دادگاه رد چالش به Confederate monument حرکت

جیم ساندرز سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 5:56 PM EDT Jun 22, 2020تالاهاسی --- در میان بحث ملی در مورد نمادهای کن

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

تالاهاسی --- در میان بحث ملی در مورد نمادهای کنفدراسیون یک دادگاه تجدید نظر فدرال دوشنبه را رد کرد یک چالش به یک تصمیم لکلند مقامات به حرکت Confederate monument.

سه قاضی پنل 11, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر حکم داد که مخالفان نمی باید جایگاه قانونی برای به چالش کشیدن این اثر تاریخی را حرکت می کند گفت: آنها نمی محرمانه "یک بتن خاص آسیب است."

چند شاکیان واصل طرح دعوی در دادگاه پس از لکلند مقامات در سال 2018 تصمیم به حرکت از شهر مون پارک جانبازان پارک یادبود به جانبازان مؤتلفه که درگذشت در طول جنگ داخلی. دوشنبه حاکم در توصیف این بنای تاریخی به عنوان یک "تهی گور" است که در 26 فوت قد وزن آن در حدود 14 تن و حکاکی با کلمات "مؤتلفه مرده" شعر و تصاویر از مؤتلفه پرچم.

مون پارک در لکلند تاریخی منطقه در حالی که جانبازان پارک است که با توجه به حاکم. این شهر در سال 1908 اجازه داد به ایالات دختران کنفدراسیون به احداث بنای تاریخی در مون پارک.

شاکیان از جمله افراد و گروه ها و یا نمایندگان گروه هایی مانند صرفه جویی در جنوب میراث فرهنگی, Inc., فرزندان مؤتلفه جانبازان, جانبازان Monuments of America, Inc. و, جنوب, جنگ, گریه, ادعایی است که تصمیم به حرکت بنای نقض قانون اساسی متمم اول قانون اساسی و دلیل فرایند حقوق.

یک منطقه فدرال قاضی طرفه با لکلند مقامات استدلال و اخراج مورد باعث شاکیان برای رفتن به آتلانتا مستقر در دادگاه تجدید نظر. سه قاضی پنل دادگاه تجدید نظر یافت گسل با بخشی از منطقه تصمیم قاضی اما با این وجود حکومت در برابر شاکیان در صورت عدم ایستاده است.

حاکم گفت: شاکیان استدلال کرد که جابجایی این اثر تاریخی در نقض منافع خود را در چنین چیزهایی به عنوان "حفظ تاریخ جنوب" و "ابراز خود و آزادی بیان از جنوب چشم انداز." اما دادگاه تجدید نظر توصیف چنین ادعایی صدمات را به عنوان "بسیار بی نظم."

"در پایین به نظر می رسد به ما شاکیان تایید برخی به این معنی که آنها نسبت به این اثر تاریخی; آنها موافق با آنچه آنها را به تهی گور پیام به دلیل آن را هم راستا با ارزش خود را گفت:" 26-صفحه حکم نوشته شده توسط قاضی کوین Newsom پیوست و توسط قضات بورلی مارتین و مفهوم مرگ F. O'Scannlain. "و چون آنها موافق است که پیام آنها مخالف با --- جسم --- بنای تاریخی را حذف از مون پارک. اما شاکیان inchoate توافق با آنچه آنها را به تهی گور معنی است و یا message --- و در نتیجه مخالفت با بنای جابجایی --- نه تنها منجر به بتن آسیب برای مقاله سوم (ایستاده) اهداف است."

در حالی که طرح دعوی در دادگاه در سال 2018 دوشنبه حاکم آمد در طول اختلافات در فلوریدا و دیگر نقاط کشور در مورد اینکه آیا مؤتلفه بناهای تاریخی و نمادهای مانند پرچم باید برداشته شود. اختلافات شده اند سوخت گیری مجدد حداقل در بخشی از اعتراضات گسترده مورد سوء استفاده از آفریقایی-آمریکایی ها توسط پلیس.

آخرین مطالب