DeSantis اعلام کرد که اجاره برای تعطیلات می تواند به زودی دریافت چراغ سبز برای بازگشایی

دارا کام سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 5:44 PM EDT مارس 15 سال 2020تالاهاسی --- از اواخر ماه مارس فلوریدا هتل ها

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

تالاهاسی --- از اواخر ماه مارس فلوریدا هتل ها شده اند مجاز به کار بدون دولت محدودیت در حالی که خواص اجاره در سراسر خیابان و یا حتی در همان ساختمان را جمع آوری گرد و غبار.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis ممنوع اجاره تعطیلات در تاریخ 27 مارس در یک فرمان اجرایی با هدف مهار گسترش COVID-19. حرکت در جای خود نگه داشته پس از آن در حکم برانگیخته مقاومت مواجه شدید از اموال صاحبان شرکت های مدیریت و برخی از مقامات دولت محلی به خصوص در دسته ماهی تابه.

روز جمعه DeSantis اعلام کرد که اجاره برای تعطیلات به زودی می تواند رول خوش آمدید تشک دوباره --- اگر شهرستان و مقامات دولتی را متهور.

اما فرماندار طرح ممکن است سرکوب خشم --- و ترس از خراب کردن مالی --- بیش از خسارات وارده میان آنچه در برخی از بخش های دولت است شلوغ ترین فصل توریستی.

"من فکر می کنم او گذشت باک اما بمب است که هنوز هم در دامان خود" جان آدامز یک Inglis بازنشسته که صاحب سه تعطیلات-اجاره املاک و حمایت تلویزیون تبلیغات اصرار DeSantis به "end خود را ناعادلانه بان در حال حاضر" گفت: سرویس خبری فلوریدا پس روز جمعه اعلام.

شروع دوشنبه اجاره برای تعطیلات اجازه خواهد داشت به میزبان مهمانان دوباره اگر DeSantis' دولت می دهد مهر تایید فرماندار گفت: در یک کنفرانس خبری در جکسون که در آن او اعلام کرد مراحل اضافی در فاز اول بازگشایی اقتصاد دولتی است.

استان ها می توانند تعطیلات-اجاره بازگشایی طرح به وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای تنظیم خواهد شد که باید برای ثبت نام در این طرح با توجه به DeSantis.

"اگر شما به من بگویید که شما در حال رفتن به آنها را اجاره به مردم از شهر نیویورک من احتمالا نمی خواهید برای تایید است که خوب است ؟" فرماندار گفت: از اجاره کوتاه مدت. "اگر شما می گویید که شما در حال رفتن به آن اجاره به مردم در بخش دیگر از فلوریدا و یا چیزی است که می تواند کنترل اگر وجود دارد راه هایی وجود دارد که به وضوح شما باید یک چشم به ایمنی پس من خوب هستم."

این ممنوعیت باعث اعتراض از صاحبان املاک و شرکت های مدیریت است که متهم فرماندار خودسرانه هدف قرار دادن تعطیلات-اجاره صنعت که تولید حدود 27 میلیارد دلار سالانه در کشور با توجه به گزارش دانشگاه مرکزی فلوریدا روزن دانشکده مدیریت مهمان نوازی.

اما نیاز شهرستان و مقامات دولتی به برکت تعطیلات-اجاره بازگشایی برنامه می تواند هفته گفت: Denis Hanks, مدیر اجرایی فلوریدا تعطیلات اجاره, اجاره برای مدیریت انجمن.

"کمک برای مکان هایی مانند تکدی و دیگران که مشروط به آخر هفته روز یادبود و باز بودن آن را واقعا می تواند آنها را از کل تصویر" هنکس گفت: در یک مصاحبه تلفنی.

در ماه مارس DeSantis گفت: تعطیلات-اجاره ممنوع شد با هدف دلسرد بازدید کنندگان از COVID-19 نقاط داغ مانند نیویورک و لوئیزیانا از آوردن این ویروس به فلوریدا.

DeSantis بعد از تمدید این ممنوعیت در حالی که اجازه می دهد هتل ها و متل ها و کاروانهایی به ادامه کار بدون اقدامات احتیاطی اضافی مانند کاهش ظرفیت و یا اجتماعی-فاصله گرفته است.

روز جمعه گفت او نیاز هتل ها را باز باقی می ماند در سراسر این بیماری همه گیر به خانه سرباز گارد ملی او فعال به کمک COVID-19 تست.

Coronavirus همه گیر "stay-at-home" و "امن تر-در-خانه" سفارشات walloped گردشگری وابسته به آفتاب دولت است. هتل فلوریدا درآمد برای مثال کاهش یافته است $2.9 میلیارد دلار بین 1 مارس و آوریل 9 در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته با توجه به گردشگری-آژانس بازاریابی, بازدید, Florida.

تاثیر در تعطیلات-اجاره صنعت --- که در مورد 275,000 ایالت listings --- ناشناخته است اما با توجه به صاحبان املاک و مدیریت شرکت های بزرگ است. فشار به DeSantis به جلو و پلاگین در ممنوعیت به اوج بیش از دو هفته گذشته.

صاحبان و شرکت های مدیریت التماس کرد cajoled و مورد آزار واقع شدند فرماندار بیش از آنچه که بسیاری به عنوان درمان ناعادلانه. دفتر خود را دریافت کرده است بیش از 20 ، 000 ایمیل و ده ها تن از ویدئوها و خواستار آن است که این ممنوعیت برداشته شود همراه با آدامز در حال اجرا تبلیغات تلویزیون در مرکبات و لئون, استان ها.

یک گروه از صاحبان اموال و سرمایه گذاران طرح دعوی در دادگاه در برابر DeSantis بیش از ممنوعیت او را متهم به نقض حقوق اساسی و درخواست یک قاضی فدرال برای سفارش ضابط موقت.

اما در مارس 8, ایالات متحده منطقه قاضی Steven D. Merryday گفت: شاکیان نه مطابق با روش های مورد نیاز برای صدور موقت سفارش محدود. در حالی که درخواست برای سفارش ضابط موقت بود را تکذیب کرد Merryday اجازه طرح دعوی در دادگاه به ادامه.

حداقل بخشی از اعتراض بیش از تعطیلات-اجاره ممنوعیت آمد از حزب جمهوری خواه پایگاه. مانند تکدی باد از جنوب غرب فلوریدا جکسون و پاناما سیتی بیچ.

ساحلی جیب غربی فلوریدا بوده است به خصوص سخت, ضربه, با توجه به درخواست اوباما مقامات در این منطقه ساخته شده به DeSantis.

تعطیلات-اجاره مکث آمد در میان رخصتی بهار زمانی که صدها نفر از هزاران نفر از دانشجویان و خانواده های گله به تکدی سواحل مشهور برای قند و شکر-سواحل سفید و زمرد سبز بود ، منطقه نخست فصل گردشگری اجرا می شود از طریق کار در روز.

شهرستان والتون رئیس کمیسیون W. N. لایحه چپمن گفت DeSantis روز سه شنبه که بیش از 40 درصد از تعطیلات-اجاره کسب و کار در این منطقه می تواند درهای بسته خود را به طور دائم اگر این ممنوعیت نیست برداشته.

اجاره تعطیلات حساب برای 87 درصد از جنوبی والتون کل مسکن موجودی, Chapman نوشت: به فرماندار در روز سه شنبه.

کمیسیون در Escambia, Santa Rosa و فرانکلین شهرستان که در آن اجاره تعطیلات نیز پیشی اقامت در هتل, التماس DeSantis به لغو ممنوعیت.

دولت Rep. Jayer Williamson, R-سرعت در میان بسیاری از مقامات که فشرده DeSantis اجازه می دهد تا اجاره برای تعطیلات شروع به انجام کسب و کار دوباره. ویلیامسون خانه منطقه شامل نابارا ساحل اسکله جامعه فقط با یک هتل.

در مصاحبه ای بعد از ظهر جمعه ویلیامسون گفت: مسئولان شهرستان در شمال غربی فلوریدا "به برقراری ارتباط با یکدیگر" به خصوص این که خود را در سواحل اغلب درباره.

ویلیامسون پیش بینی کرد که بخش کسب و کار و حرفه ای, قوانین و مقررات کار Halsey r mata سابق دولت نماینده از شمال فلوریدا خواهد تسریع در پردازش برنامه ها.

"من فکر می کنم که او خواهد بود بسیار قاطعانه در مورد مطمئن شوید که شهرستانهای برنامه های در حال نگاه کردن به آن در موقع و همه چیز در حال منتشر شد که در آن ما می توانیم مردم را اجاره خواص دوباره," او گفت:.

تام Martinelli, Airbnb را فلوریدا سیاست مدیر به نام DeSantis' اعلام "یک شروع خوب است."

"ما خوشحالیم که فرماندار به گوش دادن به صداهای بسیاری که به نام برای بازگشایی اجاره برای تعطیلات در فلوریدا. به عنوان منتقل اجاره برای تعطیلات بخش مهمی از فلوریدا بهبود اقتصادی به عنوان آنها باقی می ماند یک منبع اصلی درآمد برای میزبان هزاران نفر از کسب و کارهای کوچک و محلی در سراسر کشور" Martinelli گفت: در یک بیانیه آماده.

Coronavirus-باعث خاموش شدن آخرین جنجال چرخش در اطراف تعطیلات-اجاره صنعت که رفته به قوه مقننه به سعی کنید برای محافظت از مقررات محلی. جنجال برای سال بازمی گردد سیستم عامل مانند Airbnb در برابر مقامات دولت محلی و هتل لابی.

یدک کش-از-جنگ بازی کردن در این سال در یکی از جلسه قانونی ترین شدت برپا جنگ است. یک پیشنهاد معامله شد و اوراق پس از DeSantis به نظر می رسد شک و تردید است.

"ما 22 میلیون نفر تقریبا. ما بسیار متنوع دولت است. برای ما به micromanaging اجاره تعطیلات, من مطمئن هستم که چیزی که حق انجام" DeSantis گفت: در ماه فوریه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن