COVID-19 : شهرستان Escambia گزارش سه مرگ و میر اضافی جمعه

از گزارش کارکنان منتشر شده 1:11 PM EDT سپتامبر 5, 2020به گزارش وزارت بهداشت فلوریدا، شهرستان های اسکامبیا و سا

توسط NEWSSALAM در 16 شهریور 1399

به گزارش وزارت بهداشت فلوریدا، شهرستان های اسکامبیا و سانتا روزا از ترکیب 110 مورد جدید مثبت COVID-19 و یک مورد تایید مرگ در روز شنبه خبر دادند.

64 مورد جدید در شهرستان Escambia به ارمغان می آورد کل تجمعی از همه گیر شروع به 11،482 از روز شنبه. 46 مورد جدید در شهرستان سانتا روزا به ارمغان می آورد در مجموع وجود دارد به 4،891.

یک مرگ در روز شنبه در شهرستان Escambia تایید شد، آوردن کل از همه گیر شروع به 205، از جمله 12 غیر ساکنان. تا به امروز 59 مرگ تایید شده در سانتا روزا کانتی وجود داشته است.

از تمام مرگ و میر در هر دو شهرستان، 98 به مراکز مراقبت بلند مدت متصل هستند، از جمله 88 در شهرستان Escambia و 10 در شهرستان سانتا روزا.

به دلیل تاخیر در گزارش دهی، ارقام گزارش روزانه دولت لزوماً زمانی منعکس نمی شود که یک فرد بمیرد یا به ویروس مبتلا شود، بلکه زمانی است که پرونده آن ها توسط دولت تأیید شد.

میانه سن موارد مثبت کروناویروس در شهرستان اسکامبیا 39 و در شهرستان سانتا روزا تا روز شنبه 40 بود.

تا به امروز ۱۳٪ از ۸۱٬۳۳۵ نفر مورد آزمایش در شهرستان اسکامبیا و ۱۴٪ از ۳۳٬۶۵۳ نفر مورد آزمایش در سانتا روزا کانتی برای COVID-19 مثبت بوده اند.

بستری در بیمارستان به دلیل COVID-19 در شهرستان های اسکامبیا و سانتا روزا

تعداد بیماران مبتلا به COVID-19 که روز شنبه در بیمارستان های شهرستان اسکامبیا تحت درمان قرار می گرفتند، 100 نفر بود.

بستری روزانه از بیمارستان های صعود قلب مقدس، باپتیست و فلوریدای غربی به طور مستقیم به شهرستان اسکامبیا و شهر پنساکولا گزارش شده است.

این ایالت روز شنبه گزارش داد که بستری تجمعی شهرستان Escambia - چگونه بسیاری از بیماران COVID-19 از آغاز همه گیر در بیمارستان بستری شده اند - بود 777, افزایش تنها یکی از روز قبل.

تعداد بیماران در حال حاضر بستری COVID-19 در شهرستان سانتا روزا در حال کامپایل نیست. داده های وزارت بهداشت فلوریدا نشان می دهد که تا روز شنبه، تجمعی ۲۸۳ نفر با COVID-19 از زمان آغاز همه گیر در سانتا روزا کانتی در بیمارستان بستری شده اند.

به گزارش آژانس فلوریدا برای اداره مراقبت های بهداشتی، شهرستان اسکامبیا صبح روز شنبه ۴۹۱ تخت بیمارستانی داشت و شهرستان سانتا روزا ۲۲۰ تخت داشت.

از 141 تخت ICU بزرگسالان در شهرستان Escambia، 22 در دسترس بودند، و 13 از سانتا روزا شهرستان 21 تخت ICU بالغ باز بود.

فلوريدا ۳۶۵۳ مورد و ۶۱ کشته اضافه می کند

بر اساس داده های وزارت بهداشت ایالت فلوریدا روز شنبه ۳۶۵۶ مورد جدید COVID-19 و ۶۱ مرگ اضافی مقیم اضافه کرد.

شمار کشته شدگان گزارش شده برای ساکنان فلوريدا از زمان آغاز همه گير اکنون ۱۱۸۱۱ نفر است.

در مجموع 4344 نفر از ساکنان فلوریدا به عنوان داشتن بر اثر عوارض COVID-19 در ماه اوت درگذشت تایید شد. در ماه ژوئیه، ۳۳۳۸ نفر از ساکنان فلوریدا تأیید شدند که بر اثر عوارض COVID-19 جان خود را از دست داده اند. تا کنون در ماه سپتامبر ۶۲۴ کشته ساکن فلوریدا گزارش شده است.

تعداد ساکنان فلوریدا که با COVID-19 بستری شده اند از زمان آغاز همه گیر ۳۹٬۹۱۲ نفر است. وزارت بهداشت اشاره می کند که رقم کل تجمعی است و تعداد بیماران COVID-19 در حال حاضر در بیمارستان ها را منعکس نمی کند.

موارد شکست در شهرستان های اسکامبیا و سانتا روزا *

Pensacola: 8,399 موردقرن: 920 مورد کانتونمنت: 819 مورد مولینو: 135 مورد مکدیوید: 66 مورد گردوهیل: 16 موردBellview: 12 مورد گونزالس: 7 موردPerdido کلید: 7 موردPensacola ساحل: 1 5 موردGonzalez: میلتون: 2615 مورد نسیم خلیجفارس: 712 مورد ناوار: 613 موردCantonment: Molino: سرعت: 383 موردجی: Pace: 137 مورد بگداد: 9 مورد بیمارستان دریایی پن ساکولا: 1 مورد غیر فلوریداساکن: 1060 مورد گمشده: 547 مورد Bagdad:

* وزارت بهداشت فلوریدا در حال آزاد کردن مکان هایی است که موارد تایید شده در آن قرار دارند تا نگاهی گسترده تر به مناطقی که ویروس در آن گسترش یافته است، ارائه دهد. مکان ها بر اساس کد پستی هستند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن