برخورد با قطعیت از یک بیماری مزمن بیش متفکر

تا ماه مارس سال جاری "عدم قطعیت" به من فقط یک اصطلاح مورد استفاده در اقتصاد کلاس برای توصیف غیر قابل پیش بینی

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

تا ماه مارس سال جاری "عدم قطعیت" به من فقط یک اصطلاح مورد استفاده در اقتصاد کلاس برای توصیف غیر قابل پیش بینی از بازار. کمی من می دانم که در عرض فقط چند هفته عدم قطعیت خواهد بود یکی از جنبه های زندگی روزمره من است.

من در نمک & کلش در شب جمعه از هفته 9 وقتی که من دریافت یک ایمیل از کشيش Persis Drell گفت که باقی مانده از زمستان سه ماهه خواهد بود آنلاین. شنبه صبح من از خواب بیدار شدم به متون از دوستان من بحث اگر آنها باید به خانه بروید یا نه. زیر سهشنبه, من در خود من خانه پرواز ذهنی آمادگی برای آشفتگی عاطفی است که آشکار در هفته های آینده.

اضطراب من در زمان من در خانه بوده است سوار rollercoaster به عنوان غیر قابل تصور به آرامی به واقعیت تبدیل شد — بهار سه ماهه شروع آنلاین, نهایی شدن اختیاری درجه بندی شدن رضایت بخش/هیچ اعتباری تمام بهار سه ماهه در حال حاضر تابستان سه ماهه گرفتن لغو شد. به عنوان کسی که overthinks و تنش مداوم من صرف روز در اتاق من تجسم نتایج بالقوه که من صبر کردم با ترس برای کسانی که اضطراب زا به روز رسانی ایمیل را از مدرسه. و در حال حاضر ما با آن مواجه هستند و در عین حال یکی دیگر از عدم اطمینان: سقوط سه ماهه سال 2020 است.

من نه روانشناس هستم و نه من یک psych عمده اما من در بر داشت چند راه برای نگه داشتن ذهن من در سهولت در طی این زمان تلاش.

روزنامه نگاری

اگر من به رسم یک نقشه ذهنی از تمام افکار من زمانی که من overthinking, من می خواهم تا پایان با یک چندپاره و فاقد تأثیرگذاری ظروف سرباز یا مسافر شبیه hairball. به یاد دارم یک شب در ماه آوریل زمانی که من overthinking کردم قریب است که من نشستم و نوشت: از پنج (بله پنج) کل ارزش صفحات افکار.

من نوشت هر نگرانی که من تا به حال و در زیر هر نگرانی من سعی کردم به توجیه آن است. این یک عملی نگرانی ؟ این است که در کنترل کرد ؟ اگر نه در مورد آن نگران نباشید. اگر خوب — چه می توانم در مورد آن انجام?

با دیدن من چندپاره و فاقد تأثیرگذاری ظروف سرباز یا مسافر از افکار جسمی بر روی کاغذ به من کمک کرد تا ببینید که چگونه دور از ذهن برخی از نگرانی های من بودند. آن را به من کمک کرد تا زمین خودم. همچنین درمانی در یک حس — من تخلیه تمام افکار من از طریق مجله کمک به روشن شدن ذهن من و به دست آوردن مجدد یک حس تمرکز.

پذیرش آنچه که شما نمی توانید کنترل کنید

زمانی که من برای اولین بار بازگشت به خانه قطعیت که آیا ما خواهد بود در محوطه دانشگاه برای سه ماهه بهار آورده بود تا در هر مکالمه که من تا به حال با دوستان.

من تا به حال دوستان در این خلیج که رفت و برگشت و بسته بندی وسایل خود را به دلیل آمدن در محوطه دانشگاه برای سه ماهه بهار "به نظر می رسید بسیار بعید است." من تا به حال یکی دیگر از دوستان که به من اطمینان کرد و گفت او بسیار مطمئن شوید که همه چیز را بهتر کنیم "را برای نیمه دوم سه ماهه."

این گفتگو باعث شد من یک مقدار زیادی از اضطراب. خواهیم بود یا نه ؟ اما حقیقت این است که این فراتر از همه از کنترل ما است. من می توانستم نظر من تحت تأثیر دوستان من, افکار, اما هیچ یک از نظرات ما تا به حال هیچ قدرت بیش از این وضعیت است. همه ما می تواند انجام دهد این بود که منتظر این مدرسه را به رسمی اعلام شد و هیچ نقطه تاکید در مورد هر چیزی تا زمانی که این مدرسه گفت: چیزی. آسان تر از انجام گفت, من می دانم.

عدم اطمینان در مورد سقوط سه ماهه استرس زا است. اما یقین است که مدرسه به ما اجازه می دانم که در ماه ژوئن چه اتفاقی خواهد افتاد در پاییز و ما می توانید اعتماد است که این یک تصمیم گیری است که آنها مقدار زیادی از فکر به. اگر شما نگرانی شما می توانید افکار خود را در قالب که Drell ارسال می شود. متاسفانه دیگر از آن وجود دارد خیلی بیشتر از ما می توانید انجام دهید اما صبر کنید. آنها می گویند که جهل سعادت است بنابراین شاید تا ماه ژوئن ممکن است یک چیز خوب برای ما که کمی از جهل در این عدم قطعیت است. وجود دارد بهتر است همه چیز را برای شما به تمرکز بر روی در حال حاضر.

پیدا کردن آنچه که شما می توانید کنترل

من از ترس عدم قطعیت از آنجا که من نمی خواهم احساس داشتن کنترل. اما در حالی که من اصلا کنترلی بر وقایع اطراف گیر من باید کنترل بیش از چیزهای دیگر مانند چگونه من صرف زمان در طول قرنطینه.

من استفاده می شود این بار نه تنها به انجام کار مدرسه بلکه برای انجام چیزهایی که من به طور معمول شکایت من لازم نیست که زمان برای انجام در مدرسه. من خواندن برخی از کتاب های جدید و قلاب کردم مستند در اقتصاد چین طی انقلاب فرهنگی. من سعی کردم در پخت و وقتی که رفت وحشتناکی بنابراین من روشن به پخت و پز. من شده است با انجام تمرینات در هر روز (با کمال تعجب) با دوست من در زوم. من شروع به انجام مصاحبه دبستان برای آینده جذب شود. و بسیار به تازگی یاد گرفتم برای برش مو خود من با تشکر از این آموزش توسط براد Mondo (توصیه می کنم تماشای اگر شما می خواهید برای برش مو خود را و نه به طور کامل قصاب آن).

من در اطراف گفت: شوخی است که من قصد دارم به یک قرنطینه تب و تاب بودن ، اما همه جوک کنار قرنطینه به من داده واقعا فرصت خوبی برای خود منعکس و انجام برخی از رشد شخصی است.

باید تونل-چشم انداز

این بیماری همه گیر به نظر می رسد ممکن به کشیدن برای یک مدت طولانی, اما در پایان, همه ما می توانید انجام دهید این است که همه چیز را روز به روز. فکر کردن طولانی مدت به خصوص در این زمان می تواند بسیار خسته کننده باشد. و زمانی که همه چیز قریب به اتفاق من می خواهم به تمرکز بر روی وظایف روزانه و چطور من می توانم هر روز بزرگ است. من می خواهم برنامه ریزی حوادث با دوستان آیا آن را ساده زوم تماس بگیرید و یا مخفی هیتلر بازی به من چیزی برای نگاه به جلو به در طول هفته است.

آن را قطعا می تواند وسوسه انگیز برای استرس در مورد آینده اما فقط در حال حاضر تمرکز ما را در مقابله با آینده یک بار آن را می شود در اینجا.

وقتی که همه چیز به خودتان فضا و زمان شما نیاز دارید. آنچه که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر عادی است و این به ویژه مهم است به خودتان مهربان باشند. به یاد داشته باشید که این بیماری همه گیر را تصویب می کنیم و بیرون آمدن از این همه قوی تر است.

تماس با میشل زو در mcxu2000 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن