COVID-19 استراتژی به ما نشان می دهد چگونه (نه) برای مقابله با تغییر آب و هوا

در سراسر جهان امروز رهبران در تمام صنایع در حال اشغال با یک چیز: مقابله با کروناویروس. به عنوان از آوریل 11, C

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

در سراسر جهان امروز رهبران در تمام صنایع در حال اشغال با یک چیز: مقابله با کروناویروس. به عنوان از آوریل 11, COVID-19 گسترش به بیش از 90 درصد از جهان, کشتار صدها هزار نفر در طول چند ماه گذشته. این یک واقعیت نامطلوب با توجه به اینکه یک بیماری همه گیر از این مقیاس شده اند که تصور می شود تا حد زیادی قابل پیشگیری توسط کسانی که زندگی در کشورهای توسعه یافته صرف ماه پیش. حتی هنگامی که خبر آمد از COVID-19 سریع در سراسر آسیا و اروپا و آمریکا و نگرش و دولت عمل باقی مانده متمرکز بر این ایده است که حداقل کاهش تلاش های مورد نیاز از آنجا که این ویروس هنوز اجرای آن در ایالات متحده است. پس از آن آشکار شد که COVID-19 نمی خواهد یدکی آمریکا و دولت های محلی و ایالتی در سراسر کشور با عجله برای جبران زمان از دست رفته تصویب خشن مستند اقدامات در تلاش برای "صاف منحنی" و به حداقل رساندن مرگ و میر. بسیاری از ساکنان ایالات متحده در حال حاضر به صورت نامحدود مستند و بسیار محدود پناهگاه در محل سفارشات. بسیاری از از دست داده اند پول اشتغال و یا حتی عزیزان با توجه به این ویروس و پیامدهای آن در سراسر کشور است.

در حالی که رمان coronavirus است غیر قابل انکار و قابل رویت ترین مشکل در آن است که نه تنها اضطراری ما در سال 2020 است. برای چند دهه, مقامات بهداشت عمومی هشدار داده اند از حتی بیشتر به همان اندازه فشار دادن موضوع: تغییر آب و هوا. تغییر آب و هوا تا حد زیادی نتیجه استفاده از سوخت های فسیلی به عنوان منبع انرژی است. این سوخت مانند نفت و زغال سنگ و گاز در حال حاضر عظیم تهدید برای بهداشت عمومی از افزایش کربن (CO2) تولید گازهای گلخانه ای. سوخت های فسیلی مسئول عظیمی از کشنده آلاينده ذرات ساطع شده در هر سال و در عین حال نسبتا کمی انجام شده است به کاهش اثرات مخرب بر سلامت انسان و محیط زیست است. اگر بشریت در نهایت غلبه بر این بیماری همه گیر کوروناویروس نتیجه گرمایش جهانی و تغییر آب و هوا, اگر چپ به فرصت خاص کمتر است.

انتقال به یک تمیز کننده پایدار انرژی سیستم ممکن است به نظر می رسد مانند یک وظیفه دلهره آور اما مشکل از سوخت های فسیلی است یک راه حل نسبتا ساده. به جای تکیه بر سوخت های فسیلی ما باید با استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر مانند باد و انرژی خورشیدی است. این منابع بدون هیچ حساب CO2 تولید گازهای گلخانه ای پس از مرحله تولید و آنها در دسترس هستند در همه جا و در فراوانی. اما این انتقال نمی خواهد آمد بدون مقاومت مواجه. به عنوان مورد با COVID-19 سیاستگذاران و عموم مردم به طور یکسان قطعا سوال اثربخشی و ضرورت هر گونه تغییر بنیادی به زندگی به عنوان ما آن را می دانم. مقاله منتشر شده در اوایل روزانه توسط کارولین کیم تشریح این سیاست در جهت تغییر آب و هوا در ایالات متحده وجود ندارد تا کنون; بهترین منافع کسب و کار بزرگ متکی بر سوخت های فسیلی را اغلب قبل از منافع عمومی در بزرگ حتی اگر آن را به معنای هر دو رنج می برند در دراز مدت است.

همچنین هشدار دهنده این واقعیت است که اثرات منفی آلودگی هوا به طور نامتناسبی تحت تاثیر جوامع اقلیت مانند افراد از رنگ های کم درآمد جوامع و همجنسگرایان+ جوامع که همه آنها بیشتر احتمال دارد به زندگی در مناطق با آلودگی بالا. مردم از رنگ استنشاق بیش از 50% بیشتر آلاينده ذرات از همتایان سفید در ایالات متحده تا حد زیادی به دلیل این واقعیت است که اقلیت هستند احتمال بیشتری برای زندگی در مناطق نزدیک به منابع آلودگی مانند کارخانه ها و یا متراکم مناطق شهری است. اما اعضای گروه های اقلیت به طور کلی کمتر از درآمد قابل تصرف به این معنی است که آنها کمتر به احتمال زیاد به شرکت در فعالیت هایی که زیادی کربن اثرات مانند رانندگی یک ماشین پرواز و یا خرید اقلام که ایجاد سنگین تولید گازهای گلخانه ای در تولید آنها.

این به این معنی است که اقلیت تحمل فشار از اثرات منفی آلودگی با وجود داشتن سهم کمتر به این مشکل است. هر چند COVID-19 خیلی جدید واقعا اندازه گیری اختلال در آن باعث خواهد شد به این جوامع شواهد نشان می دهد که اقلیت هستند به طور نامتناسبی تحت تاثیر این ویروس در یک روش مشابه. به عنوان کیم یادداشت در مقاله خود این جوامع هستند احتمال بیشتری برای زندگی در مناطق پرجمعیت در تماس نزدیک با دیگران و نسبتا کمتر دسترسی به مراقبت های بهداشتی به این معنی است که آنها به احتمال زیاد به رنج می برند بسیاری از اثرات آلودگی و بیماری های همه گیر به طور یکسان. با به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه ای که باعث گرم شدن کره زمین و آلودگی های ما را کاهش می دهد نیازی مرگ و میر و به حداقل رساندن نامتناسب اثرات به جوامع اقلیت.

از نظر صرفه جویی در زندگی بشر تغییر تولید انرژی است و حتی بیشتر لازم است نسبت به مبارزه با کروناویروس. با توجه به سازمان بهداشت جهانی آلودگی هوا به تنهایی باعث می شود 7 میلیون مرگ و میر زودرس در سراسر جهان هر سال بیش از 140 بار تعدادی از ساکنان ایالات متحده که درگذشت coronavirus به تاریخ. در ایالات متحده به تنهایی حدود 100,000 مرگ و میر را می توان به آلاينده ذرات سالانه است. هر سال ما در حال از دست دادن دو بار به عنوان بسیاری از آمریکایی ها به علت آلودگی که ما از دست داده اند به کروناویروس به تاریخ.

انتقال به یک تمیز کننده فرم از انرژی نیز ارائه می دهد یکی دیگر از مزایای — به حداقل رساندن خطر شیوع آینده مانند COVID-19. ویروس ها مانند است که باعث COVID-19 گسترش از فرد به فرد از طریق قطرات اخراج هنگامی که یک فرد آلوده سرفه, عطسه یا صحبت می کند. در مناطق آلوده این قطرات می توانید بقیه در آلاينده ذرات در هوا به این معنی است که این ویروس به طور بالقوه می تواند توسط کسی که می آید در تماس با این ذرات حتی اگر آنها حفظ توصیه می شود 6-پا فاصله از دیگران است.

علاوه بر این سطوح بالایی از آلودگی شناخته شده به تضعیف سیستم ایمنی کسانی که قرارداد هر گونه بیماری به احتمال زیاد به نیاز به بستری شدن در بیمارستان. این امر به ویژه در مورد, در مورد بیماری تنفسی مانند COVID-19. هر چند ما هنوز نمی دانید که دقیقا چگونه بسیاری از موارد ویروس می توان به آلودگی تحقیقات نشان می دهد که آلوده شهرها از جمله نیویورک و لس آنجلس ممکن است دچار غلظت بالایی از COVID-19 موارد تا حدودی به دلیل آلودگی است. این نیز به نظر می رسد برای نگه داشتن واقعی در کشورهای دیگر مانند ایتالیا که در آن بیشتر آلوده استانهای شمالی تا به حال قابل ملاحظه ای بالاتر مرگ و مير از استان های جنوبی داشته باشد. کار برای از بین بردن تغییر آب و هوا نیز می تواند کمک به جلوگیری از آینده بیماری های همه گیر مانند COVID-19.

در طول چند ماه گذشته به COVID-19 همه گیر به ما نشان داده است که بهترین گزینه ما برای محافظت از مردم آمریکا از این در دراز مدت اثرات تغییر آب و هوا است که با استفاده از سیاست برای کمک به شکل عمومی عمل است. پس از رمان کروناویروس اولین بار ظاهر شد در ایالات متحده آن را به سرعت مشخص شد که اعمال کوچک مانند دست شستن و نگهداری از بیمار در خانه می تواند موثر باشد خود به خود. اما کوچکتر این اقدامات در سطح فردی می تواند بسیار موثر است که زوج با بزرگتر سیاست اقدامات از جمله شهر-مستندات گسترده و محدودیت در همه اما ضروری کسب و کار. در مارس 17, هفت منطقه خلیج شهرستانهای دستور داده شد به پناهگاه در محل جز برای فعالیت های ضروری مانند خرید مواد غذایی و مراقبت از عزیزان. هر چند این اقدامات شد شدید آنها همچنین به نظر می رسد موثر است. پس از منطقه خلیج پناهگاه-در-محدودیت مکانی شد برای اولین بار به تصویب رسید در ماه مارس ترافیک شد تقریبا وجود ندارد در هفت نهفته استان ها نشان می دهد که مردم ماندن در خانه بدون اعتراض.

از امروز متوسط تعداد موارد در این هفت شهرستان به نظر می رسد به اوج خود رسید و در حال حاضر به بازگشت به سطح دیده می شود در اوایل ماه مارس — منحنی مسطح است به عنوان یک نتیجه از عمل در برابر COVID-19 در دولت محلی و در سطح فردی. این سود از ترکیب عمل فردی با سیاست های عمومی نیز صادق است در مورد گرمایش جهانی پیشگیری است. هر چند کوچک و اقدامات فردی مانند بازیافت و استفاده از آب کمتر معنی دار هستند تا در مبارزه برای نجات محیط زیست آنها را تغییر دهید گسترده تر نتایج خود را. اما هنگامی که در ترکیب با سیاست هایی که به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای — مانند محدود کردن درصد از برق است که می تواند از منابع سوخت های فسیلی و الزامی است که اکثر انرژی تولید می شود با استفاده از باد و آب و انرژی خورشیدی منابع — اثرات تغییر آب و هوا می تواند به کاهش. شبیه به اعمال ما در برابر COVID-19 ما کار می کنند به "صاف منحنی" کربن تولید گازهای گلخانه ای و کمک به صرفه جویی در زندگی می کند.

این COVID-19 همه گیر آورده عظیم سلامت و چالش های اقتصادی به ایالات متحده است. هنوز, آن را ارائه می دهد و امیدوار بینش چگونه ما ممکن است رویکرد آینده مشکلات در مقیاس بزرگ از جمله آینده بیماری های همه گیر و تغییر آب و هوا. در ایالات متحده, عمومی ثابت کرده است که فوق العاده پاسخگو به ضروری اما ناخوشایند سیاست های مرتبط حاوی COVID-19 از جمله اجتماعی فاصله اقدامات اجباری قرنطینه دوره و پناهگاه در محل محدودیت. نتایج مشابه مشاهده شده در سراسر کشور و در سطح جهان به عنوان جهانی وارد نامحدود مستند در تلاش برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.

این همکاری دلگرم کننده است از نظر زیست محیطی — در یک ماده از ماه کارخانه خاموش شدن ناگهانی و اقامت در خانه سفارشات به سرعت در حال کاهش آلودگی در سراسر جهان به میزان 80 درصد در برخی از شهرستانها. این یک نتیجه ناخواسته از بهداشت عمومی اقدامات, اما آن را نشان می دهد که اثرات سوخت های فسیلی تولید گازهای گلخانه ای به دور از غیر قابل برگشت است. هر چند پاسخ به کاهش اثرات گرمایش جهانی است و بدیهی است که نه به پناهگاه در محل به طور نامحدود عمومی تمایل به دنبال ناراحت کننده سیاست های که داده شده دلیل نشان می دهد که شمارش آن ما می توانید تکیه بر روی یک دیگر به تشخیص و اولویت بندی نیازهای جوامع ما به عنوان یک کل.

به عنوان ما شروع به بازگشایی اقتصاد ما و انتقال به برخی از صورت ظاهر از زندگی قبل از, ویروس, آن مهم است به یاد داشته باشید که COVID-19 همه گیر است که نه تنها چالش ما را در این ماه آمده است. اگر هیچ چیز دیگری, این بیماری همه گیر نشان داده است که اقدام پیشگیرانه به مراتب موثر تر از ترمیم اقدامات صرفه جویی در زندگی انسان است. هر چند اثرات تغییر آب و هوا هستند و کمتر قابل مشاهده است از اثرات ویروس بر سلامتی ما, اقتصاد و به طور کلی خوب بودن آنها کمتر فشار دادن. COVID-19 ثابت کرده است که زمانی که ایران با یک علت شایع اقدامات ما می تواند تاثیر عمیقی برای بهبود جامعه است. زمان برای اقدام علیه تغییرات آب و هوا است در حال حاضر -- هنگامی که ما نمی توانید صبر کنید دیگر هیچ.

تماس با استفانی Gady در sgady 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن