سرو pivoting از رستوران به نان و گوشت خرده فروشی, فروشگاه, همکاری با Evans گوشت

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:31 AM EDT 29 مه سال 2020سوار حرکت خود را خواهر, کسب و کار, ساحل زمر

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

سوار حرکت خود را خواهر, کسب و کار, ساحل زمرد نان شرکت ، سرو در پنساکولا اتحاد چرخد و از یک رستوران به صورت تمام وقت فروشگاه های خرده فروشی است که فروش با کیفیت بالا, گوشت, نان خانگی و تخصص مواد غذایی.

شروع جمعه سرو خواهد شد به طور دائم شریک با Evans گوشت و غذاهای دریایی, Inc., محبوب Birmingham Alabama, گوشت, عمده فروش. سرو خواهد شد که کولر راه اندازی به فروش Evans' برگر و بیکن wagyu, ribeyes و بیشتر از داخل رستوران-تبدیل-فروشگاه در 1124 W. باغ سنت

"ما خواهد بود pivoting و تغییر آیتم های ما بر اساس فصلی بر اساس مواد تشکیل دهنده گفت:" مکنزی لاولیس یک چهارم از سرو مالکیت تیم. "ستون فقرات که ما به عنوان یک رستوران و به عنوان صاحبان کسب و کار را تغییر نمی دهد. مطمئن شوید که ما در حال استفاده از مواد تازه و فصلی با محصولات ما چیزی است که ما انجام می دهیم با ما غذاهای آماده در فروشگاه."

سرو در ابتدا راه اندازی pop-up خرده فروشی مفهوم به عنوان یک راه حل موقت به چه لاولیس به عنوان یک شهرستان از درجه اعتبار ساقط در خوب به سبک اروپایی نان. این ایده در پاسخ به کروناویروس همه گیر و مجبور به بسته شدن رستوران در سرو مارس.

جامعه پاسخ داد تا مثبت به این مفهوم است که سرو تصمیم به اضافه کردن و انتقال به یک دائم بالا پایان bodega از نوع فقط در غرب مرکز شهر Pensacola.

بیشتر در ساحل زمرد نان Co.: سرو صاحبان راه اندازی عمده فروشی نان شرکت توزیع در پنساکولا

"وجود دارد کمبود نان در فروشگاه های مواد غذایی وجود دارد و نه یک خرده فروشی نانوایی متمرکز فقط در نان" لاولیس گفت. "ما در حال خوش طعم, نان, شیرین, کیک و کوکی ها و چیزهایی مانند آن."

سرو خواهد شد و دیگر در خدمت ناهار و شام مانند آن را تا به حال پس از باز کردن در اوایل سال 2019 اما یکشنبه صبحانه را عوض لاولیس گفت.

در ژوئن 7, رزرو-فقط پاپ-آپ از صبحانه و خدمات آغاز خواهد شد بر اساس این هفته.

"ما چهار seatings با فاصله مناسب و شما می توانید انتخاب کنید به حالت نشسته در ایوان و یا در افتاب" لاولیس گفت. "صبحانه بود چیزی که بسیار مورد توجه و دوست داشتنی شده توسط جامعه و مردم را ببینید همه مورد علاقه های قدیمی در صبحانه منو."

چهل نفر در هر صندلی استقبال خواهد شد برای صبحانه در زیر صندلی بار در هر یکشنبه: 9:30 صبح ساعت 11 صبح تا 12:30 بعد از ظهر و 2 بعد از ظهر

به زودی

Fin & چنگال آوردن آن غذاهای دریایی و استیک و یکشنبه صبحانه به پنساکولا از نارنجی ساحل

آب خوک کباب رستوران باز در Pensacola Beach هدف را فلوریدا بهترین کباب

ایوانز' گوشت و سرو' تازه نان مانند آن focaccia, سنگ مرمر, چاودار روستایی ایتالیایی و دیگران — خواهد پیوست و سوپ و سس charcuterie و دیگر محصولات ساخته شده که همه ساخته شده در خانه.

"سوپ, تهیه سس آماده شده همراه با گوشت مانند ما ترکیب کره و یک پورت سس شراب" لاولیس گفت. "برای ما شیرینی ما را خود ما متفاوت پنیر schmears. شیرینی کروسانت ما نان و یک انتخاب عظیمی از charcuterie موارد. خشک salamis و پنیر."

سرو و ایوانز را ترویج Evans' گوشت منو آنلاین در ابتدای هر هفته. ایوانز' پنساکولا فلوریدا نماینده فروش چارلی مایرز گفت: او هیجان زده برای مشتریان خرده فروشی به امتحان پایان گوشت که Pensacola رستوران پخته شده در آشپزخانه خود را برای سال.

"این واقعا نبود در گفتگو تا زمانی که اولین پاپ آپ ما بود" مایرز گفت: با اشاره به Evans' pop-up گوشت فروش در پنساکولا در اواخر ماه آوریل است. "قطعا انتظار نداشتند که به اتفاق می افتد, ما تا به حال واقعا بزرگ مردم در انتخابات. این ایده متناسب با هدف کلی از آنچه سرو و (قسمت صاحب و سرآشپز ) کلمن Jernigan تصور. بنابراین همه ما در, ما به دنبال به جلو به آن است."

از سرو باز است بین ساعت 10 صبح و 6 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه و از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر در روزهای شنبه و یکشنبه. آن است که در روزهای دوشنبه بسته.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن