Hirn سرب جامعه سازمان با مسکن کمیته حقوق از سان فرانسیسکو (HRCSF). او می گوید آنها به طور معمول حدود 5000 مستاجران از یک سال به دنبال کمک با اجاره موقعیت. در حال حاضر آنها در حال گرفتن تماس از بیش از 5 ، 000 در ماه است. "مردم با شغل خوب – حتی دو و سه شغل – تلاش شد قبل از اینکه با کمبود مسکن مقرون به صرفه. سپس coronavirus آمار و عقب هر حجاب و با سرعت بالا تمام این مسائل موجود و همه نوع از افرادی که در لبه قبل از در حال حاضر از کار بیش از حد. من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به آن."

"ما را دیده اند هرگز به این سطح از استرس های مالی سنبله تا به طور ناگهانی و غیر منتظره به عنوان آن را در این بیماری همه گیر" می افزاید: کیمبرلی پالمر یک امور مالی شخصی متخصص در NerdWallet و نویسنده از "هوشمند, مامان, غنی, مامان." "رکود بزرگ به عنوان مثال در مقایسه با نرخ بیکاری در حال حاضر یک شبه آن را فقط فصل و به همین دلیل آن را بسیار تکان دهنده و پر استرس برای بسیاری از مردم است."

Hirn Palmer و بسیاری از مردم دیگر با من صحبت کرد گفت: اولین چیزی که به می دانم که اگر شما در حال مبارزه در حال حاضر این است که شما تنها نیستید و بحرانی کمک می تواند حق را در نوک انگشتان خود را. در اینجا لیستی از مهم منابع آنلاین و پاسخ به رایج ترین سوالات در اطراف پرداخت قبوض:

چه باید بکنید اگر شما نمی توانید پرداخت اجاره

اولین چیزی که شما باید انجام دهید اگر شما نمی توانید استطاعت به پرداخت اجاره بها در ممکن است برای ارسال یک ایمیل یا نامه کتبی به صاحب خانه خود را توضیح شرایط به دنبال یک تماس تلفنی. اکثر ایالت قالب نامه های آنلاین در دسترس از طریق دادستان کل کشور دفتر و یا از طریق مستاجران-گروه های مدافع حقوق بشر مانند HRCSF. حداقل نیمی از ایالت های امریکا را به طور موقت اخراج moratoriums در محل و ده ها تن از شهرستانها به تصویب رسید اقدامات به عنوان به خوبی.

"به عنوان یک قاعده کلی پول نیست ببخشند شما هنوز هم مجبور به پرداخت در برخی از نقطه می گوید:" پالمر. "اما زمانی که شما در حالت بحران خرید زمان خود را می تواند واقعا مفید است با این امید که شما باید درآمد در آینده به زودی."

چه باید بکنید اگر شما نمی توانید پرداخت وام مسکن خود را

پالمر می گوید برای تماس با وام دهنده خود را از حق دور و با استفاده از "کلمات جادویی" بسیاری از نمایندگان خدمات مشتری آموزش دیده برای گوش دادن "اگر به شما می گویند شما بیمار شده است یا این که از دست داده اید و یا در حال مواجهه با دیگر مشکلات – آنها در واقع گوش دادن به شنیدن به شما می گویند شما شده اند تحت تاثیر این بیماری همه گیر به طور خاص با سلامت و یا از دست دادن شغل." برخی از وام دهندگان در حال اجازه دادن به مردم صرف پرداخت برای سه ماه و ضمیمه آن را به پایان وام مسکن خود را در حالی که دیگران در حال گفتن مردم آنها را به طور کامل پرداخت که سه ماه هستند. مهم نیست که چه پالمر می گوید: "شما باید اولین کسی که اولین گام را که تماس بگیرید."

بیشتر: از کمک های حرفه ای به در دسترس بودن محصول: 7 tech ابزار برای کمک به شما در طول بحران

بیشتر: آیا این 4 چیز به بیکاری خود را سریعتر چک

بیشتر: می توانم بیکاری اگر من اقامت در خانه به مراقبت از فرزند من? خود را coronavirus پول, سوالات, پاسخ,

اگر شما دچار مشکل گرفتن کسی در گوشی, سایت GetHuman ممکن است کمک کند. این لیست کار خدمات به مشتریان شماره تلفن و بینش در زمان انتظار و بهترین زمان از روز برای رسیدن به کسی. در صورتی که هنوز کار نمی کند, قرار دادن شرکت یک پیام به طور مستقیم از طریق توییتر. من انجام داده ام که چند بار به تازگی و آن را در واقع کار قرار دادن من در تماس با یک فرد زمانی که همه چیز شکست خورده است.

چه باید بکنید اگر شما می توانید کارت اعتباری خود را پرداخت

پالمر می گوید این همان قاعده به پرداخت کارت اعتباری با یک نکته. اگر شما نمره اعتباری 690 یا بالاتر در حال حاضر زمان مناسبی برای درخواست یک نرخ بهره صفر درصد کارت. اگر شما قادر به دریافت تایید به سرعت پالمر می گوید: شما ممکن است قادر به انتقال تعادل از بهره بالاتر کارت و پرداخت را که در راه است. او همچنین گفت که برخی از ناشران اعتباری مانند اپل پرداخت معوق بدون شارژ هر گونه علاقه در ماه گذشته. بیشتر ممکن است مایل به انجام است که به همه گیر مربوط به بار ادامه به عوارض خود را.

چه باید بکنید اگر شما نمی توانید به خرید مواد غذایی دارو و یا دیگر ملزومات

تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین به یک سرویس به نام 211.org. آن را جامع ترین منبع محلی سرپرستی در خدمات اجتماعی در ایالات متحده و کانادا است. شما می توانید تماس بگیرید و یا گفتگو با یک منبع جامعه متخصص در منطقه خود را 24/7 برای دریافت کمک با غذا و مسکن و آب و برق و یک میزبان از دیگر نیاز دارد. تماس کاملا محرمانه و کمک در دسترس است در 180 زبان.

چه باید بکنید اگر شما می توانید ماشین خود را پرداخت

اگر شما در حال حاضر به نام وام دهنده خود را و با استفاده از "کلمات جادویی" بی فایده ماشین-راهنمای خرید ادموندز یک چوب خط حساب کردن در حال اجرا امداد خودروسازان در حال ارائه در حال حاضر در وام از طریق تولید کنندگان.

خوب دیگر رفتن به اینجا و به طور کلی واقعا – قانونی خدمات وب سایت به نام DoNotPay. آن لوایح خود را به عنوان اولین بار در جهان chatbot وکیل و این می تواند به شما کمک کند دسترسی ملی و ایالتی و محلی قوانین به کشف coronavirus مرتبط با امداد. شما می توانید با استفاده از این سایت کمک به پیش نویس نامه به وام دهندگان و درخواست برای دیر یا پرداخت معوق در بسیاری از صورتحساب خود را دریافت می کنید کمک برای پر کردن بیکاری و حتی استفاده از آن برای لغو اشتراک شما دیگر استفاده کنید.

یک نفس عمیق بکشید

هر آنچه که شما انجام نمی وضعیت نادیده گرفت و نمی دهد تا کارشناسان می گویند. آن را ترسناک برای دیدن صورتحساب ستون و هر گونه پول در آینده اما وحشت نکنید. تلاش های امدادی در حال انجام از فدرال به محلی سطوح برای کمک به مردم از طریق این زمان دشوار است.

بسیاری از شرکت های فن آوری مانند TaskRabbit و همسایه (با خارج) نیز در حمایت از اعطای وام. هر دو خدمات آنلاین راه اندازی شد ویژه برنامه های به تازگی دوبله وظایف خوب و همسایه, کمک به همسایه ها برای اتصال مردم با داوطلبان که می توانید با انجام کارهایی مانند انتخاب کنید تا مواد غذایی و داروها و ملزومات دیگر و سپس ارائه آنها را بدون تماس بگیرید.

جنیفر نشاط است برنده جایزه امی مصرف کننده تکنولوژی نویس. ایمیل خود را در jj@techish.com. او در توییتر دنبال کنید: @JenniferJolly.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن