COVID-19 سیاست hackathon reimagines هنجار

در ماه مارس COVID-19 مجبور استنفورد اقتصاد Association (دریا) به لغو تمام بهار وقایع است. به عنوان دانشجویان ع

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

در ماه مارس COVID-19 مجبور استنفورد اقتصاد Association (دریا) به لغو تمام بهار وقایع است. به عنوان دانشجویان عقب نشینی به خانه های خود عدم قطعیت سرعت افزایش یافت. چگونه دانش آموزان یادگیری آنلاین است ؟ هنگامی که یک واکسن توزیع می شود? چگونه خواهد بازگشایی مدارس?

دریا شرکت-سانا رئیس جمهور Gujral و امیلی Molins پیشنهاد کرد که گروه مجازی ایجاد hackathon به صورت انتقادی و خلاق و تفکر مشارکتی در مورد همه گیر-عصر گرفتاریها. به عنوان مهمترین موجود hackathons تمرکز به طور انحصاری بر روی راه حل های فن آوری ما به عنوان یک تیم دریا تصمیم به ایجاد یک سیاست hackathon اختصاص داده شده به طراحی سیاست یادداشتها که بافت خاص مسائل و پیشنهاد سیاست های, توصیه های پشتیبانی شده توسط شواهد تجزیه و تحلیل و جامع اجرای طرح.

سازماندهی تیم برای hackathon متشکل از اعضای از دریا MIT کارشناسی اقتصاد انجمن و انجمن های کسب و کار از دانشگاه استنفورد کارآفرینی دانشجویان (پایگاه) تشکیل چهار sub-تیم ها: hackathon, طراحی, مربی, توسعه بازاریابی و تدارکات.

پس از هشت هفته از اواخر شب زوم جلسات COVID-19 سیاست Hackathon شروع در ژوئن 13 با بیش از 800 شرکت کنندگان از 78 کشور جهان است. برای 36 ساعت تیم تحقیق موضوعات در یکی از چهار آهنگ: بهداشت عمومی و شرکت و کارگران و تجارت و مهاجرت و سیاست های مالی. در نهایت آنها فرستاده شده نزدیک به 200 سیاست یادداشتها.

آهنگ طراحی شده بودند به طور "دقیق و خوبی تحقیق و نسبتا چالش برانگیز" بلکه به اندازه کافی گسترده به جای "تفکر نوآورانه در تو رفتگی در دیوار جهت" توضیح مدیر Hackathon طراحی Abeer Dahiya. شرکت کنندگان در بهداشت عمومی پیگیری مثلا پنجه بهداشت و درمان تفاوت بین متمایز سن و نژاد و اجتماعی و اقتصادی قرار گرفتند. دیگران در شرکت ها و کارگران آهنگ به بررسی آموزش و پرورش و نابرابری های جنسیتی تشدید بحران است.

وقتی پرسیده شد که در مورد انگیزه های خود برای شرکت برخی از متقاضیان ابراز نگرانی خود را به صورت نامتناسبی تحت تاثیر جوامع اقلیت در حالی که دیگران بودند سوخت سرخوردگی ناهماهنگ با دولت پاسخ. جوان شرکت کنندگان خسته از احساس درماندگی بودند به خصوص مشتاق به کمک. بسیاری از اعلام قصد خود به طور فعال در شکل دادن خود و نسل آینده و آورده دهانی انرژی به hackathon.

متعدد شرکت کنندگان قبلا با حضور در سیاست hackathon و قصد ندارد به دنبال سیاست های عمومی. با این وجود خود را میان رشته ای مهارت های اطلاع التقاطی مجموعه ای از روش ها برای حل مشکل. مربی دیوید Tabak مدیر عامل در ملی تحقیقات اقتصادی همکاران اقتصادی, مشاوره, مشترک که او انتظار می رود برخی از تیم ها را به پشت استدلال های خود را با "اقتصادسنجی و تحلیل مقایسه با آنچه [او] را از [خود] کارکنان در همان مقدار از زمان."

سازماندهی تیم با هدف ترویج یادگیری متمرکز محیط زیست برای شرکت کنندگان با زمینه های مختلف علمی. شرکت کنندگان نشان داده شد که چگونه به ساخت موثر سیاست نامه ارائه شده بیش از 50 ساعت آموزشی و تشویق به حضور نه سخنرانی در موضوعات مختلف از واکسیناسیون سیاست به تفکر طراحی در اختلال.

به عنوان یک اعتقاد راسخ تاثیر توانمند سازی مربی من رهبری مربی تیم توسعه. هدف ما این بود که به دعوت و هماهنگی در تماس و مربیان و سخنرانان و قضات است که الهام بخش ما کاربران ، تیم من با موفقیت مرتب یک مربی شبکه ای از بیش از 40 پیشرو محققان و سیاستگذاران که kickstarted توسعه یافته به چالش کشیده و مستحکم خود را mentees " تفکر. پس از hackathon, یکی سپاسگزار تیم نسبت موفقیت خود را در درجه اول به خود و مربی را "تلاش و فداکاری است."

در حالی که مجازی و جهانی طبیعت hackathon مطرح کرد چالش های لجستیکی برای تیم سازماندهی آن نیز جسارت یک جامعه جهانی با صدای. "بازگشایی برزیل مدارس دولتی در پست-همه گیر World" پیشنهاد یک برنامه فدرال به رئیس جمهور برزیل Bolsonaro که اولویت درس تراکم و دسترسی به فن آوری است. "پرداختن به بهداشت مربوط به نابرابری در ملت ناواهو" حمایت برای یک ائتلاف بین نهادهای دولتی و خصوصی برای ارائه به جامعه مبتنی بر بهداشت و سواد سلامت خدمات. "محی[ing] بار COVID-19 سیاست های مهاجرین در امریکا" خواسته شورای آمریکا مهاجرت به بهبود حفظ حریم خصوصی و خطرات ناشی از مراقبت های پزشکی برای مهاجران مستند نشده.

من باور دارم که تنوع نمونه یادداشتها مانند این است که بازتابی از شرکت کنندگان که آنها را ایجاد کرده. ما متقاضیان شد 21 سال به طور متوسط و 55 درصد womxn; این hackathon یک پلت فرم برای صداهایی که اغلب خارج از سیاست گذاری. هر صدای منحصر به فرد قابل توجه است به عنوان مربی فردریک کنگ اشاره کرد که "هر منطقه و در هر جامعه و یا نهاد منحصر به فرد است زمینه و مواجهه با بحران خود را با این بیماری همه گیر."

سازماندهی تیم در حال حاضر در حال توسعه یک پایگاه داده به خانه تمام شده سیاست های پیشنهادی و امید به انتشار آنها در نظر گرفته شده و مخاطبان است. مربی و سخنران دکتر احمد Firas خالد گفت: "سیاستگذاران در سراسر جهان نیاز به نگاه هیچ بیشتر برای راه حل . . . از سیاست دادخواستها تولید شده توسط باور نکردنی ذهن" از hackathon شرکت کنندگان است.

با نگاهی به گذشته این hackathon همچنین ایجاد یک فضا برای افراد همفکر برای دیدار با خنده همکاری و ایجاد کنید. در طی یک ماراتن اجتماعی فاصله گرفتن بشر از اتصال بیش از خوش آمدید — حتی تقریبا.

خالد افزود: "COVID-19 سیاست Hackathon یک تجربه [او] را دوست دارم برای دیدن تکرار در تمام دانشگاه ها در سراسر جهان است." اگر چه همه گیر خواهد آباته من پیش بینی است که سیاست hackathons در اینجا به ماندن بگیرید.

تماس Avi گوپتا در agupta07 'در' stanford.edu یا COVID-19 سیاست Hackathon سازماندهی تیم در covid19policyhackathon 'در' gmail.com.

آخرین مطالب