Coronavirus فلوریدا: ULTIMOPREZZO پانل تلاش برای نمودار دوره دبیرستان به ورزش برای بازگشت

کلیتون فریمن ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - فلوریدامنتشر شده 5:12 PM EDT Jun 23, 2020برنامه ریزی shakeups و

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

برنامه ریزی shakeups و قهرمانی تغییرات در جدول به عنوان فلوریدا دبیرستان مسابقه در برابر زمان و در برابر coronavirus — با خیال راحت بازگشت به دو و میدانی برای سقوط.

در جولای 27 — تنها 34 روز دور — فلوریدا دبیرستان ورزشی انجمن قصد دارد به لگد کردن آن سقوط تقویم ورزشی.

گرفتن وجود دارد این است که بخش سخت.

این ULTIMOPREZZO اشاره بالقوه تغییرات آن قهرمانی قصد دارد در طول یک شنبه جلسه از سقوط آن ورزش نیروی کار است که با هدف به نمودار یک دوره نسبت به امن بازگشایی در زمان برای رقابت در ماه اوت است.

مدیر اجرایی جورج Tomyn گفت: دولت در حال برنامه ریزی برای شروع پاییز ورزش به عنوان اصل برنامه ریزی شده با فعالیت های آغاز در جولای 27 — حتی به عنوان دولت COVID-19 تعداد معینی از 100,000.

در حال حاضر ارتباط چهره یک چالش: چگونه برای شروع رقابت اگر برخی از شهرستانهای استان در حال درد و رنج از مقیاس شیوع بیماری در حالی که دیگران تا حد زیادی دست نخورده باقی می ماند.

و چگونه آن را به پایان برساند. قصد دارد برای فصل پایان دولت قهرمانی Tomyn گفت: می تواند در هوا.

"من خیلی مطمئن نیستم که ما در حال رفتن به قادر به اند که در این سال در قالب سنتی که در گذشته" Tomyn گفت.

نیروی کار انجام شده در این جلسه از طریق پلت فرم آنلاین زوم پرداختن به آرایه ای از لجستیکی و چالش های پزشکی, اما رسیدن به چند پاسخ بتن به عنوان اختلاف بین سخت ضربه جنوب فلوریدا و کمتر نهفته شمال فلوریدا مسائل مطرح شده از رقابتی سهام و ایمنی.

"هر جامعه سوئیچ دیمر است که به حرکت در سرعت های مختلف گفت:" یعقوب Oliva, صدراعظم از فلوریدا وزارت آموزش و پرورش در بخش مدارس دولتی.

Broward County ورزشی انجمن مدیر Rocky Gillis گفت: در ابتدای ماه ژوئیه ممکن است مشکل را برای منطقه خود را که رنج بیش از 11,000 عفونت.

پم رومرو, مدیر ورزشی در پالم بیچ شهرستان گفت: منطقه تا به حال به عقب راندن شروع تمرینات تا بعد از آن در ماه جولای است. او گفت: کسانی که تاخیر ممکن است جلوگیری از برنامه های وجود دارد از بازگشت به رقابت کامل قبل از روز کارگر.

در عین حال که حتی تاریخ شروع برخی اذعان می تواند بیش از حد خوش بینانه برای برخی از مناطق.

"چه کسی می گویند ما قادر خواهید بود برای شروع پس از روز کارگر گفت:" جان Gerdes ، مدیر ورزشی در ویکی مرکزی کاتولیک. "ما فقط به سادگی نمی دانم."

دیگر مناطق جنوبی و مرکزی فلوریدا مجبور شده است به آرامی در حال بازگشت به تمرین. مدارس دولتی در رودخانه هند و سنت لوسی شهرستانهای بازگشت به تمرینات دوشنبه.

مارتین در مدارس شهرستان در حال تنظیم برای بازگشت ژوئن 29 در حالی که شهرستان اوکیچوبی خواهد آمد جولای 6. جان کارول کاتولیک در فورت پیرس از سر تمرینات ژوئن 8.

Brevard County schools آمد برای شیوه های دوشنبه است.

مدارس خصوصی در لی و ذغال سنگ شهرستانهای بازگشت به تمرینات ژوئن 1 با مدارس دولتی آمدن ژوئن 15. انجیلی مسیحی مدرسه در فورت مایرز اول جنوب غربی فلوریدا مدرسه برای از سرگیری تمرینات ممکن است 4.

ذغال سنگ: با کروناویروس موارد در افزایش ایممکلی شروع داوطلبانه تمرینات با بقیه از شهرستان

لی: فورت مایرز کیپرس لک در زمین; اسقف Verot وارد هفته سوم تمرین

اکثر مدارس در شمال شرقی فلوریدا شده اند انجام تمرینات برای هفته ها. Nassau County شروع داوطلبانه تمرینات در ژوئن 1, در حالی که مدارس دولتی در رس Duval و سنت جانز شهرستانهای استان آغاز شده در هفته گذشته.

مدارس در تالاهاسی و خم بزرگ منطقه از سر گرفته offseason تمرینات ژوئن 15.

در تکدی, Escambia و سانتا رزا مدارس شهرستان بازگشت به تمرینات ژوئن 15 با برنامه ریزی برای ورود به فاز 2 از بازگشت به تمرین ژوئن 29.

تحت دستورالعمل های بهداشتی است که متفاوت از شهرستان به شهرستان در ورزشکاران نیاز به رفتن را از طریق حرارت کنترل و آموزش در گروه های کوچک تر برای به حداقل رساندن خطر گسترش COVID-19.

اما این محدودیت نیست و کاملا له نگرانی در شمال شرقی فلوریدا به دلیل افزایش coronavirus برگه در هر جکسون-منطقه شهرستان.

روز دوشنبه سنت آگوستین دبیرستان خود را به حالت تعلیق تمرینات بسکتبال بعد از اعضای خانواده از یک بازیکن تست مثبت برای COVID-19 نتیجه تحریک یک قرنطینه.

Tomyn گفت: ULTIMOPREZZO خواهد بود انعطاف پذیر در برخورد با برنامه ریزی تغییرات.

"ما قصد داریم به نگه داشتن پاهای خود را به آتش. ... ما در حال رفتن به محل کار با شما," او گفت:.

در حال حاضر Tomyn گفت: ارتباط ندارد رسمی Plan B برای شروع در یک تاریخ متناوب. او همچنین گفت: هیچ برنامه ای برای تغییر هر سقوط ورزش به زمان بعد در سال اعلام کرد و گفت ULTIMOPREZZO طرح "ماندن این دوره است."

Duval County مدیر ورزشی Tammie Talley به نام برای ULTIMOPREZZO به حفظ ارتباط با مدیران ورزشی و پیشنهاد انجمن ممکن است مایل به نشان می دهد "مجموعه های مختلف از مدل ها برای همه در سراسر ایالت فلوریدا به نگاه و دیدن آنچه که برای آنها کار می کند."

همچنین از نگرانی: این ULTIMOPREZZO سیستم رتبه بندی استفاده می شود برای اولین بار در سال گذشته برای تعیین در بزرگ حذفی اسکله در چندین تیم ورزشی. Gillis پیشنهاد کرد که این ارتباط ممکن است مجبور به دوباره کسانی که رتبه بندی در مورد ویروس مختل تیم' برنامه.

Tomyn گفت که از شش سقوط ورزش ULTIMOPREZZO انتظار چند تنظیمات برای بازی بولینگ کشور صلیب گلف و یا شنا کردن. اما والیبال به دلیل نزدیکی در یک باشگاه ورزشی و به خصوص فوتبال را عوارض.

وظیفه نیروی گذشت یک حرکت از لورن, Otero, مدیر ورزشی در تمپا گیاه برای ارسال یک بررسی به ULTIMOPREZZO عضویت. با کمتر از پنج هفته باقی مانده از قبل برنامه ریزی شده شروع زمان در حال اجرا است ،

این تیک تاک ساعت نیز می تواند تقلا قصد دارد برای پایان دادن به سقوط فصول در زمانی که برخی از اپيدميولوژيستها پیشنهاد کرده اند که coronavirus می تواند وارد موج دوم.

Talley پیشنهاد کرد که ULTIMOPREZZO می تواند نگه منطقه ای یا مقطعی قهرمانی در این رویداد که این ویروس باعث می شود متعارف دولت سری غیر عملی و یا نا امن.

"انعطاف پذیری بیشتر ما می توانیم اجازه می دهد خودمان" Gerdes گفت: "بهتر است."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.

آخرین مطالب