افسردگی نسل ایستاده بود تا زمانی که جهان در آتش بود. ما می توانیم از آنها یاد بگیرند. | Kinsella

نظرتیم Kinsella مهمان نویسمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 6, 2020من یک جوان 24 ساله midshipman در تاب

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

نظر

من یک جوان 24 ساله midshipman در تابستان ترک از آکادمی نیروی دریایی و من در ماجراجویی از طول عمر است. من تخت (رک) بود تاشو ارتش سبز تخت و اتاق خواب (اتاق ویژه تختخواب دارو مجلل) بود floodable رنگ قفل در عقبی steerage. فقط در خارج از محفظه درب از من محصور جراحی محفظه کوچک رفت و برگشتی موتور بخار که منتقل عظیم سکان chug-chugged دور از طریق شب.

من به یاد داشته باشید همچنین آرام بخش صدای آب slushing همراه V شکل استرن از کشتی است که کمک به غرق کردن سر و صدا از موتور زمانی که من crawled شده به کیسه خواب من. من crewmember اس اس ارمیا اوبراین جنگ جهانی دوم کشتی آزادی و بازمانده از D-روز فرود بود که تعمیر و مرمت شده توسط جنگ جهانی دوم سربازان و داوطلبان به منظور بادبان خود را از سان فرانسیسکو از طریق کانال پاناما و در سراسر اقیانوس اطلس به نرماندی در زمان پنجاهمین سالگرد D-روز.

این اوبراین یک زندگی, تنفس, شناور موزه است که پا را از سال 1944 و در سال 1994 او بیشتر بود crewed توسط جانبازان جنگ جهانی دوم - برخی از جانبازان نیروی دریایی چند اما عمدتا تاجر دریایی ملوانان - که بخار پز آزادی کشتی های عقب و جلو در سراسر اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام گذر گاه تجهیزات و نیروهای نظامی به خطوط مقدم جبهه و پشت. این فرصت را به بادبان او با مردانی که عمل رادیوهای دامن زده دیگهای بخار و روغن بلبرینگ عظیم cranks در سه گانه گسترش رفت و برگشتی موتور بخار بود به معنای واقعی کلمه مانند پله به عقب در زمان. اتاق موتور صحنه های در فیلم "تایتانیک" فیلم برداری شد در اوبراین به طوری که شما یک ایده از اندازه آنها است.

کسانی که 60 - 70 سال مهندسین را به خود coveralls و چشمک زدن در چشم خود را به نظر می رسد به عنوان آنها به نظر می رسید به طرزی جادویی از دست دادن 40 سال و رقص در مورد اتاق موتور با هدف و کمال است. شما می توانید از خوردن کردن موتور که کف اتاق را خیلی تمیز و برنج gleamed مانند خورشید است.

من به تماشای کیر Bannon ارشد مهندس و جنگ جهانی دوم, دامپزشک, اندازه گیری دمای روغن از میل لنگ و یاتاقان با مهارت جراح — او خواهد dart دست خود را در داخل و خارج از تحمل با سرعت یک گربه به احساس گرما از نفت است. او سپس مالیدن روغن را بین انگشت شست و سبابه و ruminate برای چند لحظه در مورد اینکه آیا موتورهای بزرگ در حال اجرا کمی گرم است. شما لازم نیست برای یادگیری مهارت های مانند که در یک کلاس درس من می توانم به شما بگویم. این ملوانان بودند که شور به عنوان پادشاه نپتون به دنیا آمد و در تاج از موج لرزاند و در گهواره از عمیق است.

تاریخ: چگونه تخلیه بیمارستان عمل در طول جنگ جهانی دوم | جان Appleyard

سالگرد 75: Stearman خلبانان پرواز بیش از پنساکولا برای سالگرد 75 بعد از اینکه به عنوان ادای احترام به جامعه

Goodspeed: چرا این جنگ جهانی دوم عکس قطاری از نیروی دریایی ایالات متحده در اوج قدرت خود| تپه Goodspeed

جورج یاهن 78 سال, کاپیتان اوبراین دیگری بود چنین veteran. او torpedoed در سواحل هاوایی دو روز پس از پرل هاربر حمله و صرف نه روز دست خوش پیشامد میشه در یک قایق نجات با 11 مرد قبل از اینکه نجات داد. او در نهایت دستور داده شده خود را آزادی کشتی اس اس ویلیام Matson که او با خیال راحت به رهبری از طریق U-Boat آلوده آبهای شمال اقیانوس اطلس در "Murmask اجرای" ارائه منابع به اتحاد جماهیر شوروی و بعد از آن در نرماندی ساخت ده جداگانه سفر به سواحل در D-روز.

در یکی از این اجرا به مورمانسک او گفت: من از لحظه ای که او در عقب کشتی از Matson به بررسی ایستگاه کشتی پشت سر او. او به نوبه خود سر خود را به جلو پس از آن صدای یک انفجار عظیم. در آن زمان او به عقب نگاه کرد این کشتی در حال حاضر در حال تعظیم کردن در آب غرق شدن سریع اصابت یک اژدر از یک کمین U-Boat. مردان scurrying شده بودند در مورد عرشه و دیوانه وار در تلاش برای راه اندازی خود را در قایق های نجات برای جلوگیری از مرگ حتمی در سرمای قطب شمال آب.

او همچنین گفت: من دیگر تجربه به یاد ماندنی در طول فرود D-روز هنگامی که او در بر داشت که بسیاری از جوان های تجاری ملوانان تا به حال شروع به پریدن کرد یک سوار بر یک لندینگ کرافت به تکاپو ساحل برای سوغاتی. جنگ داخلی منتقل شده بود فراتر از ساحل به طوری که آنها که آنها به اندازه کافی امن است. زمانی که 16 و 17 ساله بازگشت آنها گزارش شده است که آنها تا به حال مخفی در یک سنگر و تماشای نبرد مواج در این زمینه فراتر از آن. همه آنها صرف یک شب در بخش بریگ برای مشکلات خود را.

کاپیتان جان یک نجیب زاده بود و یک استاد مارینر و خدمه اش احترام او. من فقط شنیده ام او را بالا بردن صدای او هر دو بار در ساوتهمپتون و در عرض چند دقیقه از یکدیگر است. برای اولین بار بود که دو US Coast Guard افسران آمد داخل و سوال seaworthiness کشتی و چگونه می تواند او احتمالا از آن ساخته شده در سراسر اقیانوس اطلس را بدون گارد ساحلی اسکورت. کاپیتان پیر پاسخ داد: "من میره یک کشتی درست مثل این به مورمانسک پر از مهمات و تجهیزات برای روس ها. لوفت وافه آلمان سعی کردم به نزول ما و هم خود U-Boats. من نمی نیاز به گارد ساحلی پس از آن, و من مطمئن هستم لازم نیست شما در حال حاضر." دو افسر ترک به زودی پس از آن.

دیگر زمانی بود که من ارائه شده خودم را به او به عنوان یک جدید crewmember. زمانی که او شنیده بودم یک نیروی دریایی midshipman او به همسر اول و گفت: "نیروی دریایی? نیروی دریایی!? ما نمی نیاز به هر گونه رفو نیروی دریایی در اینجا!!!" من با این حال موفق باقی می ماند بر روی کشتی در حالی که کمی طولانی تر است. چگونه موفق به امن یک اسکله که کشتی با شکوه است یک داستان برای زمان دیگری.

در ژوئن 5, 1994, ما لنگر انداخته در Spithead فقط در خارج از باستان نیروی دریایی سلطنتی پایه پورتسموث که در آن 50 سال قبل بخشی از D-روز نیروی دریایی تا به حال rendezvoused در راه خود را به سواحل نورماندی. اوایل صبح که من بیدار به صدای کوبیدن در محفظه درب کوچک من "اتاق ویژه تختخواب دارو مجلل". من برای باز کردن دریچه برای پیدا کردن یک راه حل مناسب و sunglass-پوشیدن آقایان با یک مسلسل دستی که مودبانه به من گفت به روی عرشه poste عجله. به عنوان من به سرعت متوجه ما نشده بودند سوار sartorial دزدان دریایی, اما به جای رئیس جمهور و خانم کلینتون که بازدید از o'brien, اولین بار یک رئیس جمهور نشسته بود سوار یک ما پرچم تجاری دریایی کشتی. یا حداقل این چیزی است که من گفته شد.

ما لنگر انداخته در شرکت با ده ها تن از دیگر کشتی ها از همه اشکال و اندازه و ملیت, شامل, USS George Washington (CVN-73), HMS نامی و کشتی کروز ملکه الیزابت 2 به عنوان کشتی سلطنتی Britannia بررسی یادبود ناوگان با ملکه جمهور کلینتون و میتران رئیس جمهور فرانسه آغاز کرده است. من هرگز فراموش نخواهم دید; دریای عمیق آبی بود بهمراه رگه های سفید را از خواب بیدار از یک هزار قایق های کوچک و قایق بادبانی darting در بین کشتی های جنگی خود را با پرچمهای رنگارنگ برافراشتند به جلو و عقبی و به عنوان Britannia گذشت هر رگ ما می تواند شنیدن صدای گرفته و خشن سر و صدا از هزاران نفر از ملوانان به سه, به سلامتی. کلمن اشنایدر اصلی جنگ جهانی دوم crewmember از اوبراین شد با غلبه بر احساسات است. "ما به شما هرگز چیزی مثل این دوباره" او گفت:. حق با او بود. که آخرین بار Britannia, آخرین سلطنتی قایق بادبانی را یک نیروی دریایی نقد و بررسی قبل از او به جای دیگری منتقل شد.

در ساعت 6 صبح به صبح روز بعد ما خودمان را دقیقا در همان محل در همان زمان که ارمیا اوبراین شده بود 50 سال قبل است. تمام دامپزشکان اظهار داشت: در شرایط مشابه آب و هوا بود که در سال 1944. آن را کسل کننده, کثیف, صبح با خاکستری آسمان و رانندگی در باران. ما لنگر انداخته فقط از نقطه du Hoc در نورماندی که در آن دوم تکاور گردان معروف مدرج 100-ft صخره تحت پژمرده آتش به تصرف emplaced آلمانی قطعات توپخانه و جلوگیری از آنها را از شلیک به نیروهای متفقین در اوماها و یوتا سواحل است. در حالی که ایستاده در نزدیکی fantail توصیف صخره و marveling در شجاعت از آن مردان 50 سال قبل از یکی دیگر از اعضای خدمه بود جارو عرشه و آمد بیش از تکیه به نرده کنار من. بیست و شش سال از من هرگز فراموش نکنید لایحه صورت است که صبح و من هرگز فراموش نکنید که داستان او به من گفت.

او یکی از معدود ارتش ما دامپزشکان در کشتی و او رفته در ساحل پس از D-روز. او شروع جنگ در اروپا به عنوان یک گروهبان جوخه. پس از دو ماه نبرد سنگین در نبرد نرماندی, بیش از نیمی از جوخه پاک شده است و او تا به حال ترویج شده است به شرکت sergeant-major چون او یکی از معدود sergeants چپ شد. او به من گفت در مورد خاص یک روز صبح هنگامی که دو نفر جدید جایگزین سربازان به او گزارش برای وظیفه. وی با اشاره به یک سنگر و گفت: آنها را به پرش زیرا آنها انتظار داشتند که آلمانی ها به پوسته و موقعیت خود را. او به آنها گفت که او می خواهم آمد و بررسی بر روی آنها زمانی که همه چیز آرام. بیل رفت و برگشت به سنگر خود را به عنوان وعده داده شده اما به جای آن از دو استخدام او تنها یک سیگار دهانه. آنها تا به حال دریافت یک ضربه مستقیم از یک پوسته و دو پسر برچیده شد.

بعد در نبرد برآمدگی شرکت خود را فرمانده کشته شد توسط یک تک تیرانداز حق در مقابل از او به عنوان آنها راه می رفت پایین یک کشور خط. او با توجه به یک فیلد کمیسیون و یک جوخه خود را به زودی پس از. او گفت که او در مبارزه تقریبا به طور مداوم از سال 1944 تا مه 1945. او همچنان در ارتش خدمت کرده و در کره و ویتنام جنگ های قبل از بازنشستگی به عنوان یک سرهنگ.

من از او پرسیدم که چرا به عنوان یک کهنه سرباز ارتش او تا به حال به طور داوطلبانه برای خدمه اوبراین. به خصوص پس از او تا به حال هیچ مهارت های مفید به عنوان یک مارینر. او سرش را بلند کرد و نگاه من در چشم او گفت: "من تا به حال برای بازگشت به بازدید از این دو پسران است." او سپس از من پرسید اگر من می بازدید از گورهای خود را با او در Coleville sur Mer گورستان فوق ساحل اوماها. البته من من گفت.

مراجعه به Coleville سور صرف آمریکایی گورستان است زیبا و در عین حال عمیقا در حال حرکت تجربه. مثل همه ما نظامی گورستان در فرانسه سرزمین Coleville sur Mer داده شد توسط مردم فرانسه به مردم ایالات متحده در ابد به عنوان یک ماندگار ادای احترام به مردان و زنانی که خود را داد "آخرین اندازه گیری کامل از خود گذشتگی." گورستان نشسته در بالای پرتگاه به طور مستقیم در بالای ساحل اوماها, فقط متری دورتر از جایی که بسیاری از آنها درگذشت. ما بازدید Coleville سور مر در یک روز روشن و آفتابی با رنگ آبی آسمان و یک نسیم خنک. ما راه می رفت و در میان ردیف از رخام گچی سفید عبور جستجو برای دو پسر او آمد به بازدید. ما آنها را در بر داشت و سرباز زانو زد کنار آنها و گریه کرد. من فکر می کنم این احتمالا اولین بار است که او تا به حال گریه در 50 سال, و من فکر می کنم آن را تنها برای کسانی که دو پسر که او گریه کرد اما برای تعداد بی شماری از رفقای او از دست داده بود.

من صرف که در تابستان در میان غول های که به من آموخت بیشتر در مورد خدمات در سه ماه از من آموخته بود در دو سال گذشته در آکادمی نیروی دریایی. که سفر آخرین هورا برای بسیاری از آنها و آنها آن را می دانستند. بسیاری از کسانی که نمک می رفته است و در حال حاضر, اما من هنوز هم از آنها یاد بگیرند. خود حکایات wisecracks و مختصر و مفید نظر come back to me اغلب و کمک به زمین من در زمان دشواری است. من به شمارش زمان من در هیئت مدیره اس اس ارمیا اوبراین میان من ارزشمند ترین خاطرات است.

ماه گذشته 75 سالگرد پیروزی در اروپا است. عظیم بزرگداشت برنامه ریزی شده بود از واشنگتن به لندن و پاریس و مسکو اما تا به حال به لغو به دلیل COVID-19. متاسفانه کسانی که جانبازان هنوز زنده نیست تا شاهد آخرین هورا. و نه ما به طور علنی اذعان فداکاری و از دست دادن بسیاری از رفقای خود را در راه آزادی است. آخر این هفته خواهد بود که 76th سالگرد D-روز و 78 سالگرد نبرد میدوی. اگر شما می دانید که یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم به آنها تماس بگیرید و از آنها تشکر می کنم. به عنوان بد به عنوان زمان ممکن است به نظر می رسد امروز کسانی که مردان و زنان از افسردگی نسل کشیده بر روی چکمه های خود را و ایستاد محسوب می شود که جهان واقعا در آتش است. ما می توانیم بسیاری از آنها را.

سروان. تیم "خوش شانس" Kinsella است افسر فرمانده NAS Pensacola.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب