Coronavirus: آنچه که به سازمان دیده بان برای در پنساکولا ورزشی این ژوئن

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:44 PM EDT Jun 1, 2020وجود دارد بیش از چند سوال طولانی بیش از و

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

وجود دارد بیش از چند سوال طولانی بیش از ورزش در پنساکولا در حال حرکت به ژوئن حتی به عنوان جامعه و جهان ورزش شروع به باز کردن.

از COVID-19 همه گیر و تاثیر آن بر حرفه ای و دانشگاهی ورزش به پیامدهای آن برای ورزشکاران دبیرستان در اینجا چند چیز را به نگه داشتن چشم در ماه جدید:

1. چه کوچک لیگ بیس بال سرنوشت?

تیک تاک ساعت است در سال 2020 minor league baseball season.

یک موج اخراج و بازیکن منتشر جاروب پله پایین تر از بیس بال حرفه ای در این هفته هزینه صدها شغل و اضافه کردن یک انسان هزینه به مبارزات اقتصادی رو به سازمان.

کاهش نمی رسید بازیکنان با Pensacola آبی Wahoos اما دوقلوها مینه سوتا را متعهد به بازیکنان پرداخت دستمزد و مزایا از طریق Aug. 31 صرف نظر از اینکه آیا یا نه وجود دارد 2020 فصل است.

که موضوع آن سخت است نه به پیدا کردن بدبینی در مورد شانس بازی در لیگ کوچک بیس بال در این فصل و در بسیاری آبی Wahoos سازمان انتظار حرف آخر در هفته های آینده.

2. چگونه خواهد high school sports نگاه متفاوت است ؟

High school sports در حال بازگشت به trickling بریزید و آن را نمی ممکن است مدتها قبل از عمل آغاز می شود به صورت محلی.

به بوکر تی واشنگتن Wildcat تیم فوتبال منتشر تابستان برنامه ریزی برای تیم خود در این هفته تنظیم 15 ژوئن به عنوان تاریخ شروع برای تابستان شیوه های.

شبیه به خود را در ماه مارس در واکنش به کروناویروس شیوع فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی تا حد زیادی واگذار تصمیم گیری در عمل و بار دیگر به فردی در مدارس.

از آنجا که این خیلی جالب خواهد بود برای دیدن آنچه که پروتکل عمل و دیگر اقدامات ایمنی مدارس را بر از سر گیری فعالیت های ورزشی است. این سوال که آیا یا نه برای قرار دادن طرفداران در غرفه قطعا در افق به عنوان به خوبی.

3. خواهد فاز 2 ارائه کمک برای بزرگسالان اجتماعی ورزشی است ؟

صنایع چند ضربه شده است به عنوان سخت با این بیماری همه گیر به عنوان ورزشی اجتماعی باشگاه است.

راهپیمایی خاموش قرار داده و در مجموع توقف اجتماعات از بزرگسالان به نوشیدن, بازی, ورزش های رقابتی و مبارک باشد. اثرات اقتصادی نبوده است ،

در یک بررسی اخیر توسط ورزشی و اجتماعی انجمن صنعت که شامل بیش از 60 کسب و کار و در حدود 2.2 میلیون بازیکنان 100 درصد از کسب و کار گزارش اقتصادی از خاموش کردن.

نزدیک به نیمی گزارش 100 درصد از دست دادن درآمد حاصل از اواسط ماه مارس در حالی که اخراج و furloughs تحت تاثیر نیمی از پاسخ دهندگان کسب و کار.

محلی ورزشی اجتماعی باشگاه Kaboom در انتظار امداد تنها زمانی که همه گیر بازگشایی می رسد فاز 2.

4. چه ایده را Pensacola آبی Wahoos آمده تا با بعدی ؟

چه کسی می تواند پیش بینی کند چه ایده خواهد آمد از آبی Wahoos ورزشگاه بعدی ؟

از نزدیک-بدترین سناریو آبی Wahoos شده اند گنجینه ای از طرف مباحث و تغییر طرح کسب و کار در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر را تعلیق بیس بال.

آبی Wahoos' Airbnb مثال که ساخته شده ملی و بین المللی عناوین افتتاح شد به اولین مشتریان این آخر هفته از جمله افتتاحیه حزب خواب با دو زمان کارشناسی ارشد قهرمان و تیم مالک بابا واتسون. این فهرست در حال حاضر به فروش می رسد از طریق ژوئن.

حرکت به جلو, ورزشگاه میزبان فیلم شب منظقه مواد غذایی وانت ها و خانه های یک دیسک گلف در تعطیلات آخر هفته برای مشتریان پرداخت.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب