Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی است. DeSantis حرکت بسیاری از دولت به 'فاز 2' بازگشایی

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 5:17 PM EDT Jun 3, 2020رژیم صهیونیستی. ر

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: 64 شهرستان فلوریدا می تواند بازگشایی کافه و سینما در حالی که فروشگاه های خرده فروشی می تواند به ظرفیت کامل به عنوان او نقل مکان کرد و بسیاری از دولت به فاز دوم اقتصادی بازگشایی.

تغییر اثر طول می کشد جمعه DeSantis گفت: صحبت کردن در بخشی از بازگشایی از استودیو یونیورسال در اورلاندو است.

میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان که در آن coronavirus شده است شایع ترین محروم هستند از گسترش اما DeSantis گفت: رهبران وجود دارد می توانید بازگشایی قصد دارد برای بررسی بیشتر توسط دفتر او.

میله های زندان خواهد بود محدود به 50 درصد ظرفیت در داخل خانه با همه نشسته اگر چه در خارج از صندلی نامحدود خواهد بود.

"ما یک فرصت برای حرکت رو به جلو در امن و هوشمند گام به گام رویکرد" DeSantis و افزود: دولت آماده بود به "اینچ به فاز 2."

DeSantis' اطلاعیه آمده همان روز دولت در بخش بهداشت و درمان گزارش 1,317 موارد جدیدی از کروناویروس بزرگترین واحد-روز خروش در شش هفته. فلوریدا در حال حاضر تا به حال 58,764 موارد این ویروس با 36 جدید مرگ و میر گزارش یکشنبه آوردن دولت و میر به 2,566.

پس از تظاهرات در بسیاری از شهرهای فلوریدا باعث مرگ جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس DeSantis همچنین خطاب به این زمان تظاهرات و بازداشت ده ها تن از مردم به خصوص در تمپا میامی و اورلاندو.

""فلوریدا نمی خواهد تحمل شورش, غارت و یا خشونت" DeSantis گفت.

DeSantis گرچه همچنین تشکر از "تظاهرات مسالمت آمیز" برای اقدامات خود را در سراسر ایالت.

فرماندار گفت: او ارسال 500 گارد ملی فلوریدا به واشنگتن در روز چهارشنبه برای کمک به امنیت وجود دارد که در آن سیاسی خود را مربی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است تمرکز بسیاری از تظاهرکنندگان و که در آن تجمعات را باعث درگیری با اجرای قانون و پرسنل نظامی است.

"من می خواهم همه را تشویق به ادامه به صلح آمیز" DeSantis گفت. "که واقعا نام این بازی است."

مدارس بازگشایی: قبل از بازگشایی مدارس, معلمان, اتحادیه می گوید تغییرات عمده مورد نیاز

محلی واکنش: فلوریدا, کافه کاباره ها, فیلم تئاتر, سالن کنسرت می توانید دوباره باز جمعه در 50 درصد ظرفیت

طوفان های نجومی: Coronavirus اختلالات تاثیر فصل طوفان دبستان, کارشناسان می گویند

با بازگشایی مجدد DeSantis همچنین اجازه می دهد فروشگاه های خرده فروشی و ورزشگاهها برای رفتن به ظرفیت کامل اگر چه با اجتماعی فاصله و مکرر مطابق با استانداردهای هنوز هم در جای خود. فرماندار نگهداری ورزشگاه به طور کامل بسته شده و تا اواسط ماه مه حتی به او اجازه داده رستوران برای اولین بار بازگشایی تا حدی ممکن است 4.

"ما می خواهیم مردم را در شکل" DeSantis گفت. "ما فکر می کنیم که خوب است برای سلامت عمومی است."

اما او همچنین گفت که او نمی خواست به دیدن جمعیت. DeSantis گفت که بخشی از تفکر خود را مورد نیاز است که هر کس نشسته در یک نوار به خدمت گرفته شود.

"مردم به لذت بردن از یک نوشیدنی که خوب است. ما می خواهیم به نوعی نیست که جمعیت عظیمی ستون در" DeSantis گفت.

فیلم بازی بولینگ کوچه ها بازی ها و سالن نیز می تواند بازگشایی جمعه اگر چه در 50 درصد ظرفیت است.

فلوریدا pari-mutuel امکانات که میزبان اسلات شرط بندی در مسابقات و cardrooms همچنین می تواند ارائه بازگشایی برنامه ای برای نقد و بررسی توسط DeSantis بخش از کسب و کار و حرفه ای مقررات پوشش بهداشت و دستورالعمل های ایمنی.

خال کوبی, ماساژ, برنزه و همچنین سالن نیز خواهد بود مجاز به ارائه آنها به دنبال دستورالعمل صادر شده توسط وزارت امور خارجه سلامت بخش DeSantis گفت.

فرماندار اعلام کرد: آخرین مرحله در بازگشایی پس از او رفت و در طول در مورد دولت را افزایش تست قابلیت کاهش نرخ مثبت تست های کروناویروس و در دسترس بودن تخت بیمارستان.

او نمی نشانی چهارشنبه سنبله در موارد گزارش شده. و نه او اذعان کرد که فلوریدا میانگین 29,952 روزانه تست های انجام شده در دو هفته گذشته هنوز سقوط کوتاه از آنچه اپیدیولوژی می گویند سطح است که دولت باید بر اساس آن جمعیت — 31,800 در هر روز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن