بیماری همه گیر کوروناویروس رود به آمار 39 درصد از کارگران فلوریدا در جیب خود مطالعه می یابد

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 5 سال 2020قریب به اتفاق قربانیان در صد از ساکنان

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

قریب به اتفاق قربانیان در صد از ساکنان فلوریدا را کاهش هزینه و تعویق برنامه سفر در طول COVID-19 pandemic, بر اساس یک مطالعه جدید در مورد اثرات اقتصادی بحران.

از 16 مارس تا آوریل 6, دانشگاه وست فلوریدا هاس مرکز بررسی بیش از 3000 فلوریدا در مورد سه حوزه کلیدی: کاهش دستمزد و درآمد کاهش هزینه و اثرات به سفر و گردشگری.

محققان دریافتند که ایالت 90 درصد از فلوریدا گزارش شده کاهش هزینه های 61 درصد گزارش شده لغو و یا به تعویق انداختن برنامه های سفر و 39 درصد گفت: آنها تا به حال از دست داده و یا انتظار برای از دست دادن دستمزد و یا درآمد.

فرماندار فلوریدا huddles با آرایشگران, آرایشگران در مورد بلند کردن اجسام coronavirus محدودیت

نیاز کار می کند ؟ در اینجا یک لیست از شرکت های استخدام در پنساکولا در طول همه گیر

"این فوق العاده مهم است چون فروش و درآمد مالیاتی که از مردم و کسب و کار صرف پول است که 77 درصد یا بیشتر از ما به طور کلی درآمد و می پردازد که برای مدارس و بهداشت و درمان و همه آن نوع از چیزهایی که گفت:" جری Parrish, اقتصاددان ارشد و مدیر تحقیقات برای فلوریدا مجلسی بنیاد. "این یک چیز بزرگ و قطعا به این همچنان به بازی کردن آن واقعا در حال رفتن به صدمه زدن به بودجه دولت است. ... شهرستان و شهرستان بودجه به عنوان به خوبی."

در اینجا برخی از بزرگ takeaways از مطالعه:

اثرات بر دستمزد و درآمد

اقتصاددانان پروژه که بیش از 46 درصد از فلوریدا مشاغل طبقه بندی شده به عنوان داشتن در معرض خطر بیکاری — از جمله مشاغل است که تلقی نمی ضروری برای بهداشت عمومی و یا ایمنی مشاغل است که نمی توان به راحتی تکمیل کردن سایت و مشاغل هستند که حقوق و مزایای خود.

به طور کلی فلوریدا رتبه نسبتا پایین در معرض خطر رتبه 34 از 51 متحده و سی اما این تحلیل هنوز هم پیشنهاد کرد که حدود 4 میلیون نفر در معرض خطر بیکاری است.

این بیماری همه گیر است که پیش بینی می شود اکثر مشکلات برای کسانی که در حال حاضر از لحاظ اقتصادی آسیب پذیر از جمله 11 درصد از فلوریدا شاغل در آماده سازی مواد غذایی و خدمت به مشاغل.

در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای 44 درصد از کارگران می گویند که آنها از دست داده اند و یا انتظار برای از دست دادن دستمزد و یا درآمد.

"که البته به این معنا نیست که کسانی که 44 درصد بود لزوما از دست داد اما شاید آنها تا به حال شاهد یک کاهش در شیفت و یا شاید آنها را دیده ام یک کاهش در دستمزد" گفت: Amy نوبورن مدیر تحقیقات بازار برای هاس مرکز.

ایالت داده ها نشان می دهد کاهش درآمد را تحت تاثیر قرار حدود دو سوم از کارگران در محل اقامت و غذا و خدمات صنایع; حدود 57% و یا کارگران در هنر, سرگرمی و تفریح, صنایع; و 48 درصد از خرده فروشی کارگران است.

هنوز تعداد کسانی که تا حدودی متعادل و با ثبات در زمینه های که در نظر گرفته شده ضروری است. کمتر از 8 درصد از کارکنان دولت گزارش از دست دادن درآمد در حدود 10 درصد از کارکنان در امور مالی و بیمه زمینه گزارش کاهش درآمد و تنها حدود 3 درصد از کارگران آب و برق شده اند نهفته است.

فلوریدا به عنوان یک کل 61 درصد از کارگران گفت: آنها از دست داده اند بدون دستمزد در طول همه گیر 17 درصد گفت: آنها هنوز حقوق از دست رفته است اما انتظار می رود در آینده و 22 درصد از کارگران گفت: آنها حقوق از دست رفته و یا درآمد.

اثرات بر هزینه های مصرف کننده

Pensacola-منطقه بررسی پاسخ دهندگان گفته اند که در حال گذراندن 72 درصد کمتر در خرده فروشی 75 درصد کمتر در رستوران ها و کافه ها و 81 درصد کمتر در ورزش, فیلم و کنسرت.

ایالت مردمی هزینه حتی کمتر به طور متوسط به میزان 76 درصد کمتر در خرده فروشی 80 درصد کمتر در آب آشامیدنی و ناهار خوری و 91% در کمتر ورزشی, فیلم و کنسرت.

رستوران شد و یکی از اولین بخش به طور مستقیم تحت تاثیر سیاست های دولت با رژیم صهیونیستی. ران DeSantis محدود کردن بارها و کاباره ها از فروش الکل مارس 17 و تعلیق در قضیه مصرف مواد غذایی برای رستوران مشتریان مارس 20.

اگر چه موسسات همچنان به ارائه تحویل و از خدمات هاس مرکز برآورد اثرات COVID-19 بحران شده است چشمگیر.

در سال 2019 فلوریدا رستوران ها و کافه ها را در حدود 13.6 میلیارد دلار در سال مشمول مالیات فروش در ماه مارس آوریل و مه. نوبورن گفت: هاس مرکز فروش پیش بینی شده برای ماه مارس تا ماه مه سال 2020 بر اساس یک سناریو که در آن اجتماعی فاصله دستورالعمل شد آرام در پایان مارس و یک سناریو که در آن اجتماعی فاصله ماند در محل از طریق ممکن است.

مرکز پیش بینی کافه ها و رستوران ها را حدود 8 میلیارد دلار فروش در سناریوی اول و $4.4 میلیارد دلار در دوم.

این Pensacola رستوران ها دوباره باز: در اینجا یک نورد لیست اطلاعات

Pensacola رستوران ها به دنبال فاز یک به منظور سرعت خود را

نوبورن گفت: در حال حاضر در دنیای واقعی سناریو به احتمال زیاد در جایی بین این دو اگر وجود دارد بسیار زیاد تعداد متغیر بسته به سیاست های محلی و شرایط در هر منطقه داده می شود.

Parrish افزود: "(recovery) برای رفتن به مرحله و آن را به های مختلف برای صنایع مختلف. خب راستش ما هنوز به دنبال در (حالات ممکن است) ... . ما نمی باید یک پاسخ خوب است. هر یک از این حالات می تواند به همان اندازه محتمل است. اما من فکر می کنم خبر خوب وجود دارد در اینجا با امید شاید درمان می تواند در آینده نسبتا به زودی از مواد مخدر میباشد. هر چه زودتر آن چیزهایی دریافت تایید و اعزام هر چه زودتر همه از بهبود حال رفتن به اتفاق می افتد."

اثرات در سفر

درآمد هتل در سراسر فلوریدا بوده است حدود 300 میلیون دلار به 400 میلیون دلار در هر هفته از ماه مارس 15, با توجه به گزارش.

بسیاری از دولت های محلی و سیاست در جای خود — مانند بسته شدن سواحل و اجاره تعطیلات, خواص, اجرای, اجتماعی, فاصله دستورالعمل و اقامت در خانه سفارشات — از بین بردن امکان برای گردشگران برای سفر به و یا لذت بردن از امکانات دولت است.

برنامه ریزی سفر هوایی صندلی ظرفیت پایین 60% از دیگر فرودگاه های داخلی از Feb. 29, 2020. جدید تعطیلات رزرو شده اند بین 70% و 90% در هر روز پس از اواسط ماه مارس. فلوریدا تقاضا اعداد شده اند روند کمی بدتر از ایالات متحده به عنوان یک کل.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که در زمان این نظر سنجی فقط 5 درصد از فلوریدا به دنبال از طریق در کسب و کار و اوقات فراغت برنامه های سفر در طول بیماری همه گیر. حدود 42 درصد از پاسخ دهندگان گزارش لغو برنامه سفر و 22 درصد به تعویق افتاد برنامه.

برخی از 34 درصد از پاسخ دهندگان تا به حال هیچ برنامه سفر برنامه ریزی شده.

نوبورن گفت: وجود یک پوشش نقره ای در بررسی پاسخ.

"ما دیدیم که در حالی که مردم تا به حال لغو شد و به تعویق افتاد در دو چهارم از سال مردم هنوز هم واقعا برگزاری امیدواریم که که آنها را قادر به گرفتن تعطیلات تابستان در ماه ژوئیه و اوت" نوبورن. "من امیدوارم که برای سفر و اوقات فراغت صنعت که نشانه آن است که پس از سفر با خیال راحت می توانید رزومه کاری که مردم را خوشحال خواهد شد شرکت کنند."

نیکول Gislason موقت دستیار معاون رئیس جمهور در UWF هاس مرکز گفت: این مرکز خواهد بود انجام تحقیقات بیشتر به عنوان COVID-19 پاسخ ادامه می دهد و این داده ها باید به کمک به سهامداران جامد اطلاعات به تصمیم گیری آگاهانه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد UWF هاس مرکز و برای دسترسی به اثرات اقتصادی مطالعه بازدید haas.uwf.edu.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن