COVID-19 مرگ و میر در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای رشد به 30 موارد بالا 900

از کارکنان گزارش منتشر شده 12:04 PM EDT مارس 19 سال 2020Escambia County این مرگ و میر به علت COVID-19 افزایش د

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399

Escambia County این مرگ و میر به علت COVID-19 افزایش در روز سه شنبه رشد مرگ و میر در بین هر دو Escambia و سانتا رزا شهرستان به 30 نفر از زمان آغاز شیوع این بیماری.

در همان زمان تعداد موارد تایید شده در هر دو شهرستان را در صدر 900 با توجه به دولت COVID-19 داشبورد.

به تاریخ 21 نفر در Escambia County, و نه در سانتا رزا شهرستان فوت کرده اند. اطلاعات بیشتر در مورد آخرین مرگ در Escambia County نمی شد فورا در دسترس صبح روز سه شنبه.

Escambia County گزارش یکی دیگر از 12 نفر از COVID-19 پس از دوشنبه و در مجموع 719. سانتا رزا شهرستان گزارش شده فقط یکی از موارد اضافی برای رسیدن به مجموع 186.

به طور کلی 60 نفر در Escambia County و 23 در سانتا رزا شهرستان بستری شده اند به دلیل COVID-19. که منعکس نمی کند زمان تعدادی از بیماران در بیمارستان; دولت است نه گزارش که تعداد.

حداقل 15 Escambia County را به مرگ شده اند یا شهروندان یا کارکنان از تسهیلات مراقبت دراز مدت. دولت خود را منتشر, گزارش روزانه شنبه با آخرین اطلاعات.

مرگ و میر گزارش شده در چهار مرکز در شهرستان: Bayside بهداشت و مرکز توانبخشی (پنج نفر) از جنوب اوکس مرکز مراقبت های پزشکی (چهار ساکنان و یکی از اعضای هیات ), بروکدل Pensacola تسهیلات زندگی کمک (چهار نفر) و در Arcadia بهداشت و مرکز توانبخشی (یک شهروند).

این غیر ممکن است به می گویند که چگونه بسیاری از شهرستان مجموع موارد بوده است در طولانی مدت مراکز مراقبت پس دولت تنها فهرست آن موارد اگر آنها در حال حاضر فعال و به معنی اعداد می تواند نوسان روزانه همانطور که قبلا تایید موارد تست منفی و اضافی نفر تست مثبت است. آخرین گزارش شناسایی 115 فعال موارد COVID-19 در هر دو ساکنان و یا کارکنان 13 طولانی مدت مراکز مراقبت در Escambia County است.

نه مرگ و میر گزارش شده در سانتا رزا شهرستان از اوایل ماه مارس. که شامل هفت زندانی در بلککوتر رودخانه Correctional Facility. میلتون زندان گزارش شده 57 زندانیان و 14 کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 پس از آغاز شیوع این بیماری با توجه به فلوریدا وزارت اصلاحات است.

حدود 500 بیشتر COVID-19 موارد تایید شده اند در فلوریدا از شنبه رشد دولت را در مجموع به 46,944. یکی دیگر از 55 مرگ گزارش شده به آوردن تلفات به 2,052.

یکی دیگر از 190 نفر پذیرفته شده اند به بیمارستان برای درمان است. پس از شروع شیوع 8,494 مردم باید در بیمارستان بستری شده است.

دولت در بخش بهداشت و درمان نیست و در حال حاضر گزارش چگونه بسیاری از مردم با COVID-19 بهبود یافته اند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب